Jump to content

Излиза въздух през малката дупчица в капачката на картерната вентилация


tgod

Recommended Posts

Здравейте, имам следното питане. Колата е с 2.0TDI (BRE) мотор. След смяна на диафрагмата на този клапан усетих, че излиза въздух през малкия отвор на капачката, а преди това не съм сигурен дали беше така.

 

image.png.303e5bb04f1eb5e8e632c40a2d0441df.png

 

Въпроса ми е дали това е нормално или има някакъв проблем с новата мембрана?

Благодаря Ви предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

А какво е приложението на този отвор? Ако тази мембрана трепти вътре няма ли да засмуква леко въздух и после да го изтласква и да се създава този ефект или изобщо не трябва да подухва от там?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вкарва и изкарва въздух тоя отвор като се мести мембраната ама картерни газове и масло не трябва да излизат от там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Масло ако има ще видя ама как да разбера дали е просто въздух или са картерни газове? Не ми се иска да го отварям пак тоя капак, ако си работи нормално в момента за това събирам информация, тъй като предния нямам спомен да е излизало така въздух и сега ме притесни да не би както казваш нещо да са е скъсала тази мембрана при монтажа или не е сложена добре...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега не виждам има някви следи от масло и не усещам миризма, ще продължа да е следя. Какви евентуални проблеми може да има в следствие на неправилна работа на този клапан осен горенето на масло?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Някой запознат ли е дали на този капак на клапаните може да се подмени само мембраната за картерната вентилация или е препоръчително да се смени целия. Има ли нещо от долната страна на капака което да отговаря за тая вентилация или е само пластмаса? Някъде бях чел, че се сменял на 80к км целия капак, но някак си ми звучи несериозно за една мембрана с пружина да се сменя, ако всичко друго е пластмаса. Ако някой има опит с това, ще се радвам да сподели, тъй като и с новата и с старата мембрана продължава да има капки масло след като откача тръбата която ги отвежда от капака и се чудя дали това е нещо нормално или има някакъв проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, tgod написа:

и с новата и с старата мембрана продължава да има капки масло след като откача тръбата която ги отвежда от капака

С нарастване на пробега нарастват и картерните газове съответно маслото ще се увеличава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...