Stannn Публикувано 15 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2021 Здравейте колеги! Имам един доста интересен проблем на моята баба - б6 1.9тди 131 коня с AWX мотор. При палене и потегляне колата работи като чист дизел. До около 2000 оборота няма никой и чак след като веднъж натисна до долу педала на втора и след кратко замисляне колата се отпушва и започва да работи нормално. Странното е, че когато турбото не работи като хората, педала на спирачките също ми се втвърдява. Веднъж след като я "изрежа" както се казва нямам никакви проблеми и колата си върви така както трябва да е. Дразнещото е че го прави след всяко гасене и при всяко последващо палене. Закачих си в на ваг - кома, но няма никакви записани грешки. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Първо си помислих да не някое вакуумче спукано, но по пътя на логиката би трябвало да го прави постоянно,а не само след натискане на педала до долу. Всякаква информация ще ми бъде полезна. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 15 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2021 Виж меката връзка на вакуум тръбите между двигателния и акумулаторния отсек. Звучи като тя да е проблемна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stannn Публикувано 16 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2021 (Редактирано) Благодаря колега. Има нещо пособно на тройниче към което се включват вакуум тръбичките точно между двигателя и акумулатора . За него ли говориш? Редактирано 16 Юни 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2021 Точно за него става въпрос, виж на запален двигател като местиш тръбичката, която влиза в него дали почва да съска. Направи същата проверка от двете страни на въпросния маншон и също така от страна на клапана, който влиза в сервото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 16 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2021 Ами поне при мен не е тройник, а е гумена връзка като цилиндър и неутрализира вибрациите на двигателя, които иначе биха се предавали по пластмасовите вакуумни маркучи към сервото. При мен, освен, че беше цепната, но и при рязко увеличаване на оборотите, явно се получава пик на вакуума и директно се смачкваше и блокираше вакуума към сервото на спирачките. При теб звучи, все едно има само пробив и при ниски обороти не се генерира достатъчно вакуум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stannn Публикувано 16 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2021 @ads точно това си мислех и аз просто не прави достатъчно вакуум в ниските обороти. Благодаря Ви колеги утре сутринта ще пробвам и ще видя какво ще стане. Дано да е там проблема и да го отстраня възможно най-скоро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 16 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2021 Да, а, ако не си с помпата на Bosch, си провери и вакуум тръбата, която излиза от тандем помпата. Тя обикновено е валцована и с времето от вибрациите се разбива. Моята тръбичка беше разбита и се наложи да си сменя вакуум помпата с такава на Bosch, при която тръбичката е на резба. Иначе знам колко е гадно да караш кола, която не спира заради липса на серво на спирачките, така че успех с ремонта! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване