Jump to content

Ниско налягане и не пали


nikolai_666

Recommended Posts

Здравейте колеги,нов съм във форума от няколко месеца и горд обственик на Ауди Кю 7 3.0 тди 233к.с , и до тук беше хубавото

Проблема е следния както карах колата и спрях на един магазин угасих я свърших си работата и сядам тръгвам да стартирам колата но тя върти и изобщо не пали.

Натоварихме я с пътна помощ и в един сервиз, до тук добре но от там почнаха мъките ....Колата има ток има и нафта,  за два дена по колата са сменени клапана на помпата ,после цялата помпа с нов клапан, двата клапана на рейките с нови , Като я закачим на ВАГ на мисля, че първи канал беше наблюдавам че зада запали трябва да направи поне 280бара налягане ,но тя едвам стига 35бара и то след яко въртене от порядъка на  10-15 секунди като тези 35 бара -ги даваше и със старата помпа и старите клапани , абсолютно никакви грешки не дава на ваг освен изгоряла свещ на 3-цилиндър. Другото което се  сещам е че имаще едно момче което помага на майстора и беше откачил някаква букса точно под демпферната шайба но откачена или закачена изобщо не я отчита за грешкаа. Четох из форума а и из чуждестранните форуми но не видях такъв проблем като моя , всеки беше решил проблема със смяна на клапана на рейката който е от ляво като застанеш срещу колата ,моя е нов и пак драми. Забравих да кажа че по предния ден и миха мотора защото беше махан ЕГР -а сменяха някакви гарнитури на някакъв маслен охладител и имаше мизерийка , но него го правиха преди една седмица , след мивката и на другия ден нямаше проблеми.

VIN: WAUZZZ4L57D074343   License Plate: 


Chassis Type: 4L (4L0)
Scan: 01 02 03 05 07 08 09 0E 15 16 17 18 19 34 37 42 46 47 4F 52
          55 56 61 62 6D 6F 72 76

VIN: WAUZZZ4L57D074343   Mileage: 229280km-142467miles

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
02-Auto Trans -- Status: OK 0000
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
05-Acc/Start Auth. -- Status: OK 0000
07-Control Head -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
0E-Media Player 1 -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
18-Aux. Heat -- Status: Malfunction 0010
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
34-Level Control -- Status: OK 0000
37-Navigation -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
47-Sound System -- Status: OK 0000
4F-Centr. Electr. II -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
55-Headlight Range -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: Malfunction 0010
61-Battery Regul. -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
6D-Trunk Elect. -- Status: OK 0000
6F-Centr. Conv. II -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
76-Park Assist -- Status: OK 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 059-907-401-ASB.clb
   Part No SW: 4L0 910 401 K    HW: 4L0 907 401 
   Component: 3.0L V6TDI   000AG  0030  
   Revision: --H03---    Serial number:               
   Coding: 0011775
   Shop #: WSC 31414 790 00001
   VCID: 2A1AB500CA4FE9519C-807E

1 Fault Found:
005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12) 
               P161C - 001 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 229286 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2021.08.31
                    Time: 19:33:27

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Duty Cycle: 1.0 %
                    Voltage: 12.01 V
                    Duty Cycle: 15.0 %
                    Temperature: 22.5°C

Readiness: 0 0 1 1 1 

-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans        Labels: 09D-927-750.clb
   Part No SW: 09D 927 750 FS    HW: 09D 927 750 FS
   Component: AL 750 6A           1000  
   Revision: 00H64000    Serial number:               
   Coding: 0000504
   Shop #: WSC 31414 790 00001
   VCID: 04F0098E528D0D47CC-8050

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels:. 4L0-910-517-V1.clb
   Part No SW: 4L0 910 517 A    HW: 4L0 614 517 A
   Component: ESP ALLRAD MK25E1   0130  
   Revision: 00H22001    
   Coding: 0038033
   Shop #: WSC 31414 790 00001
   VCID: 281CB11AC231E543EC-807C

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 05: Acc/Start Auth.        Labels:. 4F0-910-852.clb
   Part No SW: 4F0 910 852     HW: 4F0 905 852 B
   Component: FBSAUDIC6 ELV   H31 0220  
   Revision: 31050601    Serial number: 10601100634135
   Coding: 0000131
   Shop #: WSC 31414 790 00001
   VCID: 63534B6B2E6A43EED4-8036

   Subsystem 1 - Part No: 4F0 910 131 E
   Component: FBSAUDIC6 EZS   H45 0080

   Subsystem 2 - Part No: 4F0 910 220 D
   Component: FBSAUDIC6 IDG   H01 0040

No fault code found.

vlcsnap-2021-08-31-20h35m47s585.png

vlcsnap-2021-08-31-20h35m59s034.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 88
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ами уж са я мерили колко нафта изпраща към филтъра за определено време и била добре ....,но все пак при теб е светнал чека а при мен нищо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен светна, защото беше в движение.После, когато не искаше да пали не показваше никаква грешка.Не казвам, че при теб е същият случай, но не е лошо да се обърне внимание, защото на мен се случи с 2 коли почти по едно и също време.При всички тези неща, които си сменил не остават много варианти.Може някоя дюза да е или както при мен, но който ти я прави, ако разбира, би трябвало да е наясно какво и как да провери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да се надявам че знаят какво правят,щото до сега малко ми се струва проба грешка,иначе дюзите са нови нови,не рециклирани а нови там няма какво мисля си, иначе утре пак ще ги тормозя,сега си мислят за датчик на коляновия вал. Ако и утре няма резултат ще си я прибирам май май

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за датчика и аз щях да го предположа, но странното е, че нямаш налягане. Иначе докато е на стартер колата се гледа с програмата дали показва обороти на двигателя.И аз преди 2 години си сменях датчика и преди да запише грешка, няколко пъти ми се случи да не пали, без да записва нищо.След няколко часа се оправяше сама, но последният път, когато не запали си записа грешка за датчика...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам вече и аз ,мисля днес да прибирам колата ,защото до тук съм на загуба 1100 лв помпа с клапан (сменена е защото уж били я дали на стенд и била заминала.

280лв някакъв клапан на рейката в ляво срещу мотора не му отговаряли омовете или нещо такова електрическо

80лв горивен филтър

100- тина лева за другия от дясно срещу мотора който смениха профилактично.

Но нещо ми е съмнително като на проба грешка,сега разглобиха помпата в резервоара 800лв с кошницата защото можело да била засмукала финни боклуци и от там другите компоненти да са заминали. Все пак мисля днес да я взема и всичко каквото е сменено да го пратя в някой сервиз за второ мнение,защото имам съмнение че повечето неща са здрави. Питането ми е следното като сменят и тая помпа в резервора и вече всичко по тази система ще е чисто ново ако не запали отново на къде да се насоча освен към някой лицензиран сервиз какво друго може да е.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е в нещо малко, което най-вероятно струва под 100 лева да се смени. Обаче като не знаят какво е, могат и половината кола да сменят на части за твоя сметка и пак да не стигнат до него. Разбира се при всеки неуспешен опит ще измислят че сменената част е имала някакъв кусур. Моя съвет е спирай с произволните смени и я закарай на някой който може да диагностира, а не да сменя части на късмет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така и така вече е поръчана ще я сменя, дано запали и да си я прибирам ако не ще я карам в друг сервиз макар тука сервизи има под път и над път ама майстори май няма ........ако реша да продам колата баси тя ще е чисто нова хаха,то не остана нещо дето да не е ново по нея 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако колата ти се оправи след смяната на помпата може да се окаже, че си дал над 2  бона за проблем, който аз си реших за 0 лева...И аз се чудех по какъв ред да започна, ама при теб явно са започнали по обратния.Без да съм голям специалист, мисля, че почти всичко до сега ти е сменено излишно. Да кажем, че горивният филтър никога не е излишно да се смени, но за другите неща си е проба-грешка за твоя сметка....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,кошницата е при мен отдолу няма никакъв филтър има едно клапанче което отваря и завтаря предполагам когато има гориво в резервоара е отворено и смуче в самата кошница,а  резервоара като го отваряха бил пълен с нафта цялата кошница също ,гледах го движи се много леко мислих си да не е запецнал нещо,помпата изглежда чиста , като изключим че единия мощук на помпата е счупен като са откопчавали скобата и се счупил,мислят че сигурно бил пукнат от преди това . Абе не знам утре идва новата слагат я и пали не пали колата си я прибирам в къщи в гаража 

Отделно много се подразних,щото майстора ми се усмихва и ми вика спокойно няма как да не запали то сменихме всичко с чисто ново по горивната система . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кошницата е направена да не се разглобява по принцип, но в дъното има цедка.Почти съм сигурен, че щом мотора е същия, то и помпата е такава. Ако не се счупи тук-там, няма как да се отвори и да се види цедката.Ясно е, че няма кой да се занимава в сервиз да го прави, но аз си го направих сам. Да кажем, че не могат и не искат да разглобят помпата, може би трябваше да се смени първо тя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Различни са колега ,моята е разглобяема има си чопчета където е захваната .. разглабв се на две части мога и снимки да пусна тя е при мен и без друго

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С обратната нафта провериха ли какво става? Може оттам да губи налягане.

 

не казваш дали това е проверено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е писал че е сменил всички клапани по рейла и по помпата после е взел чисто нова помпа с клапан ,едва ли новите са счупени,интересно е обратната нафта дали са я погледнали? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво са гледали какво не са ,уж и помпата в резервоара беше добре ама .....

как да видя за обратната нафта,по принцип нямах течове. Четох че с някакви клещи се стиска някакъв маркуч ,утре като си я прибера може да си поиграя , но ако може да се обясни по подробно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,прибрах колата ,новата помпа дава налягане 305 бара налягане заедно с всички други компоненти,но колата все още не иска да запали,обезвъздушена е няма мехурчета няма нищо...за колегата по горе със спрей пали и угасва веднага

IMG_20210903_161924.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...