Ngrafa Публикувано 15 Август 2021 Доклад Share Публикувано 15 Август 2021 https://mobile.bg/11622456837536153 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogogo79 Публикувано 15 Август 2021 Доклад Share Публикувано 15 Август 2021 Изглежда доста добре... Проблема на тая кола е ,че ще гори много масло.. Интересувай се дали в тази сервизна книжка има упоменат ремонт на двигателя... Но щом не го е написал...,едва ли.. По скоро на собственика му е писнало да и налива масло и е решил да се отърве... Най лесно се отърваваш , като я разкараш за експорт.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lisicata Публикувано 15 Август 2021 Доклад Share Публикувано 15 Август 2021 https://mobile.bg/11622456837536153Каквуз такуз?Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 16 Август 2021 Доклад Share Публикувано 16 Август 2021 (Редактирано) Капнало е масло на кората като са доливали. Мани го тоя масларник каран с грешен антифриз. Редактирано 16 Август 2021 от ma3xa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
estudio650 Публикувано 18 Август 2021 Доклад Share Публикувано 18 Август 2021 Добре де, някой като каже масларник.........не мога да разбера, ако се долива 300-500 мл. маслО много ли са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 18 Август 2021 Доклад Share Публикувано 18 Август 2021 всичко е относително. 300-500мл на колко ? на километър? на 10? на 10000? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogogo79 Публикувано 18 Август 2021 Доклад Share Публикувано 18 Август 2021 Масла , вериги... те са си едни от най- проблемните мотори на ВАГ евър , сравними по проблемност с така наречения душегуб 2.5 tdi и 2.0 tdi (oт първите години) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
val111111 Публикувано 18 Август 2021 Доклад Share Публикувано 18 Август 2021 Шурето има такава.Лично я купи от Холандия преди 4 години.От тогава до сега между смените на маслото е доливал от 500гр. до 2 литра максимум.Три пъти влиза в сервиз и няма оправия.Взе я на уж проверени и реални 220 000.Сега е на около 320 000.За сега не е давал сериозни суми за ремонти,ако не се броят трите опита да разберат в сервиза защо гори масло и защо един път долива 500гр. а друг път 2 литра до всяка следваща смяна.И така долива и кара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
estudio650 Публикувано 18 Август 2021 Доклад Share Публикувано 18 Август 2021 Преди 12 часа, nicoldy написа: всичко е относително. 300-500мл на колко ? на километър? на 10? на 10000? На 1000 разбира се. Все пак това е ТФСИ Трудно ми е да повярвам, че има хора които си купуват това инженерно достижение с надеждата, че точно тяхната няма да гори. маслО. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 27 Август 2021 Доклад Share Публикувано 27 Август 2021 On 8/18/2021 at 8:55 AM, estudio650 said: Добре де, някой като каже масларник.........не мога да разбера, ако се долива 300-500 мл. маслО много ли са Преди години имах един Фиат, който гореше по 500мл. на 1000км. От тогава ненавиждам мъкненето на туби и постоянното доливане. Няма шанс да си го причиня отново, еле пък с доказан масларник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване