Nico Публикувано 22 Март 2007 Доклад Share Публикувано 22 Март 2007 Пичове, искам С2-ка но с тоя акциз нема да стане Та идеята която ми се върти в главата е да си намеря едно 3В двигателче и да си направя С-ка Моля за съвети, в момента карам В4 с двигател ААН / 2.8 + квадро. Дали ще издържи скоростната кутия, ще влезе ли мотора в коша (имам климатроник), електрониката ок ли е или трябва да се сменя...........абе интересуват ме всички ваши мнения. Мерси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bgmade Публикувано 22 Март 2007 Доклад Share Публикувано 22 Март 2007 Да усложня малко темата на колегата,дано не се сьрди...А такава машинация вьрху основа на НГ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 22 Март 2007 Доклад Share Публикувано 22 Март 2007 Да усложня малко темата на колегата,дано не се сьрди...А такава машинация вьрху основа на НГ...Не стаа, тоест стаа, ма по-добре недей.По-лесния и безпроблемен вариант е направо цял мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 22 Март 2007 Доклад Share Публикувано 22 Март 2007 Не стаа, тоест стаа, ма по-добре недей.По-лесния и безпроблемен вариант е направо цял мотор.Мене ако ме питаш той имаше предвид да бодне 3В мотор на аванта му.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bgmade Публикувано 22 Март 2007 Доклад Share Публикувано 22 Март 2007 Даааа,направо да пьхна целия мотор,ама скорости,спирачки... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 22 Март 2007 Доклад Share Публикувано 22 Март 2007 Даааа,направо да пьхна целия мотор,ама скорости,спирачки...Окачване.... пара требе брат... .няма невъзможни неща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bgmade Публикувано 22 Март 2007 Доклад Share Публикувано 22 Март 2007 Значи на Нико варианта е по-сгоден...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 22 Март 2007 Доклад Share Публикувано 22 Март 2007 Значи на Нико варианта е по-сгоден...?Ъхъ..... ма нека кажат батките...они по разбират.. аз съм един прост ламер според некои малки червени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bgmade Публикувано 22 Март 2007 Доклад Share Публикувано 22 Март 2007 А оня разбирач с очилцата,кьде е,защо си трае...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 22 Март 2007 Доклад Share Публикувано 22 Март 2007 А оня разбирач с очилцата,кьде е,защо си трае...?Брат....само него ша слушаш он най ша ти помогне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 22 Март 2007 Доклад Share Публикувано 22 Март 2007 Батка слагаи един чарджър на твоя мотор и това е За 193 конявия 2.8 има,ама за 174 нз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Agent Smith Публикувано 22 Март 2007 Доклад Share Публикувано 22 Март 2007 Nico ако решиш да го продаваш твоя мотор пиши ми едно лично (без майтап) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200avant Публикувано 22 Март 2007 Доклад Share Публикувано 22 Март 2007 Nico ако решиш да го продаваш твоя мотор пиши ми едно лично (без майтап) Абе то за коша ша влезе , ама за кутията не знам , що си решил пък точно тоя мотор да махаш и да си избелиш косите без време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampard Публикувано 22 Март 2007 Доклад Share Публикувано 22 Март 2007 Батка слагаи един чарджър на твоя мотор и това е За 193 конявия 2.8 има,ама за 174 нз Говорили сме по-този въпрос за 174 са голяма рядкост а цените са..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bgmade Публикувано 22 Март 2007 Доклад Share Публикувано 22 Март 2007 И какво стана,ние с НГ-тата какво да правим...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 23 Март 2007 Доклад Share Публикувано 23 Март 2007 Бате НИКО, както казва ауди25798авант, не си побелевай косите. От една страна така убиваме тунинг-а в тебе, от друга те спасяваме от просиране от пари и нерви. По добре си карай мотора ако треа му сложи валове полирайте колектори, сложи и чип, отвори и генерацията сложи и нитро, и пак нема да е толкоз зор. според мен 200 коня са напълно постижими, може за справка да потърсиш какво е направил живко от асеновград с крайслер неон атмосферка. Доста ще се учудиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nico Публикувано 23 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2007 абе избелване на коси или не е друга тема, моля някой да разясни техническите параметри и дали такава смяна е възможна и какво трябва да се доизпипа по моята кола - мисля че е най-добрия вариант за слагане на такъв мотор имайки предвид сегашният + квадрото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 23 Март 2007 Доклад Share Публикувано 23 Март 2007 незнам кого питаш тогава тук, знаеш че във форума немаме такава конверсия, ако Явор не може да ти подскаже, незнам тука кой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nico Публикувано 23 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2007 бате, засега търся мнения а когато дойде време за конверсията (ако дойде) знам към кого да се обърна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 23 Март 2007 Доклад Share Публикувано 23 Март 2007 НЕ СЕ ЗАЯЖДАМ да го имаш предвидзимаш етката и почваш да преглеждаш номерата на кутий и прочие периферии, но няма да мине без яко резане и пцуене. коша би трябвало да пасне, електрониката е абсурд да стане, ако зимаш мотор от С2 треа го земеш псолутно целия с перифериите.http://cgi.ebay.de/Audi-20V-Turbo-Motor-20...VQQcmdZViewItem Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nico Публикувано 23 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2007 мерси, това беше варианта който гледах и аз. Ще направим проучване но искам Марин и Док да си кажат репликите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 23 Март 2007 Доклад Share Публикувано 23 Март 2007 ако па имаш 5-10 000 за харчене .......има бая ненаебани кучки и неизпити уискита по шератон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 23 Март 2007 Доклад Share Публикувано 23 Март 2007 Nico тоя двигател ако го сложиш после ще го мъчиш ли още? Щот 230 турбоконе и 200 атмосферни няма да има голяма разлика като вървеж, само дет ще се кефиш на турболага Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 23 Март 2007 Доклад Share Публикувано 23 Март 2007 стани 230 турбо коне са около 300 атмосферни във вървежша ма извиняваж ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 23 Март 2007 Доклад Share Публикувано 23 Март 2007 Заедно с лага не съм убеден. Трябва да се видят времена 0-400 и такива полезни данни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване