Kukata_a4 Публикувано 15 Април 2022 Доклад Share Публикувано 15 Април 2022 Здравейте колеги.Днес докато си карах колата Ауди А4 Б6 АВФ 1.9 130 КС колата внезапно изгасна като едновременно светна чека и лампичката за подгев на свещите.Пробвах да запаля но стартера въртеше като луд но колата нямаше и наченки за палене все едно няма гориво.Имам обд ЕЛМ 327 която държа зор заман в колата закачих я и ми изкара грешка р 0727 силов агрегат- трансмисия контролиран по ISO/SAE Входна верига за скорост на двигателя няма сигнал Подчертавам че колата ми е с ръчна 6-степенна скоростна кутия. Изтрих грешката Подгрева и чека угаснаха и колата запали без проблем.Въпросът ми е някой сблъсквал ли се е с подобен проблем защото не знам от къде да почна защото единственото електрическо нещо по скоространа ми кутия е датчика за задна скорост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FEN_NA_TDI Публикувано 15 Април 2022 Доклад Share Публикувано 15 Април 2022 Това излезе в един сайт. Код на проблема Местоположение на грешка Вероятна причина P0727 Вход за оборотите на двигателя - няма сигнал Окабеляване, CKP / RPM сензор, ECM / PCM! TCM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 15 Април 2022 Доклад Share Публикувано 15 Април 2022 Ако си пипал или сгъвал кабела за датчик колянов вал , от температурата прегаря вътрешната изолация на кабелите и при сгъване се начупва, след което кабелите дават на късо . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 15 Април 2022 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2022 (Редактирано) На 15.04.2022 г. at 20:04, audi+ написа: Колега би ли разяснил къде е кабела за датчика на колянов вал защото до сега не съм се сблъсквал с подобен проблем.За последно сменях гумичка на уплатнение на фланеца зад главата и металната гарнитура на тандем помпа,имам ВАГ Ком и после проверих за грешки но нямаше по двигателят. Редактирано 23 Април 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@* Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 15 Април 2022 Доклад Share Публикувано 15 Април 2022 По спомен е в долната част на блока зад филтъра за маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 15 Април 2022 Доклад Share Публикувано 15 Април 2022 (Редактирано) На 15.04.2022 г. at 21:57, audi+ написа: С две думи е на ебано място и се развива с многостен.Току-що се връщам от гаража и го развих преди малко.Ще свалям мотора на земята. Редактирано 23 Април 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@* Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 15 Април 2022 Доклад Share Публикувано 15 Април 2022 А причината е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 15 Април 2022 Доклад Share Публикувано 15 Април 2022 (Редактирано) На 15.04.2022 г. at 22:36, audi+ написа: Губя антифриз и няма течове.Пуснах и тест за бременост.Положителен е.Това е на ТДИ-то.Купето е огън и мокра слама. Редактирано 23 Април 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@* Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 16 Април 2022 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2022 Привет колеги днес имаше развитие по темата.Ходих си до селото ми което е на 70 км и на отиване нямаше проблеми, обаче на връщане на средата на пътя тоест след общ пробег 100 км колата пак изгасна и наби грешка 0727 само че с друго наименование Входна вреига на оборотите на двигателя няма сигнал. Както и да е изчистих я на момента с обд ЕЛМ 327 и колата запали минах още 20 км и колата пак иизгасна.Този път след чистене на грешката колата не запали веднага,а след три минути престой даже и светна лампата на маслото (масло има и си е на максимума) после като запалих никаква лампа за масло не се появи.После започна да гасне буквално на 2 Минути и да пали след престой от 3 минути (за 13 км 6 пъти изгасна). Прибрах се до гаража и реших да сменя проклетия датчик на колянов вал обаче се оказа че единственият магазин за авточасти в Плевен който работи в събота следобед няма наличен датчик и реших да сваля стария за да го почиста,там обаче възникна следния проблем: Болчето на датчика е 12-стенна звезда номер 9, обаче звънях някой друг номер и намерих специален инструмент за свалянето му.После прерязах болта с ножовка през средата за да може да се развие с права отвертка.В интерес на истината болта не е на толкова кофти място даже е лесен за развиване с подходящия инструмент.Както и да е почистих окото на датчика с брейк клинър и го монтирах.После покарах 5 км и нямаше никакви проблеми колата си върви без никакви ядове.Чудя се дали да покарам така да видя дали не се е оправил от чистенето или да взимам друг и да не се занимавам.Само че ме е страх дали не е някакъв друг проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 17 Април 2022 Доклад Share Публикувано 17 Април 2022 Клемореда колега.с времето ще става по зле ту ще пали ту не,ще гасне често в движение и куп грешки ще има. Пробвай с него,препоръчвам ти оригинален,за да не купуваш два пъти.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 17 Април 2022 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2022 @Митака55555 Днес я карах и всичко беше наред.В понеделник- вторник ще сменя датчика на колянов вал защото грешката насочва към него,пък и фактът че като беше загряла напълно се появиха тези проблеми и това че когато угасне след три минути (явно изстива 2-3 градуса)запалва ме навежда към датчика.Когато го сменя (живот и здраве) ако пак направи мизерия ще се насоча към клеморед, макар че не знам каква е логиката, защото на студена не прави проблеми (пък и когато угасна за пръв път си беше гореща 20 км градско в топло време) всъщност всичко е възможно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 19 Април 2022 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2022 В крайна сметка реших да сменя датчика на коляновия вал,взех си един на Делфи и го смених вчера.Реших да го прекарам по по удобен път към буксата за да не минава покрай блока,масления охладител и горивния филтър където жегата е голяма,а директно нагоре към буксата под казанчето на антифриза като го привързах за маркуча на хидравликата и още едно място и за сега всичко е наред.Естественно запазих стария датчик за зор заман (защото практически след тези мизерии които ми направи като го изчистих два дни работише без проблем). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване