Jump to content

Слабо зареждане на акумулатор


coresnet

Recommended Posts

Здравейте, някъде се губи напрежение по трасето до акумулатора - на клемите му меря 13-13,1V, а на клемите в двигателния отсек 13,7-13,8V. Алтернаторът е нов, а прословутата плюсова клема си грее (няма видими признаци като стопена капачка или нещо подобно). Преди да хвърля няколко стотака за нов кабел се чудя дали може да е от него и/или нещо друго?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах темите по въпроса, но не ми е ясно всички места на кримпване ли се правят по този начин? Те са няколко и тези на алтернатора и стартера са с труден достъп. Иначе странното е, че сутринта пак го замерих и на клемите ми даваше 14, а на акумулатора 13,8 😦 А и клемата този път не пареше...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно докато е студено се свива и прави добър контакт, но като се загрее се опуска, което води до лош контакт, още повече греене и още по-голямо отпускане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

И двата пъти меря на загрял мотор 🤷‍♂️ Днес само на парно (на auto) и къси, вчера на парно на макс, къси и реотан. Може ли да пада 0,7-0,8в от един вентилатор и реотан? И коя връзка всъщност прави проблем в такъв случай - до клемата стига 13,8-14в при всички положения, остава само връзката на кабела в кутията под чистачките, но навсякъде ремонтират обувката на самата клема 🤔

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз помислих, че става дума за загряването на колата (студен/топъл мотор 😄 Сутринта не беше загряла (клемата), обаче 🙄 Може ли да не го прави всеки път?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Смених кабела и всичко е ток :D Няма греене и падът на напрежение от мотора до багажника е 0,2-0,3V макс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам представа. Кабелът с клемата отива до една кутия под чистачките (откъм пасажера). Предполагам от там до багажника започва някакъв друг кабел 🤔

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 26.12.2023 г. at 12:37, petio_venkov написа:

 

Не е част, целият кабел смених. Този, който тръгва от кутията под чистачките и стига до стартера и алтернатора (по средата се пада и плюсовата клема с капачето)

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@coresnet

Аз разбрах от един майстор, че този кабел тръгва от алтернатора и стига до багажника (минавайки през изводите отпред). Затова попитах, откъде минава, за да стигне отзад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 28.12.2023 г. at 9:32, petio_venkov написа:

Тръгва от алтернатора и стартера и стига до клемна кутия под чистачките откъм пасажера. От там вече тръгва друг кабел към багажника. Но не знам точно откъде минава за назад.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги имам сякаш същия проблем.  

По време на движение и работа на двигателя изведнъж пада акумулатора. 

Първоначално ми казаха да си взема волтметър.. На него забелязах че акумулатора не зарежда нормално зареждаше - 13.2/13.4 и изведнъж пада на 10

Направих по съвет на майстора ремонт на алтернатора. Започна да зарежда на 13.6-13.8 Но на моемнти отново пада 10.

Когато изгася двигателя изчаквам малко и колата отново се оправя и зарежда нормално. 

Видях решението на колегата, но сега се чудя как да разбера кой е проблемния кабел в случая и дали изобщо е това... 

Благодаря предварително ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
На 30.01.2024 г. at 20:59, Geri_kn написа:

 

пипни клемата отпред при двигателя дали е топла като покараш малко, провери и дали има разлика като мериш напрежението директно на акумулатора и на клемата в коша (при работещ мотор)

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...