Jump to content

ЧиП ??130 или над 140 коня


Recommended Posts

кав 4ип да си сложа 130 или над 140 коня ??????140 коня не са ли малко множко,които мисля с голям зор биха се изстискали от тоя двигател, иначе сам за над 140!!!!!чакам професионалното ви мнение.......БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Spunky "Два - единия вид и от оня другия" поне като не разбираш не пиши няма нужда да се правиш на :);):dance:

Редактирано от oki_tuning
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Spunky "Два - единия вид и от оня другия" поне като не разбираш не пиши няма нужда да се правиш на :dance::):D

ОК бате :) Ти ги разбираш нещата, все пак всичките ти виртуални А4ки са с чип тюнинг ;)

Аз на момчето му казах кой да слага ;) И то защото случайно съм чипвал и аз такъв мотор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аи тогава кажи ми кой е този чип "Два - единия вид и от оня другия"

Е как върви колата поне кажи нещо сериозно този път имали разлика. Със старта. ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен ефекта беше много добър и заедно със затапен ЕГР колата летеше, по-малко харчеше и въобще не пушеше. Едно чистене на турбинката също помага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен ефекта беше много добър и заедно със затапен ЕГР колата летеше, по-малко харчеше и въобще не пушеше. Едно чистене на турбинката също помага.

:clown: Добра информация :clown:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен ефекта беше много добър и заедно със затапен ЕГР колата летеше, по-малко харчеше и въобще не пушеше. Едно чистене на турбинката също помага.

какво е това ЕГП????? :D И това чистене на турбината колко 6те ми струва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EGR - викат му екология - това е система която връща част от изгорелите газове в смукателния колектор - като се затапи и колата почва да върви повече но и пуши повече отпреди това. Иначе един дизел за да не пуши - читави дюзи, читава помпа, въздушен филтър в добро състояние, аспуха да не е много запушен (особено ако още има катализатор).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EGR - викат му екология - това е система която връща част от изгорелите газове в смукателния колектор - като се затапи и колата почва да върви повече но и пуши повече отпреди това. Иначе един дизел за да не пуши - читави дюзи, читава помпа, въздушен филтър в добро състояние, аспуха да не е много запушен (особено ако още има катализатор).

моят EGR е много отдавна запушен и пак не пуши защо ли???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защото е по-вероятно да не пуши със запушен ЕГР, отколкото с отворен такъв.. защо ли? ми защото черния пушек е недоизгоряла нафта, за да има недоизгоряла нафта, то няма достатъчно кислород (съответно въздух) за да я изгорим. Със запушен ЕГР непозволяваме да се връщат газове за доизгаряне и тяхното място се заема от чист въздух, съответно повече кислород.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защото е по-вероятно да не пуши със запушен ЕГР, отколкото с отворен такъв.. защо ли? ми защото черния пушек е недоизгоряла нафта, за да има недоизгоряла нафта, то няма достатъчно кислород (съответно въздух) за да я изгорим. Със запушен ЕГР непозволяваме да се връщат газове за доизгаряне и тяхното място се заема от чист въздух, съответно повече кислород.

Според мен по-скоро зависи от състоянието на дюзи и помпа, а иначе дизела работи на бедна горивна смес така че недостига на достатъчно кислород в цилиндрите трудно би се получил. А и когато тия сажди минат за втори път през цилиндъра би трябвало вече да успеят да изгорят :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...