Jump to content

А4 върти но не пали


FanatikaTm

Recommended Posts

 

Здравейте колеги,

 

Колата е а4 б7 3.0 тди 233 коня.

Днес запалих колата от магазина до нас и нямаше мощност, спрях и реших пак да в запаля да я преместя и няма палене. Върти като дива качва малко оборотите и нищо. Първоначално нямаше никаква грешка. Реших да откача акумулатора за 10 Мин и пак пробвах да запали но вече имаше грешка за датчика на коляновия вал.

Спирането до магазина беше за да взема батерия за ключа и първо си мислих че това може да е проблема.

 

Като цяло видях къде е датчика и мога да го сменя, а като за начало поръчай датчик втора ръка да съм сигурен че е от там проблема.

Въпроса ми е може ли загубата на мощност да е била от датчика който е тръгвал да се преебва или да мисля нещо друго ?

 

Sent from my 22031116BG using Tapatalk

 

 

 

Редактирано от VBI
Грешка в заглавието
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъвто и да вземеш няма проблеми,стария го измий с брейк клинър без да го търкаш и го прибери в багажника щото като се измият се оправят временно за да ти служи в извънредни ситуации щото тия неща се скапват изведнъж и ако се случи на дълъг път става лошо.

Редактирано от Kukata_a4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,
Пробвах с нов датчик пробвай и с втора ръка върти не пали и си изкарва грешката за коляновия вал!!!
Какво може да е станало че да прави така ?

Sent from my 22031116BG using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Нещо се е счупило на голямата верига която е от коляновия вал.
Зацепването на горните валове върви заедно но когато зацепя коляновия вал горните валове бягат на снимката се вижда.
Предполагам че водача или обтегача на колямата верига е заминал.
Какви са вариантите нещо да се е счупило ?
Пръ въртене на вала няма трудност като да го спира счупен клапан!!!0f260b504e518e4563f2b48141d90115.jpg

Sent from my 22031116BG using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първо ма

Преди 20 часа, FanatikaTm написа:

няма трудност като да го спира счупен клапан

тва не е гаранция за здрави клапани, ако вече са потрошени. Първо мери конпреся, ако нещо......, махай глави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам компресията тук се мери през подгревните свещи ? И колко налягане трябва да има на цилиндър ?

Sent from my 22031116BG using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледай  дали има изронени или износени зъбчатки.   При мерене на компресията трябва  да е зацепен правилно .   27 бара  е добре

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя вънка и водача вънка. Как е заминал нямам идея а е сменян преди 70к км.
Сега мисля да сложа вериги да зацепя и да направя тест на цилиндрите за компресия.
Ще сменям всички вериги обтегачи и водачи.
Водачите и обтегача на голямата верига ще взема оригинални. Горните обтегачи какви да слагам ??? Swag, febi или друго?
И трябва да смена шестограма на маслената помпа че има голям луфт.706ba5326f3b2d6b31c3798a612ef8c0.jpg474fd7bcb7b63c1b9d7ec8410c81f7e2.jpg315f0cc085e6e3608587444d07923dfe.jpg

Sent from my 22031116BG using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой сменявал ли е шестограма на маслената помпа на такава кола??? Има ли вариант оста да е заминала вместо шестограма ??? 200 лв за тая ос!!!

Sent from my 22031116BG using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...