Илко92

Питане относно дюзите на 4ф facelift

Recommended Posts

Здравейте колеги, поради наличието на грешка за ниско налягане в рейла, свалихме дюзите и ги пратихме на стенд. Оказа се, че са в перфектно състояние, но едната дюза е с различен номер и стойностите на стенда са по-високи като подавано гориво. Възможно ли е от нея да пада налягането? Сменени всички клапани и е проверена помпата в резервоара

Share this post


Link to post
Share on other sites

ако подава повече гориво, едва ли е от нея, но някой друг да каже.

 

Проверихте ли:

1. маркучите за обратна нафта на дюзите, може там да пада налягането

 

2. казваш, че са сменени клапана на самото ГНП - той също връща към обратната преди самата помпа?

Също и двата клапана на двата рейла са сменени?

 

При мен тази грешка беше от самото ГНП. Свалиха го, изпратена за почистване и стенд и вече над година няма драма, а преди това си ме измъчи, докато открием какво е

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е вие не проверихте ли този номер за какъв мотор е. Може да има разлика в разпръсквачи, в налягане.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колата я купих с тази дюза и възможно ли е да е от маркучите за излишната нафта? За свалянето на гнп трябва ли да се свали маската и всичко отпред?

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, mshbul said:

Е вие не проверихте ли този номер за какъв мотор е. Може да има разлика в разпръсквачи, в налягане.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Илко92 said:

Колата я купих с тази дюза и възможно ли е да е от маркучите за излишната нафта? За свалянето на гнп трябва ли да се свали маската и всичко отпред?

мисля , че не

Share this post


Link to post
Share on other sites

при мен ГНП я свалиха без да пипат друго, но по някакъв по-специален начин :) След стенд и почистване на ГНП, мъките престанаха. Преди това и на място не държеше обороти. В движение ми гаснеше.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ГНП преди фейса са известни с това, че в някакъв момент поради лошо обслужване или години започнват да отделят метални стъготини, които запушват цялата система. Нова помпа, нови рейли + датчиците за налягане, почистване на резервоара, нов филтър и дюзи

Edited by veslav

Share this post


Link to post
Share on other sites

напротив, това се получава при фейса, където помпата е алуминиева. 
Преди фейса ГНП е чугунено и по-скоро няма такива случаи.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ясно, мерси за доуточнението .

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен колата не гасне, не пуши нищо. Само при кик даун набива грешката за ниско налягане

Share this post


Link to post
Share on other sites

и при мен не гаснеше... в началото. Набиваше ниско налягане при кик даун.

Стенд на помпа със сваляне не е скъпо, но е здравословно :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

И какво й беше на твоята помпа?

Share this post


Link to post
Share on other sites

има го някъде по темите.
Смених горивен и на другия ден минах на S и заби, светна реатончето и нямаше мощност.

Изчезна, но взе да се влошава. На високи без много газ вървеше, на място глъхнеше.
Свалях цедка в резервоара, смених горивен, четох, сменихме клапана на самото ГНП. Оправи се, за малко.

Един ден и в движение ми загасна. В сервиза бяха стигнали до ГНП, стенд, чистене и всичко супер. Не знам повече. Към 400 пари всичко беше. Свалиха я без разглобяване на предница. Похвалиха ми се с това.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OvivO ти е отговорил къде да търсите проблема, щом сте проверили другите неща, сваляй помпата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И това най-долу в линка вижте, ако не сте. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16471/P0087/000135

Моята ГНП протече, закарах я в сервиза на Бош на околовръстното, смениха гарнитури, едно бутало, че било счупено и я стендоваха (360лв по спомен). От тогава оборотите на празен ход не мърдат. По принцип след 200к км е необходимо да се ревизира ГНП. А и дюзите изкарват толкова долу горе, после са далеч от заводските стойности.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вторник ще свалим помпата и ще я стендоваме и ще я отворим

Share this post


Link to post
Share on other sites

надявам се така да си решиш проблема и да забравиш :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/5/2022 at 11:47 AM, veslav said:

ГНП преди фейса са известни с това, че в някакъв момент поради лошо обслужване или години започнват да отделят метални стъготини, които запушват цялата система. Нова помпа, нови рейли + датчиците за налягане, почистване на резервоара, нов филтър и дюзи

 

Това става като почне да се прецаква помпата в резервоара и не прави достатъчен дебит.

 

On 10/5/2022 at 12:34 PM, OvivO said:

Преди фейса ГНП е чугунено и по-скоро няма такива случаи.

 

Имах познат (мир на праха му) с подобен случай.

 

Edited by royce

Share this post


Link to post
Share on other sites

мдам, чугунените и те задират, но супер-дупер рядко :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.