Jump to content

Тракане на студен мотор


te469

Recommended Posts

Здравейте.Имам Ауди А6 2015 г.3.0 TDI,218 k.c.

Когато сутрин паля мотора,се чува едно претракване за 1 секунда като на клапани някъде горе в мотора и когато сложа ухо до предната гума на близо до мотора ,се чува едно чаткане,то вече е за повече време.Когато загрее,това чаткане изчезва.

Колата е на реални 70 000 км.

Ако някой може да ми даде инфо.и насоки какво трябва да правя,ще му бъда благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Само обтегача може ли .

Не трябва ли да се сменят и вериги всичко комплект

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Ако слущаш майсторите в България ще смениш и половин мотор.

По указание на ауди се сменя САМО обтегач. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря.

Но пак се сваля мотора ,нали?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не , само кутията се сваля и вече има достъп отзад......

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@moto_fan @moto_fan @moto_fan Както предположи.

Ходих до един от най-добрия майстор в Хасково и той ми обяснява ,че това са симптоми на верига и трябва да се смени 5000 лв.🤔

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде в Хасково си ходил?

Там има един сервиз, в който разбират от ВАГ и са компетентни доста. Посредством мой много добър приятел от там имам тази информация и съм ги ползвал два пъти. Сервиза е зад представителството на Great Wall. 

Редактирано от Милослав
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не помня имена и ми е трудно да потвърдя, но може би - да. Високо момче. Разбира си работата инвестира в обучения и т.н.  Просто го хвани той да ти види колата, а не някое от момчетата. Подготви се да почакаш там, но по-добре той да погледне. Може би трябва да идеш да запишеш час ако е лудница. 
надявам се да е от помощ. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Милослав Сетих се.Пламен се казва и наистина разбира.

Ще отида.Благодаря

@moto_fan опиши ми как точно се сменя обтегача само.Ще съм ти благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сакаш сам да си сменяш обтегачите или каквото и да е друго по специфично по колата си подкарай една ELSA и те така. Там си има процедури със стъпки кое как се разглобява/сглобява, моменти на затягане и т.н. 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@P_PETKOV @moto_fan опиши ми как точно се сменя обтегача само.Ще съм ти благодарен.@P_PETKOV по скоро ме интесува какво се сваля и от къде се стига до обтегачите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лесно - трябва подемник … маха се генерацията, автомата. След това вече имаш достъп отзад, махаш капаците и си ти - гледа се кой обтегач е изпуснал (ако има видими следи), водачите дали са здрави … и сменяш. Освен всичко ти трябват една торба гарнитури, за да смениш всичко, което си разтурил. Между другото веригите са сравнително евтини на фона на труда и другите консумативи - за това много хора сменят наред всичко до което имат достъп на свалени скорости.

Раничко са се предали тия обтегачи, ако колата наистина е на 70к км… ако има история в Ауди може да се разправяш с тях и ДС видиш дали няма да поемат част от ремонта те

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На фейсовите мотори се случва доста често да затракат и по рано . Моята сегашна е със сменен обтегач на 60к...кво да кажа . В момента е над 200к и мотора работи без никакви шумове , сутрин ,вечер,  топъл ,студен ,нема значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@moto_fan @moto_fan @P_PETKOV @moto_fan с една дума на подемника и разглобяване и каквото излезе се сменя.

Благодаря на всички за помоща.

Сега само трябва да избера добър майстор .

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ориентировъчно ти споделям за София каква е цената.

Имах теч на масло заради една гумичка която бе при капака на веригата (нещо е правено там и липсваше просто). Така и така се разглабя смених и обтегача по препоръка (с най новия взаимозаменяем, нямах никакви шумове). С труд и части излезе 1800лв.

Sent from my SM-G991B using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Denisx @Denisx @moto_fan @moto_fan @P_PETKOV @moto_fanвярно е имам и 3.0 TDI 239 к.с.2009 г

Сменял съм само масла и филтри в момента е на 320 к.

мотора мърка

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...