alex8904 Публикувано 15 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2021 Здравейте имам АУДИ А6 3.0TFSI 2009г. Да ми препоръчате от къде мога да закупя клапана за картерна вентилация - PCV клапан и какво друго с него е добре да се смени - някви мъркучи и оплътнения ли? Работата е там, че за 2500км ми глътна 0.5л масло.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 15 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2021 Нормално този мотор си гори около литър на 10 хил.км, а при тебе са два. Карай си го така, ако не се влоши няма смисъл от интервенция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex8904 Публикувано 15 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2021 Е самата смяма ако е евтина защо да няма смисъл? Или просто има вероятност пак да си гори толкова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 15 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2021 (Редактирано) Ако самия клапан не е повреден (и не ти прави огромен вакуум ако се опиташ да отвориш капачката на маслото при запален мотор), смяната му няма да промени нищо. При 3.0 ТФСИ на 4G след определена дата клапана е на 150 милибара, но може да се смени с по-стар на 30 милибара, да се пипне софта и така да се намали разхода на масло. Обаче на 4F си е на 30 милибара. Редактирано 15 Ноември 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex8904 Публикувано 15 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2021 Значи да карам така. Вместо кат стане време за смяна на масло да купувам 8,5 литра, а не само 6.5 хахаха.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 15 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2021 Първо почни с какво масло караш, щото тоя мотор според маслото може да гълта и много повече 😉 Иначе покрай самият клапан се сменят и други неща, разрови се има писано. От къде можеш да си купиш емии Порше примерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex8904 Публикувано 16 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2021 Castrol 5w40. Вие какво ще ми препоръчате Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 16 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2021 (Редактирано) Ето пиша VST, RUP, RCS и за трите има достатъчно информация във форума. Преди 11 часа, CVT написа: При 3.0 ТФСИ на 4G след определена дата клапана е на 150 милибара, но може да се смени с по-стар на 30 милибара, да се пипне софта и така да се намали разхода на масло. Обаче на 4F си е на 30 милибара. Според TSВто от Ауди е обратното за моторите с повишен разход на масло се сменя клапана с такъв за 150mbar и се налива нов софт на ECUто 😉 Редактирано 16 Ноември 2021 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 16 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2021 Прав си - тотално обърках колегата. Трябва да се смени със 150-милибаров. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex8904 Публикувано 16 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2021 Хайде някой който наистина знае какво трябва да взема да ми пустне снимка или линк нещо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 16 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2021 Огледал ли си дали нямаш и някакви външни течове и да се филмираш допълнително ? Според мен си намери сервиз , да я прегледат основно и с комп . Има достатъчно клипчета и в нета как се сменя , погледни линковете отдолу с парт номерата на частите и чети коментарите дали е помогнала смяната . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 16 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2021 @alex8904 Ето ти тема има линк към tsb-то с парт номера и т.н. П.с. За актуални парт номера ти трябва етка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 16 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2021 (Редактирано) Клапан от 4G ще пасне, обаче ще може ли да ъпдейтне софта? Фабрично 150-милибарови клапани за 4F не се слагат, което означава че няма версия на софтуера за неговото ECU което да работи на 150 милибара. Редактирано 16 Ноември 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex8904 Публикувано 16 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2021 Течове няма колата.... Обаче май се филмирам защото аз я гледах на топъл мотор и беше малкл над минимум.. Днес сутринта я погледнах тя на максимума... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 16 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2021 @alex8904 На първо време разкарай тоя кастрол и налей нещо което е истинска синтетика @CVT Да фабрично няма, но има TSB в което е даден софт за 150mbar. Вярно, че TSB-то което е общо достъпно е за CCAA който 1:1 с CAJA мотора. Ся кво точно прави софта след като клапана няма никакво управление бали го. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex8904 Публикувано 16 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2021 Препоръчайте ми наистина хубаво масло. Реванол ли например? И ако гори до 1.5 - 2 литра на 10 000км да барам ли въобще тия клапани? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drone Публикувано 16 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2021 Ами тоя Кастрол нали знаеш, че след 6-7к ще почне резко да го гори Щото толкова му е моженето. Доста колеги карат с Ravenol. Аз в момента съм с Bardahl XTC 5/40, за 3к км е мръднало съвсел леко според MMI. Иначе заредих 7 кила Ravenol за следващата смяна Аа вие от къде сте си поръчали щеките, ако имате ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 16 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2021 (Редактирано) Преди 7 часа, alex8904 написа: Препоръчайте ми наистина хубаво масло. Реванол ли например? И ако гори до 1.5 - 2 литра на 10 000км да барам ли въобще тия клапани? Сериозен ли си написах ти три масла на Равенол, имаш тема за четене, повече от това здраве му кажи. Ся ако нямаш желание да прочетеш въпросната тема... емиии успех. П.с. Бардала и той е малко или много шарен етикет. От 40 до към близо 60% група III масло. Редактирано 16 Ноември 2021 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex8904 Публикувано 17 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2021 (Редактирано) Благодаря ти приятелио Редактирано 17 Ноември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drone Публикувано 17 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2021 11 hours ago, P_PETKOV said: Сериозен ли си написах ти три масла на Равенол, имаш тема за четене, повече от това здраве му кажи. Ся ако нямаш желание да прочетеш въпросната тема... емиии успех. П.с. Бардала и той е малко или много шарен етикет. От 40 до към близо 60% група III масло. Точно за това ще се сменя по-рано Може би преди коледа, че на нова година ще имам едни 500-600км до Свищов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване