Jump to content

add more oil/max 1.25L/


Ivan213

Recommended Posts

Колеги, правих голям ремонт по двигателя/3,0 TDI, сега работи като нов/, включително почистване на кулера за маслото и смяна на маслото. Майстора се кълне/2 пъти изрично питах/, че са налели 7 литра., но нещо все още не показва нивото на маслото/вече имам изминати около 50-60 км/. В смисъл няма въобще ниво в стълба на екрана/един вид е под минимума/

Вчера ми светна жълтата лейка и изписа да долея масло/миксимум 1,25 л/. Днес след отваряне и затваряне на капака изчезна уорнинга, но все още не показва нивото-стълба е празен. 

Почетох в интернет - доста често срещан проблем и в повечето случаи не става дума нито за смяна на датчик или доливане на масло.

В повечето случаи преблема идва от сензора на предния капак, но при мен се оказа, че той си работи.

 

Не искам да наливам масло преди да съм 100 % убеден, че е необходимо и не искам да давам колата отново да я държат 1 седмица, ако това се решава съвсем просто.

Утре смятам да разкача и закача акумулатора.

Пиша топика, ако някой се е сблъсквал с такъв проблем и може да каже как го е решил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи от някъде сервизна щека за ниво и измерете точно колко има в мотора…

всичко останало е гадаене и може да потрошиш нещо по мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0 дизел побира 8 литра масло, по книжка 8.2 литра, но при смяна 8 макс. Ако е източено всичкото, 7 литра са си малко, долей 500мл и ще се покаже на щеката, ако имаш щека :)

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отделно трябва да постои поне 2 мин на контакт без да работи, след отваряне на капака, за да се калибрира. За 60 км може да покаже, може и да не покаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря ви!

И двамате сте прави.

Долях 1 литър на 3 пъти и даде ниво.

Наистина показа след лед загравяне на мин 60 гр темп на двигателя, отваряне/затваряне на капака и след което изчакване 1-2 мин на изкл. двигател и после само на контакт без да работи двигателя/горе долу обновяването на стълба е за около 2-3 секунди/.

 

Вероятно наистина може и да са 8 литра, въпреки че по всички масло-калкулатори и по книжка го дават 6,9 л  и досега винаги толкова съм наливал.

И от друга страна да ме лъже майстора за 1 л масло да е налял по-малко ме съмнява , при положение, че му наринах 6,5 хил лева.

Както и да е - прекалено  скъпо работи този майстор и се надявам много в този живот да не го ползвам повече.

 

Между другото и щека намерих/около 14 евро без доставката/,но пък капачката на тунела не успях да извадя/явно има някакъв "чалъм"/ и реших първо доливам и после да поръчам щеката, ако не стане с доливането.

Редактирано от Ivan213
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добавям ОЕ кода за щеката утре някой като реши да търси да му е по-лесно

за 3.0 TDI CCWA/предполагм и за другите 3,0 ще е същото/

059115611AB
https://www.oemvwshop.com/059115611ab-oil-dipstick-p503238/

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...