Jump to content

Няма мощност в ниските обороти и губи обороти при потегляне на наклон


porozhanov

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Колата е A6 Allroad  3.0 Bitdi 313 к.с. и от известно време губи мощност в ниските обороти при изкачване по наклон или  бордюр  с плавно натискане на газ, оборотите стигат до 1500- 1800 и после падат до 1100, като не мърдат независимо, че натискам газ до дупка. Колата няма никакви грешки.

До тук са сменени: дебитомер, AGR, моторче турбо, изпран DPF, почистени всумактелни колектори и клапи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединители на хидро кутия ЗФ на 125 000км ми звучи невъзможно,освен ако не е съсипана насила.Лесно е да се провери дали има фрикционен материал в маслото на кутията.Пък и това е механична повреда,която няма как ту да я има,ту не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има как- ту да я има ,ту не,аз съм се сблъквал точно с такъв проблем на Q5 - когато загрее кутията го правеше,а когато е студена - не го прави.Пак казва- когато загрее кутията ,а не колата! И аз тогава се лутах и сменях какво ли не по двигателя,накрая попаднах на умен майстор и  смених съединителите- и проблема се реши с няколко хиляди лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 27.04.2021 г. at 7:50, porozhanov написа:

Проблема е че го прави от време на време, не постоянно.

@Nikola_RS 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Nikola_RS Аз го разбирам като,че го прави от време на време на случаен принцип,а не само като загрее,което би трябвало да го е забелязал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление го прави от време на време без значение топла или студена. Прави го и по време на движение при потегленя, все едно забива нос на около 1500 оборота и после рязко набира. Когато направи проблема се чува едно буботене все едно се разтоварва турбото през EGR-a. Колата иначе върви без проблеми  настъпиш ли я си излита. Само при по плавно натискане на педала и товар ( наклон, бордюр, рампа ), като ако не успее да потегли оборотите падат на  1100 и трябва да върнеш газта за да тръгне.

Редактирано от porozhanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая кутия е бомбоустойчива.

 

На 28.04.2021 г. at 21:11, porozhanov написа:

Прави го и по време на движение при потегленя, все едно забива нос на около 1500 оборота и после рязко набира. 

Това не ми изглежда като проблем в кутията, ама въобще. Дросела гледал ли си го? Актуатора на турбото адаптиран ли е след смяната? Преди смяната правеше ли го пак това? Направи един лог докато го прави това, да видим какво се случва. Припомни си дали е имало някакви интервенции преди да започне тоя проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zhelyazA6 Здравей,

Правеше го и преди смяната на актуатора на турбото, но много рядко-веднъж на месец. Дроселовата клапа я гледахме на живи данни и физически зъбните колела. Всичко започна с проблеми с ДПФ след смяна на софтуера в Порше по дизелгейт скандала( за което дори не ми бяха казали), чести регенерации, повишаване нивото на маслото, гледаха дюзи,сменихме дебитомер и датчик диференциално налягане. Изпрах ДПФ-те за всеки случай, на края смениха софтуера с нова версия в която проблема с регенарациите беше решен.(или поне не работят перките след всяко трето каране)

Какво да включа в лога?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми дай да ти върнем старата версия на софта и да забравяш за проблема, щом всичко е започнало след ъпдейт в Порше.

От кой град си?

Като за начало направи една пълна диагностика с VCDS да видим версиите на софта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Още не сме пипали кутията, съмненията са повече за проблем с горивото  /дюзи, помпа и тн/ сега сме сложили концентрирана добавка за почисване на системата и следим как се държи колата. Иначе, така или иначе съм решил да сменям маслата на автомата и тогава, като се отвори ще се мисли според състоянието на маслото.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@МИТАКА1654 Кутията е ZF и според Ауди масло не се сменя. Според ZF -производител е препоръчително да се смени на 120 - 130 хил. км. Колата е на 125 хил. км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@porozhanov Според Ауди ще е много добре да си купиш нова кутия,а не да обслужваш,което е и целта.Маслото е флуид,който подлежи на износване,не по-малко,а може и повече от маслото на мотора.Да,сменя се на 100 000+,но в зависимост от режима на каране е по-добре леко презастраховане и да се смени на 100к примерно.То и маслата на диф и раздатка сигурно не се сменят според Ауди,но съм снимал каква кал излезе от моите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...