Jump to content

А6 2.7biturbo температура антифриз


eagle_xtz

Recommended Posts

Здравейте ,каква е нормалната работна температура на този двигател ,обикновенно стрелката седи на 90 градуса но днес прескочи отиде към 100 в движение не искаше да падне на 90,след спиране в гаража чух допълнителката перка и започна да пада на 90 .Някакви идеи защо се е получило или е нормално

Link to comment
Share on other sites

Здравей колега,според мен не е нормално да минава 90°... независимо от двигателя!Моята(2.4 бензин) никога не е минавала 90 дори и големи жеги и продължително изкачване! Единствено когато ми се беше прецакал датчика на температурата ми показваше по високи стойности,но студена не работеше правилно и прекъсваше!

Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Не забравяй че таблото е програмирано да показва точно 90 градуса когато реалната температура е между 80 и 100, така че трябва да се гледа през OBDII. Не е нормално да минава 100 градуса, въпреки че в най-големите жеги ако се стои в колата на паркинг с включен климатик виждал съм моята да достига 103 - 104 градуса. Моето табло е с ColorMFA и съм го настроил да показва реалната температура постоянно.

 

Edited by CVT
Link to comment
Share on other sites

Моята вече 4 години лятото в задръстванията по табло се движи между 90-95 градуса ( на климатроника максимум 103-104 градуса) и нямам никакви проблеми. Питал съм на няколко места от какво може да е, но на всякъде предлагат смяна на части една по една с надеждата да се оправи от нещо, а според някои е напълно нормално да го прави. Двигателя е 3.0 ASN 2002 година бензин/газ.

Link to comment
Share on other sites

Таблото е настроено така че стрелката да стои на 90гр когато температурата на охлаждащата течност е между 75 и 105 градуса. Подмине ли 105 и стрелката отклонява. 2.7 прави доста жега по принцип, може да е започнал да се задръства радиатора, виското да е започнало на си забавя задействането и доста други неща.

При мен на видимо бистър антифриз след промивка на системата изтекоха доста мизерии.

Link to comment
Share on other sites

Интересно колата само един ден го направи по обд показваше в този момент около 105-107 градуса ,и след изстиване на другия ден се нормализира... странна работа 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Здравейте проблема пак се появява но го прави при работещ климатроник качва до 110градуса,когато го изключа държи около 96 според vcds.Имате ли идеи от какво може да е ?

Link to comment
Share on other sites

Предполагам че под "работещ климатроник" визираш работещ климатик. Провери дали и по-малката перка се задейства когато включиш климатика.

 

Edited by CVT
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

При мен на външна температура от 38 градуса при включен климатик на място, почти достигна 110градуса по стрелка. Проблем в работата на мотора нямаше, мощност си имаше. В движение пада на 90, но ме озадачи тази температура, включително антифриза в казанчето се беше поразширил и беше над максимума, маркучите не бяха твърди, перките работят, включително и допълнителната помпа. На следващия ден, но вече на 30 градуса, си закова на 90 и не мръдна от там.

Досега на 2.8 мотор 174 к.с не ми е минавала над 90, освен когато ми духна гарнитура на едната глава, но тогава започна да ми губи мощност и да работи нестабилно, както и разхода се увеличи, макар да не загряваше след това. 

Edited by stanis
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...