Jump to content

Егр,дпф, вихрови клапи


chochan

Recommended Posts

Здравейте имам следната дилема:

излизаше ми грешка за егр и вихрови клапи,след това 3-4 пъти ми светва дпф филтъра през около 💯 километра. Егр и вихрови клапи +колектори ги свалих и почистих и имаше резултат само за 2 дни,след това грешките излизат пак.  дпф регенерира по често дори и на начален старт сутрин светва....та може ли да е от егр това или....Ще премахвам егр и вихрови клапи(грешката е моторчетата им) и вече към въпроса трябва ли да махна и дпф или да пробвам с почистване и него?

20230812_181557.jpg

IMG_20230216_175725.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

спирай егр и дпф ще живне.

Вихровите или ги оправяй, или ги спирай.

ДПФ - покарай и виж как ще се държи със спрян егр, ще разреди регенерациите със сигурност, но колата иска да се раздава газ. Ако махнеш дпф, няма да си познаеш колата и разхода минимум с 1л надолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Преди 1 час, Andreibikee написа:

След спиране на егр или дпф или вихрови клапи не трябва да сменяш никакви сензори свързани с тях

Защото едната грешка показва че има проблем с този сензор на дпф,а засега мисля да го оставя дпф-а

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 37 минути, Andreibikee написа:

Дпф може да се спре софтуерно и да си остане физически там. 

С какъв софтуер се премахва? Възможно ли е с VCDS или трябва отделна карта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@chochan: ако искаш да имаш дпф, задължително и възможно най-бързо му смени сензора за налягането, защото без него вероятно няма да може въобще да регенерира!

Другият вариант ти е да махнеш дпф физически и да се изключи софтуерно задължително.
Да се изключи софтуерно, но физически да си го оставиш няма никакъв смисъл! Само ще тапи колата.

Аз ви насочвам към @kpematop за тези операции в София, не става с vcds.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както е писал колегата няма как да се спре софтуерно и да остане. Освен ако не го изпразниш от съдържание и да е като гърне.

 

И за датчика е прав да го правиш, но компютърът прави друго при грешка от датчика за налягане.

Прави на 150-200км регенерации и то по-продължителни от нормалните, явно нещо предварително зададено като време и гориво.

 

Личен опит. Аз се притенявах за ДПФ, а то ми вкара нафта в маслото от регенерации за 1000км.

Като се върнах беше 3-4мм се вдигнали вместо да спадне с 1-2. Това са поне 300мл нафта. Добре, че беше за смяна маслото.

А в града не ми се мисли какво се случва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...