sanchobg Публикувано 6 Май 2022 Доклад Share Публикувано 6 Май 2022 Здравейте колеги, моля да ми помогнете как да се ориентирам, кога B8 с 3.0 ТДИ е куплиран с S tronic 7ст., и кога е с класически 6 степенен автомат? Това, което успях да открия засега, е че когато е Олроуд винаги е с S tronic. Забелязвам че Q5 и A6 с двигател 240 к.с са винаги с така печално известната 7 степенна кутия тип DSG, само Bitdi версиите не. Но не мога да се ориентирам за А4 240к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 7 Май 2022 Доклад Share Публикувано 7 Май 2022 На B8 мисля няма класически автомат - ако е 4х4 е S-tronic, ако е предно - multitronic. Сега ако е някаква американка може и да не е нито едно от двете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 7 Май 2022 Доклад Share Публикувано 7 Май 2022 Ако е с 3-литров мотор със сигурност не е Мултитроник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pampo Публикувано 9 Май 2022 Доклад Share Публикувано 9 Май 2022 Според колегата в тази тема на първите В8ци 3тди с код САРА автоматът е ЗФ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 10 Май 2022 Доклад Share Публикувано 10 Май 2022 Да ранните А4 В8 са били куплирани със 6 степенния типтроник. През 2009 минават на S-tronic в Европа. Американските 4х4 са със ZF 8НР, ама там 3.0 нафта не се е предлагал (ако добре помня брошурите). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mihmor Публикувано 13 Май 2022 Доклад Share Публикувано 13 Май 2022 Много зависи как е поръчана, мойта е 06.2010-та CCLA двигател и е 6 степенна ЗФ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване