Jump to content

Проблем с чукане на "Аванс" 1.8Т BEX


evavramov

Recommended Posts

Здравейте колеги,имам много странен проблем с детонации или както му викаха едно време на старите талиги чукане на "аванс",докато мотора е студен никакви проблеми,но в момента в който загрее до 90 градуса се почва,случва се по товар на ниски обороти докато спуулва турбината,мотора е пълен сток BEX,колата няма газ,до момента проверени: смеси в норма, въртят се около 12 на цялата газ до прекъсвач,авансите(тайминга) са в норма,верига и обтегач сменени преди седмица,турбината си работи нормално като си държи 0.6бар през цялото време, няма пренадуване и тн.,общо взето всичко е точно,но само на хартия,та съм отворен за всякакви идеи щото вече полудявам,че не мога да го хвана къде е проблема   😡

Редактирано от evavramov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам е леко бедна, точно в този момент. Имах същия проблем при 1.8т BFB и нещата осезаемо се подобриха след смяна на дебитомер. Погледнете адапатациите в какви корекции се движат, редетнете ги и покарай малко с изключен дебитомер. Ако се оправи сменяй с нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или пък да си посмени малко някое и друго knock сензорче, щото май

Цитат

в момента в който загрее до 90 градуса се почва,

.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен на заграля кола го правеше....След смяна на дебитомер стой на корекция около 1%, а преди това бяха 12-14%.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще закача вагкома и ще погледна и дебитомера и кнок сензорите,кнок сензорите как могат да се хванат дали са проблемни,че днес отворих капака и като видях къде са набутани и си го затворих :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде се намират тия кнок сензори?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при б7 2.0TFS пак ли е там и трябва ли да се сваля колектора,за де се смени?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.09.2022 г. at 15:22, MrLover написа:

И при мен на заграля кола го правеше....След смяна на дебитомер стой на корекция около 1%, а преди това бяха 12-14%.

Колега на кой гледаш корекцията на дебитомера ?

На 8.09.2022 г. at 12:42, NIKO написа:

Или пък да си посмени малко някое и друго knock сензорче, щото май

.

Колега,от доста време чувам странен шум в бензиновата помпа и нещо ме навежда на мисълта,че не си прави налягането и колата може би беднее като загрее,дали не е вариант 😏

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, evavramov написа:

Колега на кой гледаш корекцията на дебитомера ?

Колега,от доста време чувам странен шум в бензиновата помпа и нещо ме навежда на мисълта,че не си прави налягането и колата може би беднее като загрее,дали не е вариант 😏

 

Смесите мисля, че бяха на 32-ри ама говоря по спомен. Но според мен определено е бедна, за да пречуква аванса. Аз лично мерих налягане на помпата, чистих профилактично инжектори, гледах да не смуче въздух и накрая смених дебитомер. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре а дебитомера къде гледаш за корекции, смесите ясно, но дебитомера, намирам го само как Мери в мг

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12.09.2022 г. at 11:18, evavramov написа:

Добре а дебитомера къде гледаш за корекции, смесите ясно, но дебитомера, намирам го само как Мери в мг

Няма как да го видиш. Как са смесите? Изтрии грешките да нулира адаптациите, изключи дебитомера от буксата и покарай 20-30 км извънградско, след което отново виж смесите. При мен преди смяната държеше 12-13%, след това 1%. Като нямаше никакви грешки за дебитомер.....

Редактирано от MrLover
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@MrLover грешки за дебитомер няма, смесите ги гледам с една друга диагностика, която директно си ми показва AFR, под товар до прекъсвач не пада под 12,което мисля, че е перфектно 

Редактирано от evavramov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Лека промяна, сменен и горивния регулатор(бенз филтър) , изчистена цедка на маслената, но проблема остава, по тия дни е вече топло и проблема отново е на лице, вече незнам къде да ровя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...