Deyanx Публикувано 13 Август 2020 Доклад Share Публикувано 13 Август 2020 Здравейте колеги, Преди няколко дена докато карах колата (а4 б7 170ps, BRD) ми светна Low oil pressure на фиса. Колата вече е разглобена, шестограма е заоблен и искам да го заменя с нов. Интересува ме от къде мога да намеря качествен и здрав шестостен, за да забравя известно време за проблема. Благодаря предварително, Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 13 Август 2020 Доклад Share Публикувано 13 Август 2020 Оригинален от Порше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 14 Август 2020 Доклад Share Публикувано 14 Август 2020 Щом шестограма е заоблен е поразбил и леглото на вала. Вкарай здравия неизползван край на шестограма във вала. Не трябва да има никакъв луфт. Най- добре е преработка от Проспийд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 14 Август 2020 Доклад Share Публикувано 14 Август 2020 Преди 22 часа, Deyanx написа: .... шестограма е заоблен и искам да го заменя с нов. Колега, може ли да споделиш на колко хиляди километри стана това и преди това дали е базарано там или е оригинално всичко? Имаше ли специфичен шум двигателя или стана изведнъж? Имам и още един въпрос към другите колеги - само в балансиращия вал ли се разбива отвора? В помпата не се ли разбива също? Преработката от Проспийд засяга по-скоро балансиращия вал - не помпата. п.п. Питам, защото и аз съм със същия двигател и в момента съм на 181000км. На 160000км ми е сменян шестограма в Порше Варна - по-скоро превантивно - рано или късно и аз може да съм в подобна ситуация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 14 Август 2020 Доклад Share Публикувано 14 Август 2020 Превърта без шум внезапно. Контактната площ в помпата е голяма и там не превърта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deyanx Публикувано 15 Август 2020 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2020 Случи се без признаци, вибрации или каквато й да е промяна в работата на двигателя. Реагирах на момента и отбих, от там с платформа към сервиза. Колата е при мен от година и съм навъртял 20хиляди километра, предполагам и преди е сменян понеже имаше бял силикон по картера. Днес ще монтираме новия шестограм, като ми остават още 20хиляди километра до смяна на ангренажа, тогава ще мина към старата маслена помпа от 1.9тди. Продават се цели Delete kit-ове понеже този шестограм става консуматив. https://www.myturbodiesel.com/pages/tdi-wiki/ ако някой има нужда от повече инфомация, има доста написано в сайта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icox1333 Публикувано 15 Август 2020 Доклад Share Публикувано 15 Август 2020 Моята отдавна е направена така а6 4ф 2.0тди,към 40 хил.км имам и няма никакви драми или притеснения че ще светне лампата за маслото,прави я и забравяш за шестограма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване