Jump to content

Ауди А4Б6 2001 1.9 ТДИ AVB 101кс. ПД не пали


dragotrd

Recommended Posts

Колеги моля за помощ.

Ауди А4 Б6 1.9 ТДИ AVB 101кс. Колата не пали. 

Нафта да те удави, стартера върти като луд, грешки с вагкома няма и не иска и не иска да запали. Всичко по маркучите изглежда наред, няма течове няма скъсани маркучи. Филтъра е пълен догоре с нафта. Клапата на EGRa за гасенето си е наред. Просто нямам идея.

Дайте някакви жокери какво да проверявам, Например кои релета или предпазители са съотносими към паленето, 

Благодаря

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Добре....Това ще го направя утре.

Ремъци, центровки гледах и там всичко е наред. Изчетох една тема че може проблема да е в ключа на фаровете. Той пък каква връзка може да има с това. Направи ми впечатление че от извесно време той премигваше. 

 

Други предположения?

Редактирано от dragotrd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Последно колата работеше. След престой една седмица без да е палена и вече не иска. Ама грам признаци на запалване няма. Къде мога да погледна тия датчици какви показания трябва да дадат. Не ми се вярва е така от раз да са умрели. Утре ще се помъча да я дърпам да видя дали ще стане нещо. 

Колата беше оставена под лек наклон назад. Свалих единия маркуч на филтъра и при подаване на контакт веднага запова да хвърля нафта.

Редактирано от dragotrd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запалихме я. 

На първи канал първата клетка с вагкома при въртене на стартер показваше около 150-175 оборота. Прехвърлих от другата ми кола акумулатор който е съвсе нов на аудито и със въртене около 30 сек. без прекъсване запали. 

Според мен явно, като е била оставена под наклон колата и е останала без нафта, и с не дотам здравия акумулатор,  който не е можел да развърта до необходимите обороти и затова не е искала да запали.  Това е. 

Благодаря за насоките колеги. Живи и здрави да сте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение дали е под наклон или не.Трябва да запали.Погледни нивото на маслото в мотора дали не се е покачило.

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 43 минути, dragotrd написа:

със въртене около 30 сек. без прекъсване запали. 

Не  е  нормално  губи  гориво  във  високото  налягане  при   престой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...