Jump to content

Егр,дпф, вихрови клапи


chochan

Recommended Posts

Здравейте имам следната дилема:

излизаше ми грешка за егр и вихрови клапи,след това 3-4 пъти ми светва дпф филтъра през около 💯 километра. Егр и вихрови клапи +колектори ги свалих и почистих и имаше резултат само за 2 дни,след това грешките излизат пак.  дпф регенерира по често дори и на начален старт сутрин светва....та може ли да е от егр това или....Ще премахвам егр и вихрови клапи(грешката е моторчетата им) и вече към въпроса трябва ли да махна и дпф или да пробвам с почистване и него?

20230812_181557.jpg

IMG_20230216_175725.jpg

Link to comment
Share on other sites

спирай егр и дпф ще живне.

Вихровите или ги оправяй, или ги спирай.

ДПФ - покарай и виж как ще се държи със спрян егр, ще разреди регенерациите със сигурност, но колата иска да се раздава газ. Ако махнеш дпф, няма да си познаеш колата и разхода минимум с 1л надолу.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Преди 1 час, Andreibikee написа:

След спиране на егр или дпф или вихрови клапи не трябва да сменяш никакви сензори свързани с тях

Защото едната грешка показва че има проблем с този сензор на дпф,а засега мисля да го оставя дпф-а

Link to comment
Share on other sites

преди 37 минути, Andreibikee написа:

Дпф може да се спре софтуерно и да си остане физически там. 

С какъв софтуер се премахва? Възможно ли е с VCDS или трябва отделна карта?

Link to comment
Share on other sites

@chochan: ако искаш да имаш дпф, задължително и възможно най-бързо му смени сензора за налягането, защото без него вероятно няма да може въобще да регенерира!

Другият вариант ти е да махнеш дпф физически и да се изключи софтуерно задължително.
Да се изключи софтуерно, но физически да си го оставиш няма никакъв смисъл! Само ще тапи колата.

Аз ви насочвам към @kpematop за тези операции в София, не става с vcds.

Link to comment
Share on other sites

Както е писал колегата няма как да се спре софтуерно и да остане. Освен ако не го изпразниш от съдържание и да е като гърне.

 

И за датчика е прав да го правиш, но компютърът прави друго при грешка от датчика за налягане.

Прави на 150-200км регенерации и то по-продължителни от нормалните, явно нещо предварително зададено като време и гориво.

 

Личен опит. Аз се притенявах за ДПФ, а то ми вкара нафта в маслото от регенерации за 1000км.

Като се върнах беше 3-4мм се вдигнали вместо да спадне с 1-2. Това са поне 300мл нафта. Добре, че беше за смяна маслото.

А в града не ми се мисли какво се случва.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...