Jump to content

Помощ за Б5 проблем с претрисане и макс скорост


mcorg

Recommended Posts

Привет, колеги,

 

За съжаление по колата се появижа болежки, а не знам къде има читави доктори.

Колата е Ауди а4 1.9ТДИ Quattro, 110hp, AFN.

Проблемите са следните:

     0. Температурата на двигателя е под 75 градуса след 400км път

     1. Като позагрее до към 60-75 градуса на място се усеща едно постоянно (по-дълбоко) претрисане на двигателя при 800 оборота, като няма колебание в оборотите. Един от тампоните на двигателя е омаслен и предлагат смяна на всички, което няма лошо, но казват, че няма гаранция, че няма да започне да тресе по-силно, защото няма да са оригинални. Предложих и смяна на тези на скоростите, човека каза, че и там единя бил омаслен, но след, като споменах. Казват ми да пробваме пък да видим какво ще стане или да я карам така докато не се строши нещо, което не мисля, че е вариант.

     2. На 4 и на 5 във въсоките обороти се спъва. На 5та при 3200 оборота и 150км и е максимум, а на моменти дори не може да направи 140.

     3.Има и леко потропване по предницата и него не могат да намерят, окачването било наред предполагат биалетки или амортесор

 

В момента е във Вип Сервиз Младост на Александър Малинов и ми казават, че по т.1 може да се опита със смяна на тампони, по т.2 нямало да могат да я изпробват, но си мисля, че може да я опитат на стенда.

Звънях и в друмник на бул.България, но от там ми казаха, че много било сложно, труден бил двигателя и не могат да помогнат да не я карам там.

 

Ще съм Ви благодарен, ако ми помогнете да се справя със ситуацията. 

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По т.2 акутатор, геометрия дебитомер, н75, н109 виновника може да е повече от един.

Трябва ви качествена диагностика в движение. Ако можете направете един лог (с вагком) на 3 и 4 скорост  на 100 процента педала на газта на 3, 10 и 11 канал. И го постнете само така можем да помогнем.

 По т.1 сменяйте тампоните на двигателя и скоростите,  с годините изпускат и омекват.

Редактирано от bobitur
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за насоките колега. Нямам нужната техника и знания. Ще я оставя в порше изток за т.2, след което отива за смяна на всички тампони и термостат пък потропването, след като оправим останалото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 25 минути, mcorg написа:

Ще я оставя в порше изток

Запознат ли сте с ценоразписът им колега?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На там ме насочиха (от сервиза в който е в момента) трябва да разбера къде е проблема и да се оправи. Ако имам друг вариант където могат да помогнат на драго сърце бих отишъл. Заради това пуснах и темата, защото има голяма вероятност да науча нещо и да намеря оптимално решение. Ако не стане ще записвам час, какво да се прави :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудно се локализира проблема с диагностика на място. Трябва в движение и логове.

 Ако дебитомера не отчита правилно как на място ще го хванат. Или геометрията или акутатора заяждат също.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Благодаря за насоките колеги. Успях да отстраня проблем 4 със смяна на вакуум пътищата. За номер 2 ясно смяна на тампони. Не съм сигурен дали да пипам термостата. Колата загрява до 90 градуса, но много рядко. Относно потропването на предницата в сервиза не са разбрали от къде е било здраво окачването. Да знаете как мога да го открия? Четох, че има нещо като тампон в основата на амортисОра или пък да е от него нз?! Могло и биалетки да са, но те се виждат отдолу, защо не са разбрали дали е от тях?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си позволя да ти дам един съвет относно хидравличните тампони на двигателя на B5. Ако е наложителна тяхната смяна - САМО с оригинални тампони (ОЕМ). Обикновено са с марка Avon и са правени във Великобритания. Преценката оставям на теб дали да са втора употреба или чисто нови. 

От опит мога да споделя, че останалите "aftermarket" хидравлични тампони, включително и сериозните марки като LEMFÖRDER, са абсолютна загуба на време и средства. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом не загрява 90 гр. На дълъг път зимата ще трудно да видиш стрелката над 70 гр. Тди зимата в града и на къси разстояния с изправен термостат трудно достига 90гр.  

 И двата маркуча на радиатора ли се стоплят като запалиш сутринта или само единия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  

On 9/23/2020 at 9:16 AM, KambOK said:

 

Преди време смених единя тампон на двигателя с LEMFÖRDER, но така и нищо не се проме, че да не кажа, че се влошиха нещата.

 

On 9/23/2020 at 8:49 PM, bobitur said:

 

Ще проверя и ще споделя.

 

Благодаря Ви за съветите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...