Sign in to follow this  
asmir

Как да регулирам ръчната спирачка на ауди с4 100

Recommended Posts

Здравейте, някой знае ли как се регулира ръчната спирачка( Кабели, Дискови спирачки ) на ауди 100 с4

Share this post


Link to post
Share on other sites

По спомен, отдолу, където се съединяват двете жила има реглажна шпилка с гайка, където се регулира налягането. Ако обаче проблема е в задържане на заден апарат - повредата е в самия апарат и е необходимо рециклирането му, има много теми по въпроса.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 28.12.2021 г. at 14:20, VBI написа:

 

Задния цилиндър не съм проверявал добре е само кабела някак си къс трябва да се отпусне малко и вътре в колата се регулира или отвън под колата

@VBI Задния цилиндър не съм проверявал добре е само кабела някак си къс трябва да се отпусне малко и вътре в колата се регулира или отвън под колата

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако е както на Б4 , би трябвало ръчната да се саморегулира след всяко дърпане,лосчето на самия апарат   е като тресчьотка и на него е закачено въжето.За да стигнеш до регулиране на въжета най вероятно имаш проблем в апарата като клеясване на лосчето или затегнало, ръждясало  въже .Ако нямаш канал свали джантата натисни лосчето на ръчната и освободи въжето.Лосчето трябва дасе движи до пластмасовия стопер и да се връща само.Направи го и на двата апарата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Жико е прав почнеш ли да пипаш реглажа на въжетата имаш проблем с спирачните апарати.Ако някой ги е натягал преди теб ги отпусни да имат свободен ход  после върни лостчетата на спирачните апарати до крайно свободно положение -хубаво ще е да върнеш и спирачния апарат с някоя мощна отвертка ,но не го  напъвай много няма да отпусне повече от 2-3мм.После палиш колата и помпиш педала на спирачките 2-3 пъти.След това регулираш жилата да имат лек свободен ход.При това положение ръчната трябва да хваща на 2-3 зъб  после я отпускаш и проверяваш дали не задържат спирачните апарати.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Предните апарати се прибират с натиск,задните когато си с АБС се прибират  със завиване.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Прав си ,но имат и "лек " свободен ход.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.