Jump to content

Mladenovmmm

Members
  • Мнения

    25
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi 80

Персонална информация

  • Локация
    bulgaria

Последни посетители

581 профилни разглеждания

Mladenovmmm's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Какво си сменял по нея?
  2. Здравей, все още и аз не съм разбрал проблема. От къде си.
  3. Здравейте, Автомобила е Ауди А4 Б6 авант 3.0 ASN. Колата има следния проблем- оборотите и играят и записва мис файър на всички цилиндри. Проблема е, че не го прави винаги, а когато си поиска. 2 дни не го прави, след което 2 дни го прави постоянно и оборотите не са спокойни. В тези моменти фаровете премигват. Проблема не е от тях, защото са рециклирани и всичко по тях е сменено- явно не им достига достатъчно напрежение( не знам). По колата са сменени: - всички вакумни пътища - бобини - свещи - дебитомер - маркучите на охладителната система Проверихме алтернатора колко зарежда- 13.15V, което не знам нормално ли е или не. На същия мотор кола зарежда 14.1. Дали проблема може да е защото зарежда по- малко. Възможно ли е да е от буксите на бобините? Прикачвам снимка, на грешките, които ми записва в движение. На място не записва никакви грешки.
  4. Здравейте, Замерихме колко зарежда алтернатора при чисто нов акумулатор- 13.15-13.20. Дали проблема може да е и от него? Защото когато започнат да играят оборотите и фаровете премигват в същото време.
  5. Здравейте, След смяна на куп неща колата спря да записва каквито и да било грешки, когато е в покой. Записва грешки само в движение, прилагам снимка на грешките.
  6. Възможно ли е да няма компресия? Или да има проблем в главата според вас? В Понеделник ще я карам да и мерят компресията.
  7. Здравейте, Прилагам видео какво точно прави колата. Тук е на P ( Паркинг). Правеше го 5-6 минути и от тогава до момента не е имало проблем.
  8. Днес ще го проверим и това. Странно е, че след смяна на следните неща: Дебитометър, дросел клапа, всички вакуми, свещи, бубини, бензиновите инжектори дава грешка: мисфайър на 4, 5 и 6 цилиндър. Мененето на оборотите тези дни е, когато си пожелае. Вчера цял ден не е менила обороти, днес постоянно го прави. Няма значение дали е в движение колата или е на P ( паркинг).
  9. Намери си от металните планки на задните дискове от 288мм и ги монтирай.
  10. Здравей, Проверихме клапана закачен на всмукателния колектор- сменен е. Маркучите на картерната вентилация също са сменени миналата седмица. Смених и дебитометъра, но отново същото. Дали е възможно да е от Дроселовата клапа?- днес и нея ще сменим.
  11. Mladenovmmm

    Дросел клапа

    Колега какво решение взе?
  12. Здравей, Благодаря за информацията. Утре ще отида в сервиза за да я кача и проверя въпросните неща, които ми спомена. Надявам се да мога да отстраня проблема възможно най- скоро.
  13. Здравейте колеги, Споделям ви моя проблем. Колата е ауди а4 б6 3.0 АСН мотора. Проблема ми е следния: започва да мени оборотите в порядъка =/- 300 оборота. Мени ги, когато си поиска. Вчера пътувах 200км- не ги измени нито един път. Днес в рамките на 10 км не се спря да ги мени. Доста често забиват на 1100 оборота и постоянно е под напрежение, в следващия момент, когато е в покой ( 720 оборота), почва да играе и да ги вдига до 900 и да падат. Сменил съм всички вакуми, свещи, бубини, маркучите на парното, понеже имах сцепени и влизаше въздих от тях. Когато подам рязко газ, набия кик даун и колата почва да се дави и светва чека- 10 секунди след като я карам нормално- се оправя. Когато я закачим на диагностика в движение- дава постоянно мис файъри на почти всички цилиндри. Моля ако някой е имал подобен проблем да сподели.
  14. Възможно е да е от там. Забелязал ли си дали течността балбука или дали си е променила цвета по някакъв начин?
×
×
  • Create New...