Berkut74 Публикувано 9 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2020 Здравейте колеги,проблема ми е доста странен,колата е с 2.8 мотор куатро,та да разкажа какво се случва: Започна след като поработи известно време мотора да се чува виене(и то доста силно) от бензиновата помпа,викам си дай докато не е сдала багажа да я сменя,купувам нова монтирам я и след около 30мин. каране пак същия звук😭направо съм в шах и мат!Да отбележа че проблеми с вървежа няма когато започне да вие,единственото сигурно е че при първото палене го няма този звук-трябва да я покарам известно време и почне ли веднъж няма спиране до другия ден(разбирай да пренощува),като звука понякога е на пресекулки,някога по-силно изразен друг път по-слабо,но винаги го има,пробвах и с повече гориво(около 3/4 резервоар) пак същата работа! В нета единствено намерих тема на колега от VW форума с Голф 4 формоушън със същия проблем,той беше намерил някакъв маркуч вътре в резервоара, който издава този звук,бил разкачен не знаел къде му е мястото и го затапил,но трябвало да кара с резервоар все над половинатаhttps://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=468603.Аз като сменявах моята не обърнах внимание на другата карантия по кошницата,но съм склонен да вярвам че проблема е някъде там. Ако може някой да ми даде съвет какво да гледам в резервоара или се е сблъсквал с такъв проблем ще съм благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 9 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2020 (Редактирано) Да не би филтъра да е полу-запушен и помпата да се мъчи? Видях му клипчето на този от VW форума. Надува някакъв маркуч с уста, естествено че ще свири. Не вярвам да е от него. Редактирано 9 Септември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berkut74 Публикувано 9 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2020 В петък ще сменя филтъра(днес го поръчах),първоначалната ми насока и на мен бе към него,и аз се надявам да е от него,но покрай колегата от VW форума се обърках аз не можах да видя клипчето,но като го гледам тук ме съмнява да е от този маркуч.Забравих да спомена че когато вие и си сложа ръката върху капака на помпата се усеща че самата тя се тормози нещо🤔 иначе сегашния е филтър на около 30 000км,но ме гложди мисълта защо ако е запушен не вие веднага след стартиране на двигателя!? P.S.Тази кола има ли предварително подкачване на гориво като дадеш на контакт? До сега не бях обръщал внимание,но когато подам контакт при мен помпата не се включва за 1-2сек ,а проблеми с паленето нямам!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 11 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2020 Отвори кошницата на помпата и огледай да няма някой прегънат маркуч и да я кара да се тормози. Щом с нова е така, нещо такова се очаква. Огледай и горивопроводите отдолу, да не си ги смачкал някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berkut74 Публикувано 13 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2020 След смяна на горивния филтър няма резултат,няма смачкани горивопроводи,има само нова улика-при смяната на филтъра докато беше на подемника я запалихме да видим дали не изпуска гориво от връзките му,сълзеше но помпата не виеше,щом ги стегнахме и спря сълзенето помпата започна отново да вие,явно някъде напред е проблема,а единственото което се сещам напред е регулатора на налягането!? Май ще трябва да се ходи на замервания,когато ми остане време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2020 Може и регулатора на налягане да е, но първо замери актуалното налягане - ако е по-високо значи той ще е виновника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berkut74 Публикувано 16 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2020 Колеги,понеже не разполагам с време за сервизи,прежалих пари за нов регулатор(смяната му отнема 5 мин.)и положението е същото,ще отварям пак резервоара да огледам. Две неща са сигурни за сега: Сутрин при първо палене го няма виенето,ако нея изгася цял ден няма да вие,изгася ли я веднъж-почва! Второ-не винаги но в 90% от случаите,когато започне да вие изгася ли и запаля пак виенето също изчезва до следващо изгасяне на двигателя! Направо имам чувството че някакъв дух се е заселил в тоя резервоар👻 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berkut74 Публикувано 23 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2020 Колеги,открих проблема-в резервоара обратното гориво се връща в нещо като разпределител от който тръгват три маркуча,оказа се че въпросната джаджа е с клапанче(съчма с пружина)което не отваря,сега съм му извадил карантията но ще трябва да търся ново защото имам съмнение че горивото няма да се разпределя правилно и ще имам грешни показания на таблото,проблема е че забравих да снимам номера на часта преди да сглобя всичко и ще ви помоля някой ако може да го изнамери да го напише. Става въпрос за джаджата след 6.12мин на клипаhttps://www.youtube.com/watch?v=zEJCdGJhuRw Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване