olmo Posted February 8, 2023 Report Share Posted February 8, 2023 (edited) Здравейте, като дойдоха големите студове мистериозно се появиха 2 проблема при -11 спря да пали, това аз си го оправих. Грижата ми е 2рия проблем задната врата зад шофьора спря да се заключва, смисъл дали е заключена колата или отключена вратата се е отворена. На б5 заключването се командваше от вакум ма на б6 дали е още така се чудя... Може ли някой някой да даде идея къде да почна да търся пролема? Edited February 8, 2023 by olmo Link to comment Share on other sites More sharing options...
@nTon Posted February 8, 2023 Report Share Posted February 8, 2023 Заключването е електрическо тук. В бравата е проблема. Потърси, има тема по въпроса. Link to comment Share on other sites More sharing options...
olmo Posted February 8, 2023 Author Report Share Posted February 8, 2023 прочетох във форума, че проблема може да е от , - микроключета в бравата, - прокъсан кабелен сноп на сгъвката, - пукната спойка в бравата - превключващ механизъм/актуатор. Като начало ще започна с дигностиката 1. вечерта ще я закача на ваг-ком да видя грешката 2. като отворя вратата ще видя дали светва плафона= до колкото разбрах това ще е индикация дали и работи микро ключето Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chitatelia Posted February 8, 2023 Report Share Posted February 8, 2023 Дръпни гуменият маншон в който са кабелите между купето и вратата. Обикновенно там се късат кабелите. Link to comment Share on other sites More sharing options...
veselin velchev Posted February 8, 2023 Report Share Posted February 8, 2023 Преди 2 часа, olmo написа: 2. като отворя вратата ще видя дали светва плафона= до колкото разбрах това ще е индикация дали и работи микро ключето Микроключето за плафона е отвън на бравата.От него два кабела влизат в ел.управлението на бравата и са запоени на платката,която е вътре.Ей там е цирка.Управлението се отделя от механичната част на бравата и може да се отвори.Колкото и да се внимава като се отвори отвътре падат разни червячни,зъбни колелца и лостчета.На платката вътре са запоени две моторчета.Има и микроключета.На мен ми отне близо час и половина докато разбера кое откъде беше и да го наредя обратно като го отворих и се разпиля всичко.Наложи се да я отворя,защото плафоните на вратата и под седалката не светваха заради студена спойка на платката.И самата брава е цирк докато се извади от вратата.Наложи се да разхлабя и рамката на стъклото,за да се освободи място.Това е задна дясна врата.Лявата е същата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
@nTon Posted February 8, 2023 Report Share Posted February 8, 2023 Изваждането на бравата, особено като го правиш за пръв път, си е приключение, но не невъзможно, става и без да се разхлабва рамката. В процеса се развиват умения за употреба на звучни псувни до ниво advanced а и механиката и Ел управлението не са кой знае какво, ако разбираш малко от техника. Както каза колегата по-горе, провери първо кабелите в маншона и ако са здрави тогава пристъпвай към бравата. Успех! Link to comment Share on other sites More sharing options...
olmo Posted February 14, 2023 Author Report Share Posted February 14, 2023 направих първична диагностика: Проблемната задна лява врата 1. При отваряне светва плафона ! - което може би значи че микро ключето е здраво 2. Четене с ВагКом даде следните грешки: 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 52-10 - Supply Voltage Too High - Intermittent 01561 - Rear left door 58-00 - Can't Lock 01561 - Rear left door 60-00 - Won't Safe 01561 - Rear left door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent Отделно се оказа че задна дясна врата като се отвори не светва плафона - явно е проблема за който писа колегата Веселин- лоши спойки на кабелите от микро ключето към платката... Като начало ще извадя маншоните и ще проверя за прекъснати кабели ако не е това напролет ще правя упражнението на топло с раглобяване и псувни Тези машинки вместо да се мъча да ги ремонтирам, не е ли по добре да взема примерно 2ра ръка от голф 4 или пасат да стане по-бързо, щото до колкото споделяте едно сваляне раглобяване си отнема 1 ден и ако трябва да се купува колата седи отворена 2 дена, каква им е ориентировъчна цената 2 ръка? Link to comment Share on other sites More sharing options...
olmo Posted February 21, 2023 Author Report Share Posted February 21, 2023 реши се проблема. Оказа се скъсана жичка в маншона, червена с жълта линия на нея. Малко кофти се разглобява маншона и после внимателно се издърпва всяка жичка проблемната беше прекъсната всеедно е срязана (при мен от вътре са 9 жици макар че стъклата се управляват от мини геги ). Запоява се с поялник, хубаво е да се удължи с едно допълнително 5см парче. Мисля си финално да пръсна маншона от вътре малко със силиконов спрей за подобряване на дълготрайността. Странно е че това е най-малко използваната врата ама.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
veselin velchev Posted February 21, 2023 Report Share Posted February 21, 2023 Не се знае преди теб колко е използвана. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now