porozhanov Публикувано 26 Април 2021 Доклад Share Публикувано 26 Април 2021 Здравейте колеги, Колата е A6 Allroad 3.0 Bitdi 313 к.с. и от известно време губи мощност в ниските обороти при изкачване по наклон или бордюр с плавно натискане на газ, оборотите стигат до 1500- 1800 и после падат до 1100, като не мърдат независимо, че натискам газ до дупка. Колата няма никакви грешки. До тук са сменени: дебитомер, AGR, моторче турбо, изпран DPF, почистени всумактелни колектори и клапи. Video_20210420230230871_by_VideoShow.mp4.51591a3023e2d81ff9068c581cab6147.mp4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 26 Април 2021 Доклад Share Публикувано 26 Април 2021 А скоростната кутия проверихте ли я? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
porozhanov Публикувано 27 Април 2021 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2021 Нивото на маслото в скоростите е ОК . Колата е на реални 125 хил. км. Проблема е че го прави от време на време, не постоянно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 27 Април 2021 Доклад Share Публикувано 27 Април 2021 точно като уморени съединители звучи,без значение на колко хиляди е и маслото тук не влияе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 27 Април 2021 Доклад Share Публикувано 27 Април 2021 Съединители на хидро кутия ЗФ на 125 000км ми звучи невъзможно,освен ако не е съсипана насила.Лесно е да се провери дали има фрикционен материал в маслото на кутията.Пък и това е механична повреда,която няма как ту да я има,ту не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 27 Април 2021 Доклад Share Публикувано 27 Април 2021 има как- ту да я има ,ту не,аз съм се сблъквал точно с такъв проблем на Q5 - когато загрее кутията го правеше,а когато е студена - не го прави.Пак казва- когато загрее кутията ,а не колата! И аз тогава се лутах и сменях какво ли не по двигателя,накрая попаднах на умен майстор и смених съединителите- и проблема се реши с няколко хиляди лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 28 Април 2021 Доклад Share Публикувано 28 Април 2021 На 27.04.2021 г. at 7:50, porozhanov написа: Проблема е че го прави от време на време, не постоянно. @Nikola_RS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 28 Април 2021 Доклад Share Публикувано 28 Април 2021 да,именно- обясних го това вече,нрави го най-вероятно като загрее кутията,прочети какво съм написал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 28 Април 2021 Доклад Share Публикувано 28 Април 2021 @Nikola_RS Аз го разбирам като,че го прави от време на време на случаен принцип,а не само като загрее,което би трябвало да го е забелязал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
porozhanov Публикувано 28 Април 2021 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2021 (Редактирано) За съжаление го прави от време на време без значение топла или студена. Прави го и по време на движение при потегленя, все едно забива нос на около 1500 оборота и после рязко набира. Когато направи проблема се чува едно буботене все едно се разтоварва турбото през EGR-a. Колата иначе върви без проблеми настъпиш ли я си излита. Само при по плавно натискане на педала и товар ( наклон, бордюр, рампа ), като ако не успее да потегли оборотите падат на 1100 и трябва да върнеш газта за да тръгне. Редактирано 28 Април 2021 от porozhanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 29 Април 2021 Доклад Share Публикувано 29 Април 2021 продължавам да поддържам моята теза за проблем в скоростната кутия........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 2 Май 2021 Доклад Share Публикувано 2 Май 2021 Тая кутия е бомбоустойчива. На 28.04.2021 г. at 21:11, porozhanov написа: Прави го и по време на движение при потегленя, все едно забива нос на около 1500 оборота и после рязко набира. Това не ми изглежда като проблем в кутията, ама въобще. Дросела гледал ли си го? Актуатора на турбото адаптиран ли е след смяната? Преди смяната правеше ли го пак това? Направи един лог докато го прави това, да видим какво се случва. Припомни си дали е имало някакви интервенции преди да започне тоя проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
porozhanov Публикувано 3 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2021 @zhelyazA6 Здравей, Правеше го и преди смяната на актуатора на турбото, но много рядко-веднъж на месец. Дроселовата клапа я гледахме на живи данни и физически зъбните колела. Всичко започна с проблеми с ДПФ след смяна на софтуера в Порше по дизелгейт скандала( за което дори не ми бяха казали), чести регенерации, повишаване нивото на маслото, гледаха дюзи,сменихме дебитомер и датчик диференциално налягане. Изпрах ДПФ-те за всеки случай, на края смениха софтуера с нова версия в която проблема с регенарациите беше решен.(или поне не работят перките след всяко трето каране) Какво да включа в лога? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 3 Май 2021 Доклад Share Публикувано 3 Май 2021 Ми дай да ти върнем старата версия на софта и да забравяш за проблема, щом всичко е започнало след ъпдейт в Порше. От кой град си? Като за начало направи една пълна диагностика с VCDS да видим версиите на софта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 13 Май 2021 Доклад Share Публикувано 13 Май 2021 има ли развитие по въпроса ,че ми е интересно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
porozhanov Публикувано 13 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2021 Още не сме пипали кутията, съмненията са повече за проблем с горивото /дюзи, помпа и тн/ сега сме сложили концентрирана добавка за почисване на системата и следим как се държи колата. Иначе, така или иначе съм решил да сменям маслата на автомата и тогава, като се отвори ще се мисли според състоянието на маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 13 Май 2021 Доклад Share Публикувано 13 Май 2021 @porozhanov Е как може да не си смениш маслата по агрегатите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
porozhanov Публикувано 13 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2021 @МИТАКА1654 Кутията е ZF и според Ауди масло не се сменя. Според ZF -производител е препоръчително да се смени на 120 - 130 хил. км. Колата е на 125 хил. км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 13 Май 2021 Доклад Share Публикувано 13 Май 2021 @porozhanov Според Ауди ще е много добре да си купиш нова кутия,а не да обслужваш,което е и целта.Маслото е флуид,който подлежи на износване,не по-малко,а може и повече от маслото на мотора.Да,сменя се на 100 000+,но в зависимост от режима на каране е по-добре леко презастраховане и да се смени на 100к примерно.То и маслата на диф и раздатка сигурно не се сменят според Ауди,но съм снимал каква кал излезе от моите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване