muspidera Публикувано 16 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2021 Здравейте, Става въпрос за Audi A4 Allroad, 3.0 TDI, 2009 година. Проблема е следния: днес при поставяне на ключа, колата не иска да даде на контакт изобщо. Единствено светва лампата за активирана електрическата ръчна. Чува се само едно прищракване, но нищо. В същото време се вижда, че отляво, гредата е влажна и капчици вода се стичат покрай отделението за бушоните. Най-вероятно нещо се е намокрило и е дало на късо. Доколкото виждам, влагата започва над шофьорската врата, точно, където имам отделение за очилата. Над него, на покрива е края на шейната и вероятно от там просмуква вода. Тавана е сух навътре към шибидаха, както и назад към задната врата. Като цяло навсякъде другаде е сух и предполагам, че от там е проблема. По-сериозния проблем, обаче е, че колата не пали и изобщо не дава на контакт. Реших да проверя дали не се е намокрил и главния компютър, в случай, че нещо се е затиснало от боклуци и разкачих горната част на казанчето, отворих капака на компютъра, но вътре всичко е сухо. Компютър, бушони и т.н. Бушоните и релетата, които са под волана, също са сухи, тъй като отворих и кората, за да проверя. Влага и мокро има само покрай страничните бушони. Проверих ги всички и всичките са здрави, няма изгоряли. Потърсих схеми в интернет, за да видя кое реле може да е, но никъде не намерих точна схема, както е разположението при мен и не мога да преценя. Прилагам снимки от отделението при главния компютър и под волана. MMI си бачка без проблем. Колата има ток, не е акумулатор (кара се всеки ден, като вчера е карана доста и съм сигурен, че не е паднал акумулатор). Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и знае ли какво може да е? Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 16 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2021 Напрежението на акумулатора колко е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
muspidera Публикувано 16 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2021 Не съм го мерил, но съм сигурен, че не е в акумулатора. Успях да вляза с компютъра в софтуера на колата ни дава грешки в steering wheel модула, които изтрих, но продължава да не пали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 16 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2021 Как може да си сигурен без да си го измерил?? Може да е паднал от електролизата. Какво точно пишеше в грешката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
muspidera Публикувано 16 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2021 Забравих да ги снимам за съжаление. Нямам с какво да го измеря акумулатора. Ще пробвам с един приятел да сложим кабелите и да видим дали ще светне, защото единствено да е умряла клетка, но все си мисля, че поне ще светнат лампите по таблото... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 16 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2021 Не, мисля че просто може да се е изтощил до определено ниво докато контактите са били мокри и сега да не може да запали по тази причина. Електролизата дърпа доста ток. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI DRIVER.. Публикувано 16 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2021 И на мен ми се случи веднъж , след измиване на колата се оказа че силно навлажненото дистанционно-ключ не даваше контакт , след подсушаването му всичко се нормализира ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
muspidera Публикувано 16 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2021 Пробвах и с резервния ключ, но без успех. Сухи са и двата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI DRIVER.. Публикувано 16 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2021 Ясно , тогава започни с акумулатора . Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
muspidera Публикувано 16 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2021 Пробвахме сега с подаване на ток, с голям акумулатор и все същото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 16 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2021 Вземи един мултицет и виж какво се случва до клемореда на контактния ключ и след него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
isiahrashad Публикувано 16 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2021 Хм, щом се чува прищракване, би следвало да нямаш проблеми със соленоида (и щом си сигурен в акумулатора) - значи все пак успява да изолира електрическата верига. Това, че се чува "прищракване", не означава, че достигат 12V в стартера. Наистина, както е споменал @audi+струва ми се, че дилемата е около клемореда или в него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване