Jump to content

Модели и цени на ФИЛТРИ И ЧИПОВЕ за Б4 2,6 В6


Recommended Posts

:lol: Много ще съм ви благодарен ако ми кажете за тази кола колко струва и какъв модел чип и филтър е подходящ?Каква е разликата след поставяне и самото такова дали влиза в цената на предлаганото?Някой да има инфо къде има във Варна?За тези които знаят,има ли реално чип който да повиши мощноста на тази кола с 20-3- коня?Благодаря предварително и знайте че имам сериозни намерения! 8) :lol:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kolega, ne znam kakva ti e tochno predstavata az edin chip-tuning, no na chist atmosferen dvigatel posmurtno ne mojesh da mu vzemesh poveche ot 15%, koeto pri tvoite 150 konja e okolo 20 otgore + ne poveche ot tolkova Nm.

Prostotiata e che atmosfernite dvigateli (dvigateli bez prinuditelno pulnene via turbo ili kompressor) njama ot kude da izkopaiat taka jelanata ot teb dopulnitelna moshtnost, dori i sled optimizirane na software-a na CPUto (chip-tuning demek). Vuzdushnia filter e OK, no tam efekta e adski minimalen... Poveche vuzduh ne oznachava avtomatichno po-doro suotnoshenie na smestta benzin+vuzduh :lol: po-dobro gorene :lol: poveche moshtnost.

Spored men mojesh da pomislish za podobrena auspuhna sistema - po-burzo i po-lesno izlizashtite izgoreli gazove oznachavat po-svobodna rabota na dvigatelia, respektivno poveche moshtnost! Ako ne si fen na zelenite chovecheta moje da si mahnesh katalizatora, zashtoto ne mislja che e oshte "otpushen" - davat mu okolo 70k km jivot.

Polirani kolektori e seriozna investicia, oshte poveche na V6 kato tvoia, i spored svetnat pich, ot renomirana germanska firma za tuning na VW i Audi ot 17 godini nasam, njama smisul ako kolata e po-malko ot 400 konja, koeto mai ne e tvoia sluchai (vse oshte).

Posledno za chip-a: az sum na mnenie, che tova e neshto dosta individualno i poradi tazi prichina vsichkite kopirani chipove v BG ne sa na dostatuchno dobro nivo kato performance. Bih predpochel da investiram 150-200 Evro v neshto ot germania ili druga durjava, no da znam che sa go pisali razbirachi.

Uspeh v nachinaniata!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси!!!Да разбирам ли че няма смисъл да се слага чип,филтър,колектори и т.н.?Тогава как се покачва мощноста?Можеш ли да ми помогнеш с поръчката на чипа от Дойчланд?КОлко струват колекторите и как мислиш ще ес отрази махането на катализатора?Колко предимство дава в цифри?Открит съм и за предложения от БГ за всякакъв вид покачване на мощноста!!!А за 20-30 коня чип и филтър не е зле ако се поберат в 400-500лв!Колата не е мой но на мой много добър приятел за който питам и се надявам да намеря нещо подходящо за колата му! 8) 8) :lol::lol::lol::cry::(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ideiata mi beshe, che ot tozi dvigatel ne mojesh mnogo da izvadish kato dopulnitelna moshtnost. Ako investirash v kachestvem chip i mu slojish K&N za da si siguren, che shte ima dostatuchno vuzduh bi trjabvalo da imash kum 15-20 konja. Za men tova e veche pochti tavana na "eftinia tuning".

Spored men edni po-shiroki trubi, kolkoto se moje po-pravi, za auspuhni ako si sloji shte mu olekne dosta na dvigatelia. Vse pak e 2.6l i ima seriozen debit na izgoreli gazove, koito kakto kazah kolkoto po-lesno izlizat tolkova po-svobodno shte raboti dvigatelia. Ako choveka zabogatee moje da pomisli za malko po-otvoreni valove - tam veche trjabva da dojde simpatichen efekt!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз подкрепям мнението на Wizi с едно уточнение.В предвид бюджета (400-500) няма да увеличи мощността с 15% а с 7-8%.Аз бих дал тия пари за изпускателна с-ема - от колектора до една красива "двуцевка".Добър майстор може да ти вдигне 7-8% само с изпускателна система.Ще имаш и добър звук.Спортен филтър може да сложиш - и да няма ефект, ще си избие парите от дългата употреба :lol: А колкото до чипа - на такава кола с такъв мотор е просто безсмислено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де ама какво точно трябва майстора да изработи?Не вярвам да е една тръба от мотора до отзад!Има ли специален материал и какво точно разбирате под изпускателна система която да помогне? :lol: ЗАмяна изцяло на ауспусите от край до край или нещо друго?Няма ли да е най добре един хубав филтър,чип/пак хубав,може би от Германия/и да се изтърбуши катализатора?Ако се получат 20-30 коня той ще е доволен!За него ще кажа че има достатъчно мангизи ама е на принципа да си покачи сега малко а като му се стори след 6 месеца че колата му пак не върви/щото той така казва/ да си направи пак нещо интересно.Тогава вече може да помисли за валове,изпускателна или маховик че може и 3те на веднъж!Иначе се интересува за всичко което може да си набави и което може да му набави кончета!КОлата е вперфектно състояние и се ремонтира само в Аутотрейд!Дори днес е дал 750 лв за смяна на ремък,масла,филтри!Пишете ми за да му обясня някои неща!Той също е и един от най редовните рейсъри във Варна! 8) :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш колата да тръгне като хората и да качиш наистина нещо отгоре правиш следното:

1. Чип - марков

2. Филтър - само K&N, другите, които продават тук са малко ала бала

3. Полиране на колекторите, едно момче от БМВ форума беше писал че го прави, но не е задължително да е при него, само тоя дето го прави да знае какво в същност се случва.

4. Смяна на генерация - КАТАЛИЗАТОРА КАТО ГО МЕТНЕШ, ДА ИДЕ ТОЛКОВА ДАЛЕЧЕ ЧЕ ДА ПРЕСКОЧИ НОС КАЛИАКРА, ABC мотора е с 2х катализатори и ламбда сонди, прави се със заместители на катализатор и се монтират датчиците за ламбда сондите. Вместо некви смешни тръбички е хубаво да се сложат двойни тръби по 70-75мм.

Цял ремус излиза над 2к. лв. така че не ви урежда.

С така направените интервенции резултата ще е по-истински.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:lol: Абе май нв разбрах точно кво имаш предвид Визи!Що пишеш на маймуница?Много трудно разчитам и не съм запознат стова което си казал!За какво става въпрос?Някакъв вид дюзи ли?И колко ще харчи след тази интервенция?Благодаря!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bate Stancho,

Sorry ma men, no njamam FlexType ili what so ever za da moga da *ne* pisha na maimunica.

Da te popitam neshto, ti kak proiznasjash dumata weekend, word, what etc.? Dali ne chetesh purvata bukva "у" (cyr.) vmesto "в" (pak cyr.)? :roll: .... samo pitam! :D

Pod "100 konja na kopche" imah predvid NOS systema sus 100 HP djuzi. :lol: Tam efekta za fun i torque e 100% garantiran, povervai mi. :D

Nasti, njamam izlishni 2k za da install gore spomenatoto na 1.1l-to mi Punto ili 500 Evro za skutera mi, inache shtjah s udovolstvie da durja (pedala na gazta do dupka primerno) na tezi neshta. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като видя латиница и чета на немски щото допреди няколко месеца живеех в Германия!Сорри ако си Уизи!Ама ми се измъква без да го мисля!Мерси за инфото от полза ми е!Мисля че за такава кола нос не е лошо да и се сложи!Има един пич който предлага за около 500 лв!Ама не знам за кво става въпрос!Четох го в един друг форум:tunning.bg/forum така че това май е най добрия вариант или?Щото той вече реши за катализатора и филтъра!За чипа се чуди шото му искат 1000лв!А качва само16коня!Не си заслужава ццена/постижение! 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NOS sistema struva okolo 1500-2000lv..... Ne moga da si predstavia koia tochno chas ot cjalata sistema shte poluchish za 500lv :roll:

Za da slojish NOS trjabva da si siguren, che dvigatelia e 1+ Zustand, v protiven sluchai sled purvata butilka shte pochnesh s remontite.

Ako vuprosnia chip e vulsheben i kachva 16 konja + 40Nm njama da e tolkova zle.

btw, ne razbrah dali e quattro!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е куатро и е в перфектно състояние!Само в автотрейд се гледа!За момчето което предлага НОС за 500лв не е марка НОС или някоя от тези които са известни и се прави с материали от БГ но дори май дават гаранция!Говоря за устройство с една бутилка! 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батстанчо, днес бях при Астраман (dir.bg). Цените са МНОГО промоционални, ако иска твоя приятел нека се разходи до там.

Аз и не се надявах, като знам какъв карък съм. Оказа се, че моя компютър е 1 на 100000234124 и не подлежи на превъзпитание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

www.digitaltuning.bg  

Ako искаш нещо наистина качествено...там...скъпи са, но са едни от най-добри в цял свят.

Познавам пича от дигитал тунинг.Знае какво прави :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AZ puk poznavam picha AstrMan, ne vinagi znae kakvo pravi :lol:

Bazikam se, no istinata e che chipovete ne sa mu nishto interesno spored sobstvenici na takiva, vupreki serioznata mu reklamna kampania iz njakoi drugi forumi...

Vse pak, nali trjabva i da ima prichina da sa "промоционални"? :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чипа си е един и същ при всички. Важното е какво е записано на него. За моя двигател просто не разполагаше с необходимия софтуер.

Разбира се има значение и как се монтира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чипа си е един и същ при всички. Важното е какво е записано на него. За моя двигател просто не разполагаше с необходимия софтуер.

Добрите производители защитават чиповете си на софтуеърно и на хардуеърно ниво точно поради тази причина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...