coresnet Публикувано 16 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2023 Здравейте, някъде се губи напрежение по трасето до акумулатора - на клемите му меря 13-13,1V, а на клемите в двигателния отсек 13,7-13,8V. Алтернаторът е нов, а прословутата плюсова клема си грее (няма видими признаци като стопена капачка или нещо подобно). Преди да хвърля няколко стотака за нов кабел се чудя дали може да е от него и/или нещо друго? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 16 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2023 от това е, оправя се за 40лв във всеки ел сервиз. С калай най-добре и то на място, без да се сваля кабелът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 17 Ноември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2023 Гледах темите по въпроса, но не ми е ясно всички места на кримпване ли се правят по този начин? Те са няколко и тези на алтернатора и стартера са с труден достъп. Иначе странното е, че сутринта пак го замерих и на клемите ми даваше 14, а на акумулатора 13,8 😦 А и клемата този път не пареше... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2023 Най-вероятно докато е студено се свива и прави добър контакт, но като се загрее се опуска, което води до лош контакт, още повече греене и още по-голямо отпускане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 17 Ноември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2023 (Редактирано) И двата пъти меря на загрял мотор 🤷♂️ Днес само на парно (на auto) и къси, вчера на парно на макс, къси и реотан. Може ли да пада 0,7-0,8в от един вентилатор и реотан? И коя връзка всъщност прави проблем в такъв случай - до клемата стига 13,8-14в при всички положения, остава само връзката на кабела в кутията под чистачките, но навсякъде ремонтират обувката на самата клема 🤔 Редактирано 20 Ноември 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2023 Остави меренето. Където грее там отива енергията и там е пада на напрежението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 17 Ноември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2023 (Редактирано) Аз помислих, че става дума за загряването на колата (студен/топъл мотор 😄 Сутринта не беше загряла (клемата), обаче 🙄 Може ли да не го прави всеки път? Редактирано 20 Ноември 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 17 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2023 трябва да покараш някакво време, за да има време да загрее клемата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 17 Ноември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2023 Поръчах кабел, ще пиша като го сменя дали има ефект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 19 Декември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2023 Смених кабела и всичко е ток Няма греене и падът на напрежение от мотора до багажника е 0,2-0,3V макс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 19 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2023 След клемата отпред, откъде минава за багажника? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 22 Декември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2023 Нямам представа. Кабелът с клемата отива до една кутия под чистачките (откъм пасажера). Предполагам от там до багажника започва някакъв друг кабел 🤔 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 26 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2023 Коя част от кабела е сменена? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 27 Декември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2023 (Редактирано) На 26.12.2023 г. at 12:37, petio_venkov написа: Не е част, целият кабел смених. Този, който тръгва от кутията под чистачките и стига до стартера и алтернатора (по средата се пада и плюсовата клема с капачето) Редактирано 28 Декември 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 28 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2023 @coresnet Аз разбрах от един майстор, че този кабел тръгва от алтернатора и стига до багажника (минавайки през изводите отпред). Затова попитах, откъде минава, за да стигне отзад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 29 Декември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2023 (Редактирано) На 28.12.2023 г. at 9:32, petio_venkov написа: @coresnet Тръгва от алтернатора и стартера и стига до клемна кутия под чистачките откъм пасажера. От там вече тръгва друг кабел към багажника. Но не знам точно откъде минава за назад. Редактирано 30 Декември 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geri_kn Публикувано 30 Януари Доклад Share Публикувано 30 Януари Колеги имам сякаш същия проблем. По време на движение и работа на двигателя изведнъж пада акумулатора. Първоначално ми казаха да си взема волтметър.. На него забелязах че акумулатора не зарежда нормално зареждаше - 13.2/13.4 и изведнъж пада на 10 Направих по съвет на майстора ремонт на алтернатора. Започна да зарежда на 13.6-13.8 Но на моемнти отново пада 10. Когато изгася двигателя изчаквам малко и колата отново се оправя и зарежда нормално. Видях решението на колегата, но сега се чудя как да разбера кой е проблемния кабел в случая и дали изобщо е това... Благодаря предварително ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 31 Януари Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари (Редактирано) На 30.01.2024 г. at 20:59, Geri_kn написа: пипни клемата отпред при двигателя дали е топла като покараш малко, провери и дали има разлика като мериш напрежението директно на акумулатора и на клемата в коша (при работещ мотор) Редактирано 31 Януари от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване