ilieff Публикувано 17 Май 2023 Доклад Share Публикувано 17 Май 2023 (Редактирано) Здравейте, какви биха могли да бъдат причините за високо налягане на маслото при условие, че е сменена маслената помпа (с ОЕМ нова!)? Утре ще премерим "колко е високо", но като цяло (особено при студен двигател) нивото му варира между 35 и 52мм (по показания на VCDS). Освен маслена помпа са сменени масло и маслен филтър (след това). Имам проблем с на 2-ра дюза, при който показанията вече почнаха да се подобряват с добавки за почистване на горивната система. Възможно ли е високото налягане на маслото да е придизвикано от този проблем? Редактирано 17 Май 2023 от ilieff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 17 Май 2023 Доклад Share Публикувано 17 Май 2023 Налягането на маслото на двигателя не може да се види през VCDS - мери се с манометър. Тези показания дето ги гледаш са за нивото на маслото в картера - ако не ти свети индикацията на таблото и ако на щеката нивото е ОК - няма за какво да се притесняваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilieff Публикувано 17 Май 2023 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2023 Just now, ivailo_slavov написа: Налягането на маслото на двигателя не може да се види през VCDS - мери се с манометър. Да, поради тази причина съм писал, че утре ще го измерим Just now, ivailo_slavov написа: Тези показания дето ги гледаш са за нивото на маслото в картера Абсолютно е така, но не е нормално да "варира" толкова много според мен. На моменти (на студено) ми се е случвала да светне лампата за маслото, на фона на това, че щеката показва максимума (което е около 55мм теоритично). Та за това търся връзка с въпросната дюза или евентуално нещо друго, което би повишило налягането му (кофти вискозитет примерно?). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 17 Май 2023 Доклад Share Публикувано 17 Май 2023 Щом светва лампата за нивото, при нормално ниво на щеката имаш проблем с датчика за ниво в картера, може би е замърсен и отчита грешно.Налягането на маслото няма пряко отношение с дюзите , освен в случаите на попаднало гориво в картера водещо до повишено ниво в картера и понижено налягане на маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilieff Публикувано 17 Май 2023 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2023 Супер, ама това го прави ПОНЯКОГА и само на студено което можеби изключва датчика... не е по темата, но по повод дюза и похапване на масло: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване