Вальо Публикувано 20 Април 2007 Доклад Share Публикувано 20 Април 2007 кав 4ип да си сложа 130 или над 140 коня ??????140 коня не са ли малко множко,които мисля с голям зор биха се изстискали от тоя двигател, иначе сам за над 140!!!!!чакам професионалното ви мнение.......БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 20 Април 2007 Доклад Share Публикувано 20 Април 2007 Тоя двигател държи и на 200+ коньове без проблем! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 20 Април 2007 Доклад Share Публикувано 20 Април 2007 Някои каза ли 300 Първи път Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oki_tuning Публикувано 20 Април 2007 Доклад Share Публикувано 20 Април 2007 Че то колко чипа има ??? Разбира се колкото може повече дигай конете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 20 Април 2007 Доклад Share Публикувано 20 Април 2007 Че то колко чипа има ??? Два - единия вид и от оня другия Ако ти е АФН мотора слагай 140 коня и не се плаши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oki_tuning Публикувано 20 Април 2007 Доклад Share Публикувано 20 Април 2007 (Редактирано) Spunky "Два - единия вид и от оня другия" поне като не разбираш не пиши няма нужда да се правиш на Редактирано 20 Април 2007 от oki_tuning Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Вальо Публикувано 20 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2007 Spunky "Два - единия вид и от оня другия" поне като не разбираш не пиши няма нужда да се правиш на Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 20 Април 2007 Доклад Share Публикувано 20 Април 2007 Spunky "Два - единия вид и от оня другия" поне като не разбираш не пиши няма нужда да се правиш на ОК бате Ти ги разбираш нещата, все пак всичките ти виртуални А4ки са с чип тюнинг Аз на момчето му казах кой да слага И то защото случайно съм чипвал и аз такъв мотор... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oki_tuning Публикувано 20 Април 2007 Доклад Share Публикувано 20 Април 2007 Аи тогава кажи ми кой е този чип "Два - единия вид и от оня другия" Е как върви колата поне кажи нещо сериозно този път имали разлика. Със старта. ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 20 Април 2007 Доклад Share Публикувано 20 Април 2007 При мен ефекта беше много добър и заедно със затапен ЕГР колата летеше, по-малко харчеше и въобще не пушеше. Едно чистене на турбинката също помага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oki_tuning Публикувано 20 Април 2007 Доклад Share Публикувано 20 Април 2007 При мен ефекта беше много добър и заедно със затапен ЕГР колата летеше, по-малко харчеше и въобще не пушеше. Едно чистене на турбинката също помага. Добра информация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 21 Април 2007 Доклад Share Публикувано 21 Април 2007 Някои каза ли 300 Първи път Ееее 300!! Да не бъдем максималисти! За 300 ще трябва да се направят някой модификацийки все пак... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 21 Април 2007 Доклад Share Публикувано 21 Април 2007 само някои ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 21 Април 2007 Доклад Share Публикувано 21 Април 2007 само някои ли ахм! Ню-ню! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest bscsystem Публикувано 23 Април 2007 Доклад Share Публикувано 23 Април 2007 Как постигате ефекта след чипосване и шутове да не припушва ? да не слагате нещо специално в нафтата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Вальо Публикувано 27 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2007 При мен ефекта беше много добър и заедно със затапен ЕГР колата летеше, по-малко харчеше и въобще не пушеше. Едно чистене на турбинката също помага.какво е това ЕГП????? И това чистене на турбината колко 6те ми струва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 28 Април 2007 Доклад Share Публикувано 28 Април 2007 EGR - викат му екология - това е система която връща част от изгорелите газове в смукателния колектор - като се затапи и колата почва да върви повече но и пуши повече отпреди това. Иначе един дизел за да не пуши - читави дюзи, читава помпа, въздушен филтър в добро състояние, аспуха да не е много запушен (особено ако още има катализатор). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gesev Публикувано 28 Април 2007 Доклад Share Публикувано 28 Април 2007 EGR - викат му екология - това е система която връща част от изгорелите газове в смукателния колектор - като се затапи и колата почва да върви повече но и пуши повече отпреди това. Иначе един дизел за да не пуши - читави дюзи, читава помпа, въздушен филтър в добро състояние, аспуха да не е много запушен (особено ако още има катализатор).моят EGR е много отдавна запушен и пак не пуши защо ли??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 1 Май 2007 Доклад Share Публикувано 1 Май 2007 моят EGR е много отдавна запушен и пак не пуши защо ли???Еми кажи защо де? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 1 Май 2007 Доклад Share Публикувано 1 Май 2007 защото е по-вероятно да не пуши със запушен ЕГР, отколкото с отворен такъв.. защо ли? ми защото черния пушек е недоизгоряла нафта, за да има недоизгоряла нафта, то няма достатъчно кислород (съответно въздух) за да я изгорим. Със запушен ЕГР непозволяваме да се връщат газове за доизгаряне и тяхното място се заема от чист въздух, съответно повече кислород. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 1 Май 2007 Доклад Share Публикувано 1 Май 2007 защото е по-вероятно да не пуши със запушен ЕГР, отколкото с отворен такъв.. защо ли? ми защото черния пушек е недоизгоряла нафта, за да има недоизгоряла нафта, то няма достатъчно кислород (съответно въздух) за да я изгорим. Със запушен ЕГР непозволяваме да се връщат газове за доизгаряне и тяхното място се заема от чист въздух, съответно повече кислород.Според мен по-скоро зависи от състоянието на дюзи и помпа, а иначе дизела работи на бедна горивна смес така че недостига на достатъчно кислород в цилиндрите трудно би се получил. А и когато тия сажди минат за втори път през цилиндъра би трябвало вече да успеят да изгорят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване