Jump to content

8HP55 обслужване


VesoPL

Recommended Posts

Въпрос ми се върти в главата относно обслужването на тази кутия. По сайтове продаващи репайър кита пишат упорито интервал на обслужване 80-120 к км или 8 години, а ZF дето са я създали пишат цитирам "ZF 5-, 6-, 8- and 9-speed  са напълнени със специален флуид без нужда от подръжка но за да се застраховаме от некой тъпанар препоръчваме подмяна на маслото на 150 х. км"

А ся де, как да се разбира тва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам къде го прочете това … ето какво пише на ЗФ на сайта:

 

Depending on the driving style, ZF therefore recommends a transmission oil change every 80 000 to 120 000 km, or after 8 years at the latest.

 

Не са 150к, и има препоръчан период - не повече от 8 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

айде пак пробвай да отвориш ZF, щото не четеш кво пиша "По сайтове продаващи репайър кита пишат упорито интервал на обслужване 80-120 к км или 8 години"

А сега в сайта на производител

този линк даташийта 5 точка

https://aftermarket.zf.com/en/aftermarket-portal/passenger-cars-and-lcv/products/oil-and-oil-change-kits/

 

Този pdf също

https://aftermarket.zf.com/remotemedia/master-content/zf-services-portal/oils-data-sheets/pc-1/lifeguardfluid-8/pds-zf-lifeguardfluid-8-it.pdf

 

 

 

Па ше съм благодарен и един линк да се поСне за 8 г. или 80-120... ама от производител

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ало, изнервен екземпляр ... сипи си една шлокавица да олабиш малко.

 

Това, което цитираш е "ревизираната" препоръка на ZF от 2021 г.(старата е 80 - 120к) - малко като "long life" историята на двигателните масла, натискат ги заради екологията и те пишат половинчати глупости, та като ти се разпадне кошника да не можеш да ги съдиш.

 

И не ми цитирай линкове от интернет, и в момента карам ZF8-ца кутия .. чупил съм вал на ZF6-ца, та имам представа как работят тия автоматици и как изглежда маслото в тях след определен пробег. Пък ти ако искаш и половин милион го карай, само не влизай толкова остро и не ми давай наклон на х...я.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се чудиш дали да я обслужваш. По-добре я обслужи. Има готови комплекти с филтъра, нова гарнитура и нови болтове. В на ZF сайта има как се прави обслужването. 
 

Хубаво е да се сменят и маслата в диф-а и раздатката. Като маслото за раздатката е малко скъпичко. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 51 минути, Drone написа:

Ако се чудиш дали да я обслужваш. По-добре я обслужи. Има готови комплекти с филтъра, нова гарнитура и нови болтове. В на ZF сайта има как се прави обслужването. 
 

Хубаво е да се сменят и маслата в диф-а и раздатката. Като маслото за раздатката е малко скъпичко. 

Ми то не е въпроса за чудене а просто за търгашеското разминаване. Раздатка и диф са си по дефолт.

Ама като ти се клепне един такъв, дето не му е пускано от кой знае колко време и сичко отива на майкя си.

Преди 10 часа, kpematop написа:

Това за 80 хиляди и 8г го пише в TecDoc-а.

Така де, тая проглама не е на Свети Петър а е в помощ на дилърите. А на дилърите работата е да изкалват пари... Ама на сайт на ZF  не го видях никъде...

 

 

Редактирано от VesoPL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля другия месец да пусна маслото на кутията. Сега ще се снабдя с инструмент за сваляне на пробката на картера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...