Djack_ Публикувано 25 Април 2007 Доклад Share Публикувано 25 Април 2007 От скоро забелязах един проблем с датчика на налягането на маслото. Когато дам на контакт датчика отива плътно в дясно и не отчита на практика абсолютно нищо. На какво според вас се дължи този проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 26 Април 2007 Доклад Share Публикувано 26 Април 2007 говориш за стрелковия уред за налягането ли?ако да - скъсан/откачен кабел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Djack_ Публикувано 26 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2007 говориш за стрелковия уред за налягането ли?ако да - скъсан/откачен кабелДа за уреда на таблото говоря колега. Обаче защо когато колата е на контакт стрелката отива крайно в дясно положение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostadyn Публикувано 26 Април 2007 Доклад Share Публикувано 26 Април 2007 защото ти е откачен кабела Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 27 Април 2007 Доклад Share Публикувано 27 Април 2007 (Редактирано) Да за уреда на таблото говоря колега. Обаче защо когато колата е на контакт стрелката отива крайно в дясно положение? В уреда влизат три кабела- 12 волта "плюс", съпротивление от датчика за налягане и "минус".Когато ти е откачен кабела реалносъпротивление няма и каот му се подаде напрежение, отива на максималната възможна стойност ЕДИТ:левия уред на снимката е за налягане на маслото, това онагледява обяснението ми Редактирано 27 Април 2007 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Djack_ Публикувано 27 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2007 Таблото не е отваряно.Може ли да е откачен от двигателя някъде? И ако да, каде се намира точно датчика? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 27 Април 2007 Доклад Share Публикувано 27 Април 2007 Ivo.. колега, като е откачен кабела, съпротивление има - при това безкрайно голямо Djack, на тжоито табло там кадето са 3-те допълнителни уреда има куплунг с два кабела.. единиа за темп. на маслото, другиа за налягането му.. щом не е сваляно таблото (пък и не се оплакваш 4е този за темп. седи в крайно ляво положение), наистина надали да е там проблема.търси в коша по мотора датчик, като... като немога ти опиша какво.. с два крака.. единия е за лампата за маслото, другия е за въпросния уред и явно е откачен или самото кабелче е прекъснато Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kire Публикувано 15 Май 2007 Доклад Share Публикувано 15 Май 2007 колеги и при мен се появи проблем с лампата за маслото и уреда отчетащ налягането на маслото. При даване на контакт лампата изобщо не свети, а уреда за налягането отива в крайно дясно. Купих евтиния датчик за лампата на маслото и след смяната му в един сервиз се установи, че проблема най-вероятно е в ТАБЛОТО. При даване на маса на кабела за датчика за маслото, лампата светва- значи не е изгоряла, по същия начин стои проблема и с уреда за налягането, при даване на директна маса- отчита нормално. За четвъртък имам час в сервиз за да продължи одисеята и да видим дали ще се окаже действително проблема в ТАБЛОТО. Предполага се, че някъде замасява и поради тази причина и лампата и уреда са извън строя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване