Jump to content

Мнение за А4 B8


Recommended Posts

Здравейте, обмислям да сменям аудито и се колебая между няколко модела. Най-много се загледах във A4 B8 след фейслифта, евентуално 3.0 TDI. Не разбирам много, цялата информация която имам е от едно клипче на Bri4ka и няколко теми из форума касаещи различни проблеми :D Какво ви е мнението за този двигател (както и за останалите разбира се), и какви спънки може да се очакват? Друго нещо е бюджета - 20-25000 - като не мога да преценя дали е достатъчен, понеже диапазона из сайтовете е супер голям, та си мисля дали на тези пари не е някоя страшна гробница.


Другите модели които разглеждах са A5, A6 и Q5 от тези години (2012-2015), без да съм мислил за конкретен двигател. Какво мислите за тях?

Благодаря!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега. Големият дизеляк като двигател върви много прилично и гори доста малко на дълъг път. За града няма да ти е топ икономията, ако ще я караш предимно градско. Но навън е доста приличен и като вървеж, и като горене. Тук има доста по-големи специалисти, които да ти кажат колко е калпав тоя мотор (така нареченият голям душегуб), но истината е, че си е скъпичък за поддръжка. Покупката на колата си е едно, но после си има към нея разходи бая. Ако можеш да си го позволиш - според мен ще те изкефи тройката нафта. 

 

За бюджет не знам, ти гледаш фейсовите. Евентуално в горната граница на парите може и да си намериш нещо читаво, но не съм много запознат как вървят като кинти. Много значение имат екстрите, дали е куатро, ръчка/автомат, големият или малкият шестак (май при тия имаше пак 3.0 ТДИ ама 204 коня ако не се лъжа) и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемите на големия дизел при основно градско каране не е разхода, а ДПФ-а.

Фейсовият мотор е малко по-кекав, ама това се решава с пари.

За мен проблема е, че това е баш дизелгейт мотор, който ако мине през Порше получава един отвратителен софтуер....и отиваме на вариант рязане на ДПФ и ремап. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора, колеги! Какви други добри варианти има, примерно бензин? Четох из форума, че мултитроника май тук не се почита много :D на кои двигатели го слагат? Само 2.0 с предно? След фейса още ли е трошлив?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Тук с мултитроника отваряш кутията на Пандора :) Според доста хора е трошлив, но според още толкова не е. Ако колата не е на много километри може би е ОК, не го разбирам много. Знам само, че уж много се троши, пък много хора го карат. А, да - покарвам една Б8-ца с мулти и мога да кажа, че като усещане е супер приятен за шофиране.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не съм чул за счупен мултитроник на Б8....поне до 400к км.

А редовно се пита за надеждността на последния мултитроник.

 

@FlushBg

Ако държах на голям дизел бих заложил на префейсов 3.0Д на малко километри (т.е.скъп :) )

Моторът е по-здрав, кутията е 6 степенен ЗФ, която е идеалната кутия за този мотор....особено за градско.

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 hours ago, robobug said:

Ако държах на голям дизел бих заложил на префейсов 3.0Д на малко километри (т.е.скъп :) )

Моторът е по-здрав, кутията е 6 степенен ЗФ, която е идеалната кутия за този мотор....особено за градско.

На кой префейсов 3.0 дизел е шестстепенен ЗФ автомат? Нали за Б8 говорим? Те не са ли с S-tronic?

 

Едит: докато пиша погледнах - седаните са наистина с Типтроник. Странно - що тогава слагат С-троник примерно на Олроуда на Б8 от същите години? Да не би да има разлика дали са за САЩ и за Европа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, в момента само събирам информация. Самата кола мисля да я купя напролет. Доволен ли си от Q5ицата? Как ти излиза като разход/поддръжка?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 10/29/2020 at 12:13 PM, dacheff said:

Едит: докато пиша погледнах - седаните са наистина с Типтроник. Странно - що тогава слагат С-троник примерно на Олроуда на Б8 от същите години? 

Вероятно защото е с новия мотор.

Старите мотори (3.0Д/239кс, 3.2ФСИ, 4.2ФСИ) са със старата кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...