galaxy-s Публикувано 30 Януари Доклад Share Публикувано 30 Януари Здравейте Имам от 7 месеца а6 c7 2018 Avant, 272к.с + stage1 в момента е 300-305к.с Нямам оплаквания и вървеж и звук е добре, но винаги човек иска повече . Въпроса ми е да ли някой е сменявал стандартния въздушен филтър със спортен при 3.0 дизел? Излизат ми някакви ама за тея пари 30.40лв(то няма голям избор по сайтовете) колко да е спортен тоя филтър? Попаднах на K&N(120 до 160лв) прегледах видеа в ютуб няма разлика нито звук/к.с./нютун. На 2 3 клипа имаше леко изменение в звука но все бяха Бензинови V6 От към вървеж съмнявам се да мръдне колата, но някой ако е сменявал нека да сподели опит има ли изобщо някаква разлика, заслужава ли си смяната и ако да с какъв? Търся леко звука малко да се промени. Или просто честа смяна на нормалния филтър и до там Това е достатъчно.. Попаднах и на клип в който филтъра който се слага във въздушната кутия отгоре бива изрязан(пластмасата) така влизало повече въздух и се създава това свистене. Моля по запознатите да дадът акъл на новобранците. https://youtu.be/wDe99qD5GN0?si=Ic-GYqyllhwD6K0S Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 30 Януари Доклад Share Публикувано 30 Януари Аз не съм, но понеже съм със същата кола, кутията как се държи? Предполагам и тя е ремапната. Държи ли по-високи обороти, включване и цялостната й работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaxy-s Публикувано 30 Януари Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари Върви идеално,за оборотите е до това как желаеш ти, каква настройка да бъде. Да ли да надува турборо в ниските или във високите обороти,при мен е на 1.800-1.900. Усеща се тягата. Спрямо битурбото и alroad колата е по-лека(около 80-90кг) и също е от значение, който се качил не може да направи разлика въпреки, че онея са с 313-330+к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kire Публикувано 2 Февруари Доклад Share Публикувано 2 Февруари Когато има спортен филтър е желателно да се ограничава топлината от двигателя. Поради тази причина, някои изрязват стоковата кутия на въздушния филтър. Ограничават топлината от двигателя и вкарват допълнителен свеж въздух от изрязания отвор. При някои спортни филтри поради тази причина продават и ограничители/предпазители от страната на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 5 Февруари Доклад Share Публикувано 5 Февруари На този дето ти го е казал това нещо, дето си го написал по-горе му кажи, че нищо не разбира и по-добре да си намери друго занимание Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Февруари Доклад Share Публикувано 23 Февруари 272кс е с дебитомер и спортния филтър ще го съсипе. Тоя мотор, ако му подадеш 85мг отива на 320кс някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване