Jump to content

8HP55 обслужване


VesoPL

Recommended Posts

Въпрос ми се върти в главата относно обслужването на тази кутия. По сайтове продаващи репайър кита пишат упорито интервал на обслужване 80-120 к км или 8 години, а ZF дето са я създали пишат цитирам "ZF 5-, 6-, 8- and 9-speed  са напълнени със специален флуид без нужда от подръжка но за да се застраховаме от некой тъпанар препоръчваме подмяна на маслото на 150 х. км"

А ся де, как да се разбира тва?

Link to comment
Share on other sites

Не знам къде го прочете това … ето какво пише на ЗФ на сайта:

 

Depending on the driving style, ZF therefore recommends a transmission oil change every 80 000 to 120 000 km, or after 8 years at the latest.

 

Не са 150к, и има препоръчан период - не повече от 8 години.

Link to comment
Share on other sites

айде пак пробвай да отвориш ZF, щото не четеш кво пиша "По сайтове продаващи репайър кита пишат упорито интервал на обслужване 80-120 к км или 8 години"

А сега в сайта на производител

този линк даташийта 5 точка

https://aftermarket.zf.com/en/aftermarket-portal/passenger-cars-and-lcv/products/oil-and-oil-change-kits/

 

Този pdf също

https://aftermarket.zf.com/remotemedia/master-content/zf-services-portal/oils-data-sheets/pc-1/lifeguardfluid-8/pds-zf-lifeguardfluid-8-it.pdf

 

 

 

Па ше съм благодарен и един линк да се поСне за 8 г. или 80-120... ама от производител

 

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Link to comment
Share on other sites

Ало, изнервен екземпляр ... сипи си една шлокавица да олабиш малко.

 

Това, което цитираш е "ревизираната" препоръка на ZF от 2021 г.(старата е 80 - 120к) - малко като "long life" историята на двигателните масла, натискат ги заради екологията и те пишат половинчати глупости, та като ти се разпадне кошника да не можеш да ги съдиш.

 

И не ми цитирай линкове от интернет, и в момента карам ZF8-ца кутия .. чупил съм вал на ZF6-ца, та имам представа как работят тия автоматици и как изглежда маслото в тях след определен пробег. Пък ти ако искаш и половин милион го карай, само не влизай толкова остро и не ми давай наклон на х...я.

Link to comment
Share on other sites

Ако се чудиш дали да я обслужваш. По-добре я обслужи. Има готови комплекти с филтъра, нова гарнитура и нови болтове. В на ZF сайта има как се прави обслужването. 
 

Хубаво е да се сменят и маслата в диф-а и раздатката. Като маслото за раздатката е малко скъпичко. 

Link to comment
Share on other sites

преди 51 минути, Drone написа:

Ако се чудиш дали да я обслужваш. По-добре я обслужи. Има готови комплекти с филтъра, нова гарнитура и нови болтове. В на ZF сайта има как се прави обслужването. 
 

Хубаво е да се сменят и маслата в диф-а и раздатката. Като маслото за раздатката е малко скъпичко. 

Ми то не е въпроса за чудене а просто за търгашеското разминаване. Раздатка и диф са си по дефолт.

Ама като ти се клепне един такъв, дето не му е пускано от кой знае колко време и сичко отива на майкя си.

Преди 10 часа, kpematop написа:

Това за 80 хиляди и 8г го пише в TecDoc-а.

Така де, тая проглама не е на Свети Петър а е в помощ на дилърите. А на дилърите работата е да изкалват пари... Ама на сайт на ZF  не го видях никъде...

 

 

Edited by VesoPL
Link to comment
Share on other sites

Аз мисля другия месец да пусна маслото на кутията. Сега ще се снабдя с инструмент за сваляне на пробката на картера.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...