chochan Публикувано 8 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2023 Здравейте имам следната дилема: излизаше ми грешка за егр и вихрови клапи,след това 3-4 пъти ми светва дпф филтъра през около 💯 километра. Егр и вихрови клапи +колектори ги свалих и почистих и имаше резултат само за 2 дни,след това грешките излизат пак. дпф регенерира по често дори и на начален старт сутрин светва....та може ли да е от егр това или....Ще премахвам егр и вихрови клапи(грешката е моторчетата им) и вече към въпроса трябва ли да махна и дпф или да пробвам с почистване и него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 8 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2023 спирай егр и дпф ще живне. Вихровите или ги оправяй, или ги спирай. ДПФ - покарай и виж как ще се държи със спрян егр, ще разреди регенерациите със сигурност, но колата иска да се раздава газ. Ако махнеш дпф, няма да си познаеш колата и разхода минимум с 1л надолу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andreibikee Публикувано 13 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2023 Пиши ми на лично. Ще оправим колата. 0875402494 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chochan Публикувано 23 Октомври 2023 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2023 А дали трябва да сменя и сензора на дпф?? Или след спирането да видя дали ще изчезне грешката.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andreibikee Публикувано 23 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2023 След спиране на егр или дпф или вихрови клапи не трябва да сменяш никакви сензори свързани с тях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chochan Публикувано 23 Октомври 2023 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2023 Преди 1 час, Andreibikee написа: След спиране на егр или дпф или вихрови клапи не трябва да сменяш никакви сензори свързани с тях Защото едната грешка показва че има проблем с този сензор на дпф,а засега мисля да го оставя дпф-а Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andreibikee Публикувано 23 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2023 Дпф може да се спре софтуерно и да си остане физически там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Envo Публикувано 23 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2023 преди 37 минути, Andreibikee написа: Дпф може да се спре софтуерно и да си остане физически там. С какъв софтуер се премахва? Възможно ли е с VCDS или трябва отделна карта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andreibikee Публикувано 23 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2023 Пиши ми на лично да ти обясня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 23 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2023 @chochan: ако искаш да имаш дпф, задължително и възможно най-бързо му смени сензора за налягането, защото без него вероятно няма да може въобще да регенерира! Другият вариант ти е да махнеш дпф физически и да се изключи софтуерно задължително. Да се изключи софтуерно, но физически да си го оставиш няма никакъв смисъл! Само ще тапи колата. Аз ви насочвам към @kpematop за тези операции в София, не става с vcds. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 23 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2023 Както е писал колегата няма как да се спре софтуерно и да остане. Освен ако не го изпразниш от съдържание и да е като гърне. И за датчика е прав да го правиш, но компютърът прави друго при грешка от датчика за налягане. Прави на 150-200км регенерации и то по-продължителни от нормалните, явно нещо предварително зададено като време и гориво. Личен опит. Аз се притенявах за ДПФ, а то ми вкара нафта в маслото от регенерации за 1000км. Като се върнах беше 3-4мм се вдигнали вместо да спадне с 1-2. Това са поне 300мл нафта. Добре, че беше за смяна маслото. А в града не ми се мисли какво се случва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 31 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2023 С нафта в маслото няма нагари, което пак е някъв плюс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване