Geri_kn Публикувано 18 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2021 Здравейте, Ще ви помоля за съвет. Колата започна да харчи много масло казаха ни че може да е турбото. Свалиха го но се оказа че е здраво. Има високо картерно налягане съмнения за сегменти лагери.... И ужасссс... Дайте съвет кое е по-добре ремо т на двигател или двигател втора употреба? Някой продава ли в групата или поне да ме насочи някъде ? Колата е AUDI A4B6, 1.9 TDI 2002 Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 18 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2021 Зависи дали искаш да ти е по-евтин или по-сигурен резултатът. Ако искаш да стане както трябва си ремонтирай твоя двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 19 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2021 Колко много харчи?С какво масло си?ПВЦ клапана на главата добре ли е?Не бързай може да са и гумички на клапаните, разбити легла на дюзите диагностика правена ли е как се убеди че си за сигменти компресия мерена ли е,дори да не я мериш издихания мотор си личи,на равно спри и остави на първа и ако двама човека я бутат и тя преборва компресията и превърта двигателя вече е зле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 19 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2021 Намирисва ми на клапана на картерните газове. Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geri_kn Публикувано 21 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2021 На 19.10.2021 г. at 8:37, Kukata_a4 написа: Колко много харчи?С какво масло си?ПВЦ клапана на главата добре ли е?Не бързай може да са и гумички на клапаните, разбити легла на дюзите диагностика правена ли е как се убеди че си за сигменти компресия мерена ли е,дори да не я мериш издихания мотор си личи,на равно спри и остави на първа и ако двама човека я бутат и тя преборва компресията и превърта двигателя вече е зле. Здравей колега Ами за маслото за около 70 км пипна 300 гр а маслото е 5 w - 40. Всичко се случи след смяна на маслото и след няма и една седмица се наложи ремонт на съединителя на компресора за климатроника и майстора забеляза след махането на кората масло... Иначе диагностика не е правена какъв тип диагностика трябва да се направи и ако може съвет за майстор аз съм от Кюстендил Благодаря Ви много! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mladenovmmm Публикувано 8 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2021 Следя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване