Jump to content

Ауди б7 1.9 тресе при студено палене с наклон нагоре


val3ntin

Recommended Posts

@skorvod Дай съвет, помогни тогава! Сега като я палих надолу запали, но леко се разиграха оборотите минимално. И си вървеше перфектно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 73
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 21 часа, val3ntin написа:

Тя иначе колата съм забравил да спомена е на 340 хил

След 250 000 км  каналите в леглата на инжекторите  са доста осезаеми   , варианта е нова  глава или  ремонт .

 

Редактирано от audi+
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@audi+ Под ремонт какво визираш? Обработване на ръбовете(самите легла)? Тези б6 или б7 всичко е над 250к километра всяка ли е била за нова глава на този принцип. Не отричам,че може да е това, но ще видя първо помпата от евтиното и натам.

Сетих се и нещо друго. Ако се обработи леглото не се ли разширява. После новите о пръстени на какво ще се крепят няма ли да има лувт. Щото то този ръб се пили по някакъв начин както си пратил клипчето.

Редактирано от val3ntin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@audi+ А иначе защо ще има разлика при наклона като паля. Не трябва ли винаги да тресе независимо от наклона?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи теста за въздух , нещата се отхвърлят едно по едно , няма как да се отговори.

Редактирано от audi+
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет!

Заменихме тандем помпите. Моята беше Pierburg(разбрах, че се слага за оригинално вграждане) с Luk. От приложената снимка(старата помпа) на майстора му направи впечатление, че леко средната гарнитура е пожълтяла и беше леко разчоплена навън. Когато я запалихме на сутринта с пълен до горе резервоар(с подменената помпа) запали от раз и то с много голям наклон и я изчакахме поне 10 часа. Вечерта същия ден при по-лек наклон при палене запали, но леко се лашкаше пак колата. Ще следя още някой ден  да видя как стоят нещата. Майстора ми каза, че нямам подкачваща помпа, която да спомогне работата на помпата.

20231227_110417.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес откарах колата на диагностика и ми казаха, че дюзите на 1,2 и 3 цилиндър не работят както трябва и също 4тата горе долу работила малко по-добре от другите. Човека с диагностика ми каза да започна с реглаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

@Kukata_a4 Чух се сега с човека и каза, че при палене по-студена е била 0.3, а след малък престой отивали на +2.5 и -2.5. Синхронизацията на вала е била нормална. Питах дали има нужда да се свалят дюзите, да се карат на стенд, разпръсквачи да се гледат... каза не. Да се направи реглаж без да се свалят. Питах дали и паленето ще се оправи каза че не знае. Но колата ту тресе ту не. Ту пали добре нагоре ту не. Надявам се да се окаже този реглаж, а не легла. И според мен може и да е така, защото губят налягане 3 от тях да кажеш 1 ок, но .. и да не може да запали, защото се изпразва дюзата с наклона. За вървене тествах колата и си върви идеално и с максимална скорост и плавно без видим завишен разход. За инсталация на дюзи не мисля че е нужно защото няма чекове. Тези дни ще направим тази интервенция и ще споделя резултат.

Сетих се, че преди 1 год и 10 месеца ходих на диагностика и бяха перфектни дюзите 0.1 0.2 макс. Карам от 2 години колата първата година съм слагал бдц добавка. Дали е от добавката или им е дошло времето не съм сигурен. За нафта си слагам винаги от хубавата.

Редактирано от val3ntin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 0.3 да скокне на 2.5 досега не съм чувал, направи реглаж лошо няма така или иначе ще отваряш там погледни дали кабелите на дюзите са добре дали не се клатят или нямат някаква лоша връзка или оголени кабели щото може да прекъсват на моменти от кабелите.Толкова рязко да скочат отклоненията не съм чувал нито виждал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Kukata_a4 Като я запалих единия ден докато въртях на стартер изкарваше леко черно. Запали и след 2 мин престой започна да тресе на 3 цилиндера и да пуши яко бяло. На следващия ден нищо от това. Всеедно си е здрава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

@Kukata_a4  Привет!

 

След диагностиката дойде време и за реглаж. Направиха ми го без да махат дюзите. 180 градуса там ... те си знаят. Майстора каза, че е имяло някакви отклонения на реглажа. Запалихме и пак тресене. При каране няма проблем, но при спиране почва да тресе. Не знам как е, но при палене и студена си заработи на 3 цилиндера. Вече се чудя за дюзите да не са прецакани и смятам да си намеря майстор, който да има диагностика да ги чеква нещата веднага да ги кара на стенд и тн. Все пак не разбирам толко от тия неща и не познавам хора за стенд и тн. Ако някой знае добър майстор в София или близо в района ще се радвам да сподели. И глава да се окаже ще ги дам тези 2 3 хилияди лева да знам че всичко е перфектно.

Редактирано от val3ntin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@val3ntin за София добри отзиви съм чувал за Ники от Герман голям вагаджия е бил не го познавам лично но само добри работи чета за него,нека той я види.

Редактирано от Kukata_a4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са стойностите след реглаж. Сега съм пред дилема дали 1 дюза да взема или да ги рециклирам всички, но ми казват високи цени около 350лв на бройка.

IMG-5853790bce8d5a5a97409f6ba28293c9-V.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казваш че синхронизацията е добре нали? Защото и тя играе роля в стойностите на дюзите.Казваш че тресе от време на време, закачи я и гледай за резки промени в стойностите тоест както са нормални стойности и изведнъж рязко скача стойността и после се оправя,ако прави така най вероятно прекъснат кабел или лоша връзка на дюзата,но ако стойността се качва и достига тези 2.99 най вероятно и самата дюза да е за ремонт а когато едната дюза е зле другите дюзи се опитват да компенсират проблема на прецаканата дюза и така и техните стойности скачат както в твоя случай.Обяснено по просто ако държи 2.99 постоянно дюзата е за ремонт, ако държи ниски стойности примерно + или -1 и изведнъж отиде на 2.99 имаш проблеми с тока към дюзата.Затова закачи я и я остави десет минути и гледай какво се случва.Колкото до рециклажа виж клипа който ти пращам или се свържи с човека който прави клипа и той ще ти я оправи.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Kukata_a4 Да схванах идеята. Реално ако дюзата е зле другите работят перфектно, компенсират и стойностите им са по 1, но иначе трябва да са под 1. Идея е да взема 1 здрава 2ра употреба и да я сложа на първата. Да видя как ще са нещата. Страх ме е и да я карам да не отиде буталото. А ако правя рециклаж ще трябва на всички. Мислиш ли че от това ще се оправи паленето. Днес не я бях палил от 3 дни и запали от раз, но надолу с предницата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Kukata_a4 Говорих с човека и ми каза, че и първата мога да я оправя само и като взема 2ра ръка друга. Другите работят добре. Каза ми че ако е разбито леглото ще почне да пълни нафта в картера. Смята, че ако оправя проблема с дюзата би трябвало и паленето да се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...