nikolai_666 Публикувано 18 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2021 Ясно , разбрах. Утре ще го направя,че имам и един приятел с кю7 същия мотор да направи и той Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai_666 Публикувано 18 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2021 (Редактирано) Звъннах н един приятел с олроуд 3.0тди 240 к.с на 5 канал при него преди да запали му дава 1-ва стойност при мен седи на 2-ра,като почна да въртя и ги сменя между 3-та и 48-ма , не можах да намеря никаква информация каква може да е разликата освен че неговата кола пали а моята не 005 Starting conditionsStored from last engine start1) Engine speed[rpm]2) Starting injection quantity[mg/stroke]3) Start synchronisation000 Basic initialisation001 Reset counter002 Engine standstill or fault003 Transitional states004 Plausibility check phase005 Plausibility check phase006 Plausibility check phase008 Plausibility check phase016 Phase definition 032 Synchronisation phase033 System positioning048 Calculation sequences activated --> Start OK064 System waiting for engine standstill128 Dynamic plausibility check Има ли вероятност ако стария ми комп е бъгясал софтуера и е трябвало да се презапише с по стари данни момчето което купих еку-то просто само да е прехвърлил инфото и за това сега да не пали. Редактирано 18 Септември 2021 от nikolai_666 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 19 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2021 Когато правиш лога, пробвай и със старото ECU. Монтаж на ново ECU на кола която не пали е наистина 1 уравнение с 2 неизвестни - не знаеш дали не пали защото проблема изобщо не е бил в ECU-то или не пали защото новото ECU не е обучено правилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai_666 Публикувано 19 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2021 Ами то по лошото е че аз пратих старото ми еку на фирмата която ми продаде новото,утре ще му звъня да го питам дали може да ми го върне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 19 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2021 (Редактирано) На всяка цена си го вземи! Тези ECU-та вървят между 750 и 850 лева в Алегрето. Даже и да е повредено има фирми които ги ремонтират за около 150 - 200 лева. Редактирано 19 Септември 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai_666 Публикувано 19 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2021 Да това ми е първата задача утре сутрин, междувременно да питам някой с 3.0дизел ако има или ако знае,какъв волтаж отива към дюзите когато колата е само на контакт ,и евентуално на разпределителния вал горе на главата При мен дава стойности на дюзи 0,5в на всяка 173ома на всяка На разпределителния вал дава 5.01волта + 5.1волта на този който отива към ЕКУ, гледах в ютюб замерваха някаква кия и майстора обясни че когато са три пина на единия трябва да показва колкото показва +и- на акумулатора в случая моя акумулатор на контакт дава 12,7в Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai_666 Публикувано 22 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2021 (Редактирано) Момчета, абе човъкрах си аз тука че не ме свърта да седи на поляната докато я приемат в третия сервиз и си закачам Вага откачам едната букса на дюза въртя не пали ама не дава и грешка за откачена дюза,после отново откачам друга и така накрая ги откачих и шесте ама за Екуто си бяха там все едно никаква грешка? Редактирано 22 Септември 2021 от nikolai_666 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Коцето1233 Публикувано 4 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2021 Какво стана колега открихте ли проблема И аз имам същия проблем и не намирам проблема... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai_666 Публикувано 4 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2021 да колега открихме го , единия обтегач на веригата не пълни с масло или нещо такова беше и не опъва веригата и колата не може да направи синхронизация да запали. вижте на 5-ти канал какви стойности дава в третата кутийка за да запали трябва да пише 48 ако е различно няма да запали ,ако е кат при мен трябва да дава стойност 48 и после я сменя на 4 и после пак 48 и така ако ти трябват някакви части по горивната система имам всичко налично дори и още едно ЕКУ 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 4 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2021 (Редактирано) Добре, че не е и прескочила веригата. Обаче защо е давала грешка за ниско налягане. Сигурно и друг проблем е имало, който сте отстранили. Когато е палела нормално не е записвало грешка, защото е вдигала налягане като запали. Не бях срещал такъв случай. Тепърва ще има интересни филми с тия коли. Редактирано 4 Октомври 2021 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai_666 Публикувано 4 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2021 Вероятно сигурно от спрея е станало последващите проблеми, в единия от сервизите в който ходих да питам дали да я карам там,като разбраха че е палена на спрей ,ми обясниха че е много лошо тъй като ако запали на спрей и бъде държана така изсушавала ли изгаряла ли и маслото в блока и ставали много големи проблеми 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав Пейчев Публикувано 22 Март Доклад Share Публикувано 22 Март Здравейте, нов съм в групата от скоро имам КЮ 7 3,0 тди 233кс. и имам същият проблем подмених всичко по горивната система монтирах и нов компютър понеже старият беше пренаписван от някакъв мапер и казаха че от там е проблема. Ел.инсталацията я прегледах цялата няма проблем с нея но нямам ток на дюзите и двигателя само върти и не стартира. Ако е удобно и nikolai_666 и може да ми помогне с този обтегач как точно са решили проблема с пълненето му ще ви бъда благодарен. До тук набих към 4000лв в нови части и колата ми не пали и вече не знам какво да правя. Благодаря ви предварително. Само да добавя че на 5-ти канал в третата колона при стартовата синхронизация и при мен се мени от 3-ри отива на 48 и не се задържа на 48 а пада пак на 3-ри. И няма палене. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai_666 Публикувано 23 Март Автор Доклад Share Публикувано 23 Март Здравей, ако имаш приятел с някоя а6 3.0тди или кю 7 сложи нейния компютър и пробвай да запалиш , ако е това което си мисля трябва да запали и да угасне. Ако искаш звънни ми ще ти обясня 0889434498 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Април Доклад Share Публикувано 9 Април Ако не си решил проблема, имам приятел с отключен компютър и на всяко BUG трябва да запали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване