Jump to content

волан от B7 на B6


metobul

Recommended Posts

Писано е милиони пъти тук, при B6 волана има само 1 бег, докато при б7 е разделен на 2. На теория за да работи б7 волан в б6 се връзват двата заедно за да работи като един, но дали ще гръмне като се блъснеш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се вързват двата заедо,а на едната букса се слага съпротивление и така си работи нормално.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При B6-цата бега е едностепенен (с една запалка), докато при Б7 е двустепенен с две запалки, като при удар има закъснение между първата и втората запалка. Това не може да се постигне нито ако двете запалки се свържат заедно, нито ако се свърже само едната, а на другата се сложи съпротивление.

 

Най-добре да не се правят такива размени, така че да няма нужда един ден да се обяснява на следващия собственик защо бременната му жена си е строшила главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва не се знае, щото никой досега не се е джаскал, или пък ако се е, не казва (или не може да каже, щот е поумрял малко) какво е станало след такава ентервенця.

Що пък бременна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22.08.2023 г. at 21:16, CVT написа:

При B6-цата бега е едностепенен (с една запалка), докато при Б7 е двустепенен с две запалки, като при удар има закъснение между първата и втората запалка. Това не може да се постигне нито ако двете запалки се свържат заедно, нито ако се свърже само едната, а на другата се сложи съпротивление.

 

Най-добре да не се правят такива размени, така че да няма нужда един ден да се обяснява на следващия собственик защо бременната му жена си е строшила главата.

Не съм много съгласен.

А за какво са 2 пиропатроните при б7?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със 2 степени и закъснение в порядъка на около 100 милисекунди между първата и втората степен постигат по-благоприятна характеристика на разтварянето на бега. Има много изписано по темата, ако ти се чете: https://www-nrd.nhtsa.dot.gov/pdf/esv/esv17/Proceed/00190.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да .Но втората детонация е направена е направена по скоро ,за да спадне бега,а не да го надуе повече.Така,че може и без нея.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такова нещо. Идеята на 2-е степени е надуването да стане малко по-бавно за да не се предизвикат травми от прекалено бързо надуване.

 

Освен това при дву-степените, взривното вещество е разпределено между тях в някакво съотношение (например 50/50, 60/40 или 70/30). Така че ако се свърже само едната степен, бега няма изобщо да се надуе колкото трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За отварянето ще се отвори, но не знам дали изобщо ще има някаква полза от него ако е надут само на 50%.

 

Това което обаче знам със сигурност е че при злополука веднага ще се види че се е активирала само едната степен. А след като се отвъртят двете болтчета отстрани, ще се види и защо се е активирала само едната степен. И не дай Боже злополуката е пагубна, върви доказвай че причината за смъртта не е съпротивлението което си закачил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам точното съотношение при Б7-цата, но ако е 50/50 и свържеш само едната степен ще се надуе само на 50%. Ако е 70/30 например, може да се надуе до 70%, но може и само до 30% ако свържеш грешната степен. Във всички случаи няма да се надуе до толкова до колкото е предвидено и веднага ще се види че някой е деактивирал едната степен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В грешка си. Спада си сам през огромна дупка която е оставена за целта:

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Найнакрая ше ви дам моа навес с такваз конверс'я, който иска да се джасне с него и кото такоа, оцелее ли, ше разкаже кое кво е и как стаа.

Сичко друго е спекулациЙ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

То едно време и нямаха възланци,ако чакаш тя да те спаси.

Ти се изтрещи със 200 и чакай,някой да направи експертиза 1 .2.3 пиропатрона,кой кога се е отворил.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със 200 км/ч няма как да те спаси, но при по-ниски скорости спасяват животи, ако не се пипат от хора които хал-хабер си нямат как работят разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...