Muhito23 Posted June 15 Report Share Posted June 15 (edited) Здрвейте, Проблема е от снощи, всичко беше нормално спрях пред магазина изключих колата и повече не запали. Днес проверих акумулатора с товарна вилка и за мое съжаление всичко е наред. Давам на контакт светва си всико както трябва при опит за запалване се чува някакво цъкане пред волана два пъти и толкова. Стартера не върти. На диагностиката показва грешки които мисля че не са свързани с този проблем предвид датите им на регистриране. Всички бушони са проверени и са изправни. Някакви идеи на къде да се насоча? Log-WAUZZZ4F27N059352-270410km-168024mi.txt Edited June 15 by Muhito23 Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvivO Posted June 15 Report Share Posted June 15 Аз на 95% залагам на соленоид на стартера. Този соленоид пуска ток към стартера, изведнъж изгаря и стартерът не получава ток въобще, затова и няма как да завърти. Ако колата е по-нова година, се виждат живи данни и за стартер в engine. Ако е префейс, най-вероятно няма. Стартерът се сваля отдолу на подемник. Соленоид струва около 60-70лв. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvivO Posted June 15 Report Share Posted June 15 П.П. откачи ли акумулатора за малко и пак да пробваш да запалиш? Може и да стане. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muhito23 Posted June 15 Author Report Share Posted June 15 Акумулатора го свалих и го закарах да го замерят с товарна вилка и с елетронен тестер. Колота беше без него повече от час, нямаше промяна след монтирането му. Иначе колата е 2008 с код на мотора ASB. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvivO Posted June 15 Report Share Posted June 15 Соленоид, вкарвай я в сервиз и ги накарай да махнат кората отдолу и дайте контакт и опитайте да запалите, би трябвало да могат да замерят, че не достига ток до стартера, а само до солеоноида, още му викат шалтер мисля. За 100-120 лв би трябвало да си обратно на пистата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mshbul Posted June 18 Report Share Posted June 18 Има реле за стартера. Трябва да е под кората пред шофьора. Вижте за грешки в аксес страт модула, а не в енджине. Аксеса пуска стартера - подава на релето. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muhito23 Posted June 26 Author Report Share Posted June 26 Добър вечер на всички! Благодаря за бързите отговори. Оказа се проблем в стартер - според майстора стопен четкодържател, диоден блок и заминали втулки. С две думи доста "изпържен" стратер. Вероятна причина слаби връзки, за това всички кабелни връзки (тези на акумулатора и тези в двигателни отсек и към стартера) бяха кримпнати на ново. Имаше хлабави сред тях. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvivO Posted June 26 Report Share Posted June 26 добре е, че писа Хайде, обратно си на пистата Link to comment Share on other sites More sharing options...
venko74 Posted June 28 Report Share Posted June 28 На 26.06.2024 г. at 22:17, Muhito23 написа: Оказа се проблем в стартер - според майстора стопен четкодържател, диоден блок и заминали втулки. Не съм майстор, но съм видял доста разглобени стартери, както и аз съм разглобявал. Диоден блок съм виждал в алтернатор, но никога в стартер. Интересно ми е къде се намира и какво върши? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mshbul Posted June 29 Report Share Posted June 29 Изкарва пари за сервиза. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpematop Posted July 28 Report Share Posted July 28 плюсовия кабел си страда масово на А8 Д3 и А6 4Ф Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now