Jump to content

Recommended Posts

Здравейте, заинтригувам от масла с този вискозитет и искам да събера мнения от юзъри. Към днешна дата единственият вариант, който намирам по нашите ширини е Eneos Sustina 0w-50. Ще се налива в бензинов 2.7 от 2000 година.

Разбира се и мнения от хора занимаващи се с масла са добре дошли.

 

Благодаря предварителноf702b0378ed13c5e5184e625f5a99cc2.jpg

 

Sent from my LM-G850 using Tapatalk

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай смело,ползвах го на 2,7тт и се представя перфектно

Редактирано от МИТАКА1654
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква точно е идеята да се налива точно 0w-50 вместо 5w40 ама истинска синтетика? 

 

btw: Въпросното масло съдържа от 10 до 25% минерално масло ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето лично мнение е, че за тоя мотор ако е с оригиналната маслена помпа топа за нашия климат е 5w40 ся ако си целегодишно над 1000м ок вземи 0w40 иначе е излишно.

ХХw50 не е подходящо масло за 2.7Т поне според моите разбирания ...

Ето ти 3 топ масла 5w40: VST, RUP, RCS нямат абсолютно никакви грижи дори при над 130 градуса. Ако искаш нещо джиджано си вземи модификатор на триенето, примерно: Archoil AR9100.

 

п.с. Тая сустина като е такова "топ" масло  дори не са и написали колко и е HTHS индекса ... ама карай да върви. Oтделно гледам, че литъра е ~ 30лв което е безумно висока цена, ама кот такова. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко късно отговарям и почти пред свършен факт, защото би трябвало маслото във вторник да е при мен, на цена от 23лв/л с хубава отстъпка от Омникар. Аз си експериментирам с маслата, на година въртя от 3 до 5к км, като 80% от тях са мъжката, колата не ми е ежедневна. Живея на около 800м надмосрка височина, но студеният старт си оставя своя негативен отпечатък. Тъй като колата се кара сериозно в по голямата си част, температурата на маслото стига почти 120 градуса доста бързо и коефициента на течливост при 140 градуса ми е доста важен показател.

Sent from my LM-G850 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сменяш на 5к въпреки, че тая сустина може и да е припаднала... ама това можеш да го разбереш единствено след анализ на маслото. 

 

Въпреки изброените ти съображения 5w40 истинска синтетика би било по-добре от тази псевдо синтетична сустина и да ще държи на 120 градуса без никакви ядове. 3.0TFSI-тата се карат с 5w40 (ама истинска синтетика) , а това са горещи мотори... без много газене държат над 110градуса, а при сериозно газене минават с лекота 120 градуса, нещо което всяка псевдо синтетика няма как да издържи дълго време. 

 

П.с. Експериментите с масла... лошо няма ама винаги имай едно на ум щом колата се гази. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...