Jump to content

Датчик налягане ДПФ


mshbul

Recommended Posts

Колеги, и аз имам нужда от малко помощ.Даде ми грешка диференциалния датчик на ДПФ - short to b+. Явно е самия датчик, едва ли е кабела. Утре ще видя буксата.

 

Въпросът е дали ще регенерира ДПФ-а, че имам 500км да се прибера. Преди 300км е правил регенерация и горе долу тогава е излязла грешката.

Някой знае ли дали има резерен алгоритъм за регенерация - примерно на определени км или на изчислено запълване.

До сега не съм имал проблем с ДПФ. На 306х е. Карам само извънградско.

 

Утре ще мина 100км планина и ще видя какво става.

 

В румъния съм и не ми се занимава да го търся тук, а и не знам смяната как е, че имам спомен, че го откачах преди от мястото му и маркучите нямат дължина да го вдигнеш нагоре да ги откачиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз бих си карал, по магистрала няма да цапа толкова и като си смениш датчика, ще си регенерира и натрупаното при тези 500км. А и може за тези 300 + 500 да не дойде време за регенерация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То отдолу има само маркучи този датчик. Някъде по-нагоре са жиците.

Моя ДПФ се разтопи от счупен температурен датчик (той е с жици).  

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се оказа голям проблем това.

Като го няма този датчик изглежда, че прави регенерация по друг критерий, по-начесто. Според видяното на около 200-300км.

2 пъти ми замига подгрева, защото обявяваше, че е запушен ДПФ, което си го обяснявам с показание 100 от този датчик, което явно слага служебно като не работи. Оттам и запълването изглежда голямо.

 

Надявам се да е оцелял ДПФ-а след 600км каране. Като сменя датчика ще видя какви поклазания дава и ще се разбере.

 

Всъщност имаше моменти, когато работеше. Май докато не се нагрее стабилно. Днес не го видях да работи за 300км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених датчика, Сложих Бош за 50лв. 

Данните изглеждат нормални. Изглежда добре се е почиствал без датчика, даже твърде често.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Днес ми се случи нещо подобно. Запалих сутринта и след малко започна да мига подгряването, а колата загуби мощност. На диагностиката не показа грешка. Тръгнах да карам и след изгасяне после вървеше известно време, докато пак загуби мощност. После ми светна символът за ДПФ. След няколко паления и гасения светна и чек лампата. Диагностиката показа постоянна грешка на датчика и временна за запълнен ДПФ. Колата започна да върви нормално, но си купих един датчик и го смених набързо. Засега всичко е нормално и се надявам от него да е бил целият проблем, защото другата седмица съм на почивка. Колата все пак е на над 320 000 и е възможно и да е самият ДПФ, въпреки че малко карам в града.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен имаше грешка за датчика. Явно се беше повредил.

Ако си нямал такава, пак може да е от него, да дава невярно високи стойности. Но няма как да го разбереш.

Трябваше да видиш какво дава преди смяната и след.

 

Но и сега може да провериш какво става. Виж на 104 канал какво дава. 

104.2 - изчислено запълване - според км, режим и др.

104.3 - измерено запълване - на база показанията на въпросния датчик за налягане. Някъде на 15 започва да мисли за регенерация.

104.4 - километри от последната регенерация.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...