b4avant Публикувано 2 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2022 Здравейте! Имам следния проблем - Имам харч на масло и ми светва жълтата лампа за нивото на маслото. Карам я с КАСТРОЛ ЕДЖ, колата има ДПФ филтър. Какви са възможните причини за този харч? 1. Доколкото четох имало някакъв капак на клапаните/картерните газови, който бил консуматив и трябвало да се сменя на определени км? 2. Възможно ли е турбото да има някаква намеса в цялата работа? 3. Съмнявам се и в самото масло като качество, вие с какво масло го карате? Моля за мнения/решения на проблема ако имате такива! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Д. Публикувано 3 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2022 (Редактирано) Това масло освен ако не го взимаш от наистина доверено място е най-вероятно менте. 1 година лично карах с него и след като отворихме двигателя вътре всичко беше гняс и ужас. Сега карам Fuchs и съм много доволен. 1 - няма определени км, но ако е сдал багажа клапана мисля, че се сменя целия капак (около 100лв 2ра упореба) 2 - при мен турбото като замина изкарваше облаци син дим отзад и маслото изчезваше за минути, но ако при теб 'просто е тръгнало' може и да не пуши и пак да пуска по малко масло (ТУК клип как пушеше при мен) Редактирано 3 Януари 2022 от Даниел Д. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b4avant Публикувано 4 Януари 2022 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2022 А по какво се познава дали клапана е за смяна? Видимо отвън не видях да е омаслен. Аз в крайна сметка реших да сменя маслото с Motul, въпреки че ми препоръчаха и Fuchs Titan. Мотул-а е малко по-скъп, но пък доста хора го хвалят. Дано сега няма проблеми с него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Д. Публикувано 4 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2022 За Мотул също съм чувал, че е доста лесно да се попадне на менте ама то имитации сигурно на всяко масло има.. При мен клапана за картерните газове като се развали явно стоеше напълно отворен (мембраната е пропускала) и пълнеше маркуча за турбото (който е след въздушния филър) с масло, като докато го разбера взе, че и то замина.. Смених целия капак на клапаните (2ра употреба), като и на него клапана май беше дефектен, защото никога не затваряше и пак пълнеше маркуча с масло.. Накрая вързах картерната вентилация към кеч кен и затапих входа на картерната вентилация в маркуча за турбото и от тогава никакви проблеми с турбото или загуба на масло Някой компетентен, ако има, може да обясни как точно работи CCV клапана и при какви обстоятелства седи отворен/затворен.. Аз споделям само личен опит Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b4avant Публикувано 4 Януари 2022 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2022 Сега разгледах в интернет и в олх продават само мембраната за клапана, дали е възможно да се смени само тя вместо целия капак? Отделно знаеш ли този клапан сваля ли се или трябва да сваля целия капак на картерните, за да видя в какво състояние е мембраната и дали пуска масло към турбото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 4 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2022 Колко много харчи и на колко километра ти е маслото в момента, защото ако е на 7-8 хиляди е нормално когато си е загубил качествата да погорва яко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 4 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2022 Преди 1 час, b4avant написа: Отделно знаеш ли този клапан сваля ли се Ето едно клипче,за да се ориентираш за какво става на въпрос: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b4avant Публикувано 4 Януари 2022 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2022 @Kukata_a4@Kukata_a4 Маслото е на около 5000км, а го дават на 15к за смяна. @veselin velchevvelchev Благодаря за видеото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 4 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2022 Относно видеото ще добавя,че само със силикон няма да се случат нещата.Аз за всеки случай освен силикона завих и три малки винтчета през капачето.Това го правих на капак взет от морга,ако случайно осера моя като го отворя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване