Jump to content

Ниско налягане и не пали


nikolai_666

Recommended Posts

  • Отговори 88
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Звъннах н един приятел с олроуд 3.0тди 240 к.с на 5 канал при него преди да запали му дава 1-ва стойност при мен седи на 2-ра,като почна да въртя и ги сменя между 3-та и 48-ма , не можах да намеря никаква информация каква може да е разликата освен че неговата кола пали а моята не 

005 Starting conditions
Stored from last engine start
1) Engine speed
[rpm]
2) Starting injection quantity
[mg/stroke]
3) Start synchronisation
000 Basic initialisation
001 Reset counter
002 Engine standstill or fault
003 Transitional states
004 Plausibility check phase
005 Plausibility check phase
006 Plausibility check phase
008 Plausibility check phase
016 Phase definition


032 Synchronisation phase
033 System positioning
048 Calculation sequences activated --> Start OK
064 System waiting for engine standstill
128 Dynamic plausibility check

Има ли вероятност ако стария ми комп е бъгясал софтуера и е трябвало да се презапише с по стари данни момчето което купих еку-то просто само да е прехвърлил инфото и за това сега да не пали.

Редактирано от nikolai_666
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато правиш лога, пробвай и със старото ECU. Монтаж на ново ECU на кола която не пали е наистина 1 уравнение с 2 неизвестни - не знаеш дали не пали защото проблема изобщо не е бил в ECU-то или не пали защото новото ECU не е обучено правилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то по лошото е че аз пратих старото ми еку на фирмата която ми продаде новото,утре ще му звъня да го питам дали може да ми го върне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всяка цена си го вземи! Тези ECU-та вървят между 750 и 850 лева в Алегрето. Даже и да е повредено има фирми които ги ремонтират за около 150 - 200 лева.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това ми е първата задача утре сутрин, междувременно да питам някой с 3.0дизел ако има или ако знае,какъв волтаж отива към дюзите когато колата е само на контакт ,и евентуално на разпределителния вал горе на главата 

При мен дава стойности на дюзи 0,5в на всяка 173ома на всяка 

На разпределителния вал дава 5.01волта +

5.1волта на този който отива към ЕКУ, гледах в ютюб замерваха някаква кия и майстора обясни че когато са три пина на единия трябва да показва колкото показва +и- на акумулатора в случая моя акумулатор на контакт дава 12,7в 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, абе човъкрах си аз тука че не ме свърта да седи на поляната докато я приемат в третия сервиз и си закачам Вага откачам едната букса на дюза въртя не пали ама не дава и грешка за откачена дюза,после отново откачам друга и така накрая ги откачих и шесте ама за Екуто си бяха там все едно никаква грешка? 

IMG_20210922_181327.jpg

Редактирано от nikolai_666
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

да колега открихме го , единия обтегач на веригата не пълни с масло или нещо такова беше и не опъва веригата и колата не може да направи синхронизация да запали.

вижте на 5-ти канал какви стойности дава в третата кутийка за да запали трябва да пише 48 ако е различно няма да запали ,ако е кат при мен трябва да дава стойност 48 и после я сменя на 4 и после пак 48 и така 

ако ти трябват някакви части по горивната система имам всичко налично дори и още едно ЕКУ ;)

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, че не е и прескочила веригата.

Обаче защо е давала грешка за ниско налягане. Сигурно и друг проблем е имало, който сте отстранили. Когато е палела нормално не е записвало грешка, защото е вдигала налягане като запали.

 

Не бях срещал такъв случай. Тепърва ще има интересни филми с тия коли.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно сигурно от спрея е станало последващите проблеми, в единия от сервизите в който ходих да питам дали да я карам там,като разбраха че е палена на спрей ,ми обясниха че е много лошо тъй като ако запали на спрей и бъде държана така изсушавала ли изгаряла ли и маслото в блока и ставали много големи проблеми

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте, нов съм в групата от скоро имам КЮ 7 3,0 тди 233кс. и имам същият проблем подмених всичко по горивната система монтирах и нов компютър понеже старият беше пренаписван от някакъв мапер и казаха че от там е проблема. Ел.инсталацията я прегледах цялата няма проблем с нея но нямам ток на дюзите и двигателя само върти и не стартира. Ако е удобно и nikolai_666  и може да ми помогне с този обтегач как точно са решили проблема с пълненето му ще ви бъда благодарен. До тук набих към 4000лв в нови части и колата ми не пали и вече не знам какво да правя. Благодаря ви предварително.

Само да добавя че на 5-ти канал в третата колона при стартовата синхронизация и при мен се мени от 3-ри отива на 48 и не се задържа на 48 а пада пак на 3-ри. И няма палене. :(

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, ако имаш приятел с някоя а6 3.0тди или кю 7 сложи нейния компютър и пробвай да запалиш , ако е това което си мисля трябва да запали и да угасне. Ако искаш звънни ми ще ти обясня 

 

0889434498

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Ако не си решил проблема, имам приятел с отключен компютър и на всяко BUG трябва да запали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...