Jump to content

Ауди а6 с5 1.8i проблем с бензинова помпа


Pacidi

Recommended Posts

Проблема е следният:

Бензиновата помпа е сменена преди 4месеца с нова. Вчера угасих колата и при опит да запаля, не успя. Не се чува да подкачва помпата. Понеже е с газова, запалих  директно на газ и това което ме учуди че помпата си работи. Вадя буксата, естествено спира, вкарвам тръгва. Угася ли колата и не подкачва и не пали а въртейки на стартер се чува, че работи, дори е нагнетила гориво, но не запалва. Ситуацията е същата с предната подмяна на помпата. 

Възможно ли е да е релето или помпата отново е заминала (или е на път, товари се при старт) 

Подменената помпа беше "магнети марели". 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как разбра че има н6лягане?Има ли опция предварително подкачване,защото предишното ми А6 2.8 беше без предварително подкачване!?Най-добре е да се закачи манометър.Може да провериш също така "+" 12В на инжекторите и импулс на "-",но за него ще ти трябва диодна лампа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Налягане имаше, като издърпах  изходящият маркуч след помпата. Не мога да кажа колко бара е. 

По принцип първоначално си подкачва за секунда две и спира

Редактирано от Pacidi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,без манометър няма да стане,тя може да качва 1 бар и я чакай да запали.Може регулатора на налягането да е заминал(въпреки че ме съмнява от веднъж чак до такава степен),имали изобщо някакви признаци да иска да запали?Пробва ли когато работи на газ да я прехвърлиш на бензин?Пак ти казвам-почни от най-лесното-плюс и сигнал на инжекторите,за да знаеш в каква посока да търсиш проблема.Колата предполагам не е куатро?!

Редактирано от Berkut74
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих нова помпа, нов регулатор на налягане, и на бензин не пали.На газ успях принудително да я запаля и тогава помпата си работи. Обръщам на бензин и гасне.

Както казваш трябва манометър да да видя какво е налягането. Мъркуча, който връща горивото го разкачих след рейката и нямаше бензин. Може ли очевидно, слабото налягане да се дължи на замърсен горивен филтър(не си спомням кога е сменен последно)? 

Релето е тествано и работи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При смяна на помпа задължително се сменя и горивния филтър защото ако е запушен може да изгори новата бензинова помпа.

 

Дори първо се сменя горивния филтър и ако след това налягането от помпата е ниско се сменя и горивната помпа.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лошо  да се обърне внимание и на маркуча между помпата и сондата (гофрирания).  От демонтиране/монтиране се появяват едни малки дупчици/цепки и започва да изпуска гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Съмнява ме до такава степен да се запуши горивния филтър,най-малко на празен ход двигателя  щеше да работи.Провери на буксата на помпата колко волта е напрежението,да не се окаже че идват някакви мижави 8-10V!?

И нещо което е много малко вероятно-някой "талантлив" газаджия да не и е сложил ел. клапан за прекъсване на бензина?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...