nikolai_666 Публикувано 31 Август 2021 Доклад Share Публикувано 31 Август 2021 Здравейте колеги,нов съм във форума от няколко месеца и горд обственик на Ауди Кю 7 3.0 тди 233к.с , и до тук беше хубавото Проблема е следния както карах колата и спрях на един магазин угасих я свърших си работата и сядам тръгвам да стартирам колата но тя върти и изобщо не пали. Натоварихме я с пътна помощ и в един сервиз, до тук добре но от там почнаха мъките ....Колата има ток има и нафта, за два дена по колата са сменени клапана на помпата ,после цялата помпа с нов клапан, двата клапана на рейките с нови , Като я закачим на ВАГ на мисля, че първи канал беше наблюдавам че зада запали трябва да направи поне 280бара налягане ,но тя едвам стига 35бара и то след яко въртене от порядъка на 10-15 секунди като тези 35 бара -ги даваше и със старата помпа и старите клапани , абсолютно никакви грешки не дава на ваг освен изгоряла свещ на 3-цилиндър. Другото което се сещам е че имаще едно момче което помага на майстора и беше откачил някаква букса точно под демпферната шайба но откачена или закачена изобщо не я отчита за грешкаа. Четох из форума а и из чуждестранните форуми но не видях такъв проблем като моя , всеки беше решил проблема със смяна на клапана на рейката който е от ляво като застанеш срещу колата ,моя е нов и пак драми. Забравих да кажа че по предния ден и миха мотора защото беше махан ЕГР -а сменяха някакви гарнитури на някакъв маслен охладител и имаше мизерийка , но него го правиха преди една седмица , след мивката и на другия ден нямаше проблеми. VIN: WAUZZZ4L57D074343 License Plate: Chassis Type: 4L (4L0) Scan: 01 02 03 05 07 08 09 0E 15 16 17 18 19 34 37 42 46 47 4F 52 55 56 61 62 6D 6F 72 76 VIN: WAUZZZ4L57D074343 Mileage: 229280km-142467miles 00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000 01-Engine -- Status: Malfunction 0010 02-Auto Trans -- Status: OK 0000 03-ABS Brakes -- Status: OK 0000 05-Acc/Start Auth. -- Status: OK 0000 07-Control Head -- Status: OK 0000 08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010 09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000 0E-Media Player 1 -- Status: OK 0000 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: OK 0000 18-Aux. Heat -- Status: Malfunction 0010 19-CAN Gateway -- Status: OK 0000 34-Level Control -- Status: OK 0000 37-Navigation -- Status: OK 0000 42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000 46-Central Conv. -- Status: OK 0000 47-Sound System -- Status: OK 0000 4F-Centr. Electr. II -- Status: OK 0000 52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000 55-Headlight Range -- Status: OK 0000 56-Radio -- Status: Malfunction 0010 61-Battery Regul. -- Status: OK 0000 62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000 6D-Trunk Elect. -- Status: OK 0000 6F-Centr. Conv. II -- Status: OK 0000 72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000 76-Park Assist -- Status: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 059-907-401-ASB.clb Part No SW: 4L0 910 401 K HW: 4L0 907 401 Component: 3.0L V6TDI 000AG 0030 Revision: --H03--- Serial number: Coding: 0011775 Shop #: WSC 31414 790 00001 VCID: 2A1AB500CA4FE9519C-807E 1 Fault Found: 005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12) P161C - 001 - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 229286 km Time Indication: 0 Date: 2021.08.31 Time: 19:33:27 Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 0.0 Nm Speed: 0.0 km/h Duty Cycle: 1.0 % Voltage: 12.01 V Duty Cycle: 15.0 % Temperature: 22.5°C Readiness: 0 0 1 1 1 ------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans Labels: 09D-927-750.clb Part No SW: 09D 927 750 FS HW: 09D 927 750 FS Component: AL 750 6A 1000 Revision: 00H64000 Serial number: Coding: 0000504 Shop #: WSC 31414 790 00001 VCID: 04F0098E528D0D47CC-8050 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels:. 4L0-910-517-V1.clb Part No SW: 4L0 910 517 A HW: 4L0 614 517 A Component: ESP ALLRAD MK25E1 0130 Revision: 00H22001 Coding: 0038033 Shop #: WSC 31414 790 00001 VCID: 281CB11AC231E543EC-807C No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 05: Acc/Start Auth. Labels:. 4F0-910-852.clb Part No SW: 4F0 910 852 HW: 4F0 905 852 B Component: FBSAUDIC6 ELV H31 0220 Revision: 31050601 Serial number: 10601100634135 Coding: 0000131 Shop #: WSC 31414 790 00001 VCID: 63534B6B2E6A43EED4-8036 Subsystem 1 - Part No: 4F0 910 131 E Component: FBSAUDIC6 EZS H45 0080 Subsystem 2 - Part No: 4F0 910 220 D Component: FBSAUDIC6 IDG H01 0040 No fault code found. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 31 Август 2021 Доклад Share Публикувано 31 Август 2021 нафтовия илтър малко гориво в резервоара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai_666 Публикувано 31 Август 2021 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2021 Сменен филтър , резервоара е пълен до горе почти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 31 Август 2021 Доклад Share Публикувано 31 Август 2021 Погледни мойта тема в раздела за 4Ф Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai_666 Публикувано 31 Август 2021 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2021 Ами уж са я мерили колко нафта изпраща към филтъра за определено време и била добре ....,но все пак при теб е светнал чека а при мен нищо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 31 Август 2021 Доклад Share Публикувано 31 Август 2021 При мен светна, защото беше в движение.После, когато не искаше да пали не показваше никаква грешка.Не казвам, че при теб е същият случай, но не е лошо да се обърне внимание, защото на мен се случи с 2 коли почти по едно и също време.При всички тези неща, които си сменил не остават много варианти.Може някоя дюза да е или както при мен, но който ти я прави, ако разбира, би трябвало да е наясно какво и как да провери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai_666 Публикувано 31 Август 2021 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2021 Ами да се надявам че знаят какво правят,щото до сега малко ми се струва проба грешка,иначе дюзите са нови нови,не рециклирани а нови там няма какво мисля си, иначе утре пак ще ги тормозя,сега си мислят за датчик на коляновия вал. Ако и утре няма резултат ще си я прибирам май май Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 31 Август 2021 Доклад Share Публикувано 31 Август 2021 Това за датчика и аз щях да го предположа, но странното е, че нямаш налягане. Иначе докато е на стартер колата се гледа с програмата дали показва обороти на двигателя.И аз преди 2 години си сменях датчика и преди да запише грешка, няколко пъти ми се случи да не пали, без да записва нищо.След няколко часа се оправяше сама, но последният път, когато не запали си записа грешка за датчика... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 1 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2021 Ами то на снимките се вижда че отчита оборотите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2021 С обратната нафта провериха ли какво става? Може оттам да губи налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai_666 Публикувано 2 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2021 Не знам вече и аз ,мисля днес да прибирам колата ,защото до тук съм на загуба 1100 лв помпа с клапан (сменена е защото уж били я дали на стенд и била заминала. 280лв някакъв клапан на рейката в ляво срещу мотора не му отговаряли омовете или нещо такова електрическо 80лв горивен филтър 100- тина лева за другия от дясно срещу мотора който смениха профилактично. Но нещо ми е съмнително като на проба грешка,сега разглобиха помпата в резервоара 800лв с кошницата защото можело да била засмукала финни боклуци и от там другите компоненти да са заминали. Все пак мисля днес да я взема и всичко каквото е сменено да го пратя в някой сервиз за второ мнение,защото имам съмнение че повечето неща са здрави. Питането ми е следното като сменят и тая помпа в резервора и вече всичко по тази система ще е чисто ново ако не запали отново на къде да се насоча освен към някой лицензиран сервиз какво друго може да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2021 Проблема е в нещо малко, което най-вероятно струва под 100 лева да се смени. Обаче като не знаят какво е, могат и половината кола да сменят на части за твоя сметка и пак да не стигнат до него. Разбира се при всеки неуспешен опит ще измислят че сменената част е имала някакъв кусур. Моя съвет е спирай с произволните смени и я закарай на някой който може да диагностира, а не да сменя части на късмет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai_666 Публикувано 2 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2021 Да така и така вече е поръчана ще я сменя, дано запали и да си я прибирам ако не ще я карам в друг сервиз макар тука сервизи има под път и над път ама майстори май няма ........ако реша да продам колата баси тя ще е чисто нова хаха,то не остана нещо дето да не е ново по нея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 2 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2021 Колега, ако колата ти се оправи след смяната на помпата може да се окаже, че си дал над 2 бона за проблем, който аз си реших за 0 лева...И аз се чудех по какъв ред да започна, ама при теб явно са започнали по обратния.Без да съм голям специалист, мисля, че почти всичко до сега ти е сменено излишно. Да кажем, че горивният филтър никога не е излишно да се смени, но за другите неща си е проба-грешка за твоя сметка.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai_666 Публикувано 2 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2021 Колега ,кошницата е при мен отдолу няма никакъв филтър има едно клапанче което отваря и завтаря предполагам когато има гориво в резервоара е отворено и смуче в самата кошница,а резервоара като го отваряха бил пълен с нафта цялата кошница също ,гледах го движи се много леко мислих си да не е запецнал нещо,помпата изглежда чиста , като изключим че единия мощук на помпата е счупен като са откопчавали скобата и се счупил,мислят че сигурно бил пукнат от преди това . Абе не знам утре идва новата слагат я и пали не пали колата си я прибирам в къщи в гаража Отделно много се подразних,щото майстора ми се усмихва и ми вика спокойно няма как да не запали то сменихме всичко с чисто ново по горивната система . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 2 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2021 Кошницата е направена да не се разглобява по принцип, но в дъното има цедка.Почти съм сигурен, че щом мотора е същия, то и помпата е такава. Ако не се счупи тук-там, няма как да се отвори и да се види цедката.Ясно е, че няма кой да се занимава в сервиз да го прави, но аз си го направих сам. Да кажем, че не могат и не искат да разглобят помпата, може би трябваше да се смени първо тя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai_666 Публикувано 2 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2021 Различни са колега ,моята е разглобяема има си чопчета където е захваната .. разглабв се на две части мога и снимки да пусна тя е при мен и без друго Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai_666 Публикувано 2 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2021 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2021 С обратната нафта провериха ли какво става? Може оттам да губи налягане. не казваш дали това е проверено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 2 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2021 Да, наистина е различна помпата, но е странно, че няма никаква цедка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 2 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2021 https://www.rexbo.bg/bosch/regulirashch-klapan-kolichestvo-gorivo-common-rail-system-1462c00985 този клапан гледа ли го Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 2 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2021 Колегата е писал че е сменил всички клапани по рейла и по помпата после е взел чисто нова помпа с клапан ,едва ли новите са счупени,интересно е обратната нафта дали са я погледнали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai_666 Публикувано 2 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2021 Не знам какво са гледали какво не са ,уж и помпата в резервоара беше добре ама ..... как да видя за обратната нафта,по принцип нямах течове. Четох че с някакви клещи се стиска някакъв маркуч ,утре като си я прибера може да си поиграя , но ако може да се обясни по подробно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 3 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2021 запалиго със спрей Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai_666 Публикувано 3 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2021 Колеги,прибрах колата ,новата помпа дава налягане 305 бара налягане заедно с всички други компоненти,но колата все още не иска да запали,обезвъздушена е няма мехурчета няма нищо...за колегата по горе със спрей пали и угасва веднага Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване