Mladenovmmm Публикувано 5 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2021 Здравейте колеги, Споделям ви моя проблем. Колата е ауди а4 б6 3.0 АСН мотора. Проблема ми е следния: започва да мени оборотите в порядъка =/- 300 оборота. Мени ги, когато си поиска. Вчера пътувах 200км- не ги измени нито един път. Днес в рамките на 10 км не се спря да ги мени. Доста често забиват на 1100 оборота и постоянно е под напрежение, в следващия момент, когато е в покой ( 720 оборота), почва да играе и да ги вдига до 900 и да падат. Сменил съм всички вакуми, свещи, бубини, маркучите на парното, понеже имах сцепени и влизаше въздих от тях. Когато подам рязко газ, набия кик даун и колата почва да се дави и светва чека- 10 секунди след като я карам нормално- се оправя. Когато я закачим на диагностика в движение- дава постоянно мис файъри на почти всички цилиндри. Моля ако някой е имал подобен проблем да сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2021 (Редактирано) Вероятно смуче въздух. Провери PCV клапана, който е закачен отзад на всмукателния колектор, под кората вдясно (от страна на шофьора) - обикновено му се цепи мембраната и почва да смуче от там. Също така самите пластмасови гофрирани маркучи на картерната вентилация, които влизат във въпросния PCV клапан през тройник от температурата се натрошават и почва да смуче въздух. Ако се окаже PCV клапана - сменяй заедно с гофрираните тръби на картерната вентилация. Друг вариант е да я извадиш в атмосферата и да не купуваш PCV клапан, а да го махнеш и затапиш дупката на всмукателния колектор - става лесно и бързо. Другото е отпред приводния механизъм на "флейтата" да е повреден - реализиран е с 2 мембрани, които също се цепят заради годинките. Виж като форсираш до над 3000+ оборота дали се завърта флейтата или не. Ослушай се покрай нея за свистене. Ако се окаже приводния механизъм на флейтата блокирал или смуче въздух вариант е да се махне - има тема по въпроса в 4F раздела. Моя двигател е BBJ, който като изпълнение на въпросните възли е 1 към 1 с ASN и аз лично съм извел картерната вентилация в атмосферата и също така съм премахнал флейтата във всмукателния колектор. Няма странични ефекти от това - ниските обороти са бетон и двигателя си набира отлично. Редактирано 5 Юли 2021 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mladenovmmm Публикувано 6 Юли 2021 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2021 Здравей, Благодаря за информацията. Утре ще отида в сервиза за да я кача и проверя въпросните неща, които ми спомена. Надявам се да мога да отстраня проблема възможно най- скоро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mladenovmmm Публикувано 7 Юли 2021 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2021 Здравей, Проверихме клапана закачен на всмукателния колектор- сменен е. Маркучите на картерната вентилация също са сменени миналата седмица. Смених и дебитометъра, но отново същото. Дали е възможно да е от Дроселовата клапа?- днес и нея ще сменим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 7 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2021 Провери температурния датчик,закачи с всдс и запиши лог докато не се появи проблема,може да си променя произволно стойностите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2021 А отпред приводните механизми на променливата геометрия на всмукателния колектор (флейтата) - как са, работят ли, да не би да смуче въздух оттам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mladenovmmm Публикувано 8 Юли 2021 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2021 Днес ще го проверим и това. Странно е, че след смяна на следните неща: Дебитометър, дросел клапа, всички вакуми, свещи, бубини, бензиновите инжектори дава грешка: мисфайър на 4, 5 и 6 цилиндър. Мененето на оборотите тези дни е, когато си пожелае. Вчера цял ден не е менила обороти, днес постоянно го прави. Няма значение дали е в движение колата или е на P ( паркинг). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 8 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2021 Ако не се вижда от къде с пушек машина ще се види дали от някъде смуче въздух Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2021 Ако е само от едната страна (4-5-6 цилиндър) освен да смуче въздух може и проблема да е в л-сондата (първата преди катализатора). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mladenovmmm Публикувано 9 Юли 2021 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2021 Здравейте, Прилагам видео какво точно прави колата. Тук е на P ( Паркинг). Правеше го 5-6 минути и от тогава до момента не е имало проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 9 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2021 Ламбда сонда/ди, дросел, там рови... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mladenovmmm Публикувано 9 Юли 2021 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2021 Възможно ли е да няма компресия? Или да има проблем в главата според вас? В Понеделник ще я карам да и мерят компресията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mladenovmmm Публикувано 12 Юли 2021 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2021 Здравейте, След смяна на куп неща колата спря да записва каквито и да било грешки, когато е в покой. Записва грешки само в движение, прилагам снимка на грешките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mladenovmmm Публикувано 13 Юли 2021 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юли 2021 Здравейте, Замерихме колко зарежда алтернатора при чисто нов акумулатор- 13.15-13.20. Дали проблема може да е и от него? Защото когато започнат да играят оборотите и фаровете премигват в същото време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PetarKemilov Публикувано 28 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2021 Здравейте колеги имам абсолютно същия проблем и немога да разбера какъв е точния проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mladenovmmm Публикувано 28 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2021 Здравей, все още и аз не съм разбрал проблема. От къде си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PetarKemilov Публикувано 28 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2021 От Пловдив аз не знам какво да я правя вече и лошото е ,че никой не може да разбере какво и е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mladenovmmm Публикувано 28 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2021 Какво си сменял по нея? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PetarKemilov Публикувано 28 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2021 Бобини, свещи и гарнитури Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PetarKemilov Публикувано 29 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2021 Колега Mladenov кажи си номера да се чуем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване