joro_dexter Публикувано 8 Март 2021 Доклад Share Публикувано 8 Март 2021 Привет на всички колеги , сблъсках се с много странен проблем , а именно : купих си а6 ц5 с проблем , колата не пали , а е с ново ГНП . И така взех колата и логично закачих я на ваг Ком , но няма връзка с нито един модул , с изключение на АБС -а . Когато дам на контакт , на таблито светва само акумолатора и удивителната , и след малко започва да мига подгрява , всичко останало не реагира , стрелки , подсветка , дата , километри , нищо не помръдва и не свети . Реших , че проблема е в таблото , смених го с подобно , но от бензин и о чудо , свързах се . Но колата не пали и тук идва въпроса ми и очудването ми , двигателя върти все едно няма компресия , точно така , както като извадя всички свещи . Какъв може да е проблема според вас колеги . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 8 Март 2021 Доклад Share Публикувано 8 Март 2021 Погледни ангренажния ремък. Може да се е скъсал/ да е прескочил (провери центровката на ремъка). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro_dexter Публикувано 8 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2021 Погледнах го , когато въртя на стартер отпред всичко се върти , но звука е същия и когато въртя без свещи . Все едно няма компресия . Възможно ли е да е прескочил зъб ? Много ме съмнява , но ... ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro_dexter Публикувано 9 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2021 Колеги , моля за помощ . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 9 Март 2021 Доклад Share Публикувано 9 Март 2021 Купи един старт спрей и пробвай с него. Ако не запали на спрей, може и да е прескочила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko25Tdi Публикувано 10 Март 2021 Доклад Share Публикувано 10 Март 2021 Къде се намира автомобила, ако гнп не пуска нафта /върти все едно няма компресия/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro_dexter Публикувано 10 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2021 А, ако таблото е наистина повредено , дали ще запали и със спрей ? Ще опитам . И вторият ми въпрос , ако наистина ГНП не пуска нафта и е повредено , Как да разбера коя е последната буква от номера му за тизи автомобил , защото предишния собственик ми каза , че са сменили ГНП , но явно е с грешния номер (буква) и затова не тръгва . Благодаря предварително колеги . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko25Tdi Публикувано 11 Март 2021 Доклад Share Публикувано 11 Март 2021 Напиши номера на рамата и ще напиша номeра на ГНП Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro_dexter Публикувано 12 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2021 (Редактирано) WAUZZZ4BZ2N001453 , благодаря ти . Редактирано 12 Март 2021 от joro_dexter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko25Tdi Публикувано 12 Март 2021 Доклад Share Публикувано 12 Март 2021 059 130 106 J Оригинален номер на помпата , при смяната трябва да се впише иммото в 50 канал. Но ако се махне имото става и без вписване и дурго колата ти 155 коня и моята е същата /може да монтираш помпи с оригинлен номер 059 130 106 J,M,L,K . Аз в момента съм с L от 180 коня . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro_dexter Публикувано 12 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2021 Много ценна информация , благодаря най сърдечно . А какво табло мига да сложа , имам 7 табла , но само едно пасва ( свързвам се с компа, с другите не мога) но то е от бензинова А6-ца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko25Tdi Публикувано 15 Март 2021 Доклад Share Публикувано 15 Март 2021 Какво му е на таблото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro_dexter Публикувано 16 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2021 Ами като дам на контакт светят само кръглите лампи , всичко други е тъмно , двата дисплея долу , където са датата и километрите са тъмни , не работят , както и всички стрелки не реагират . Днес опитах да запаля със старт спрей , без успех . Не знам защо върти , все едно няма компресия . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko25Tdi Публикувано 16 Март 2021 Доклад Share Публикувано 16 Март 2021 Ако имаш vag com закачи я и снимай какви грешки дава в двигателя и таблото . Къде се намира автомобила Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro_dexter Публикувано 16 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2021 Колата е извън България , ваг Ком имам , но с нейното табло не мога да се свържа с нито един модул освен АБС. , а с таблото което имам , но от бензиновото Ауди се свързвам , но утре ще снимам грешките . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko25Tdi Публикувано 17 Март 2021 Доклад Share Публикувано 17 Март 2021 ОК снимай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro_dexter Публикувано 18 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2021 Ето това са грешките . Не мога да си намеря ваг Ком кабела . Ще прочета и с него и ще постна резултатите . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko25Tdi Публикувано 19 Март 2021 Доклад Share Публикувано 19 Март 2021 Няма комуникация с помпата , защото те блокира имобилайзера Трябва ти да махнеш имобйлазера или да впишеш помпата в 50 канал /но трабва да знаеш иммо кода на таблото което ще ползваш/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro_dexter Публикувано 20 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2021 Можеш ли да ми обясниш как да махна имобилайзера ? Имам ваг Ком имам и к+Кан кабел . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 20 Март 2021 Доклад Share Публикувано 20 Март 2021 (Редактирано) Няма защо да махаш имобилайзера. С помощта на VAG Commander 1.4 (който вече имаш) прочети пина от таблото. След това използвай тези инструкции да адаптираш помпата: цък! Редактирано 20 Март 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro_dexter Публикувано 20 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2021 Но както споменах по горе , таблото също е проблемно , нищо по него не свети и не работи освен сигналните лампи . А къде да търся проблема с компресията ? Върти все едно няма свещи , дори и със старт спрей не пали . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 20 Март 2021 Доклад Share Публикувано 20 Март 2021 (Редактирано) Значи не е от помпата. Не можеш ли да направиш диагностика с VAG-COM и да дадеш лога? Това Делфи не дава цялостната картина. Редактирано 20 Март 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro_dexter Публикувано 20 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2021 Сега съм на работа , ще опитам след това . Но с това повредено табло с ваг Ком се свързвам само с АБС -а , а като сложа табло от бензинова А6-ца , се свързвам и с другите компоненти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 20 Март 2021 Доклад Share Публикувано 20 Март 2021 (Редактирано) Ясно. Ако не можеш да се свържеш с оригиналното табло на колата с VAG-Commander няма да можеш да изкараш пина и няма как да адаптираш помпата. Ще трябва да идеш да ти деактивират имобилайзера в ECU-то и след това да караш с бензиновото табло което работи. Не можеш да го деактивираш сам с апаратурата която си изброил че имаш. Не знам къде в Австрия правят това. Виж няма ли услуги където изпращаш ECU-тo по пощата за деактивиране на имобилайзера. Редактирано 20 Март 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro_dexter Публикувано 20 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2021 А ако сменя ECU-то ? Имам същото от друга кола със същия номер е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване