Jump to content

Не върти стартер 3.0 тди


Muhito23

Recommended Posts

Здрвейте,

Проблема е от снощи, всичко беше нормално спрях пред магазина изключих колата и повече не запали. Днес проверих акумулатора с товарна вилка и за мое съжаление всичко е наред. Давам на контакт светва си всико както трябва при опит за запалване се чува някакво цъкане пред волана два пъти и толкова. Стартера не върти. На диагностиката показва грешки които мисля че не са свързани с този проблем предвид датите им на регистриране. Всички бушони са проверени и са изправни.

Някакви идеи на къде да се насоча?

Log-WAUZZZ4F27N059352-270410km-168024mi.txt

Редактирано от Muhito23
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на 95% залагам на соленоид на стартера. Този соленоид пуска ток към стартера, изведнъж изгаря и стартерът не получава ток въобще, затова и няма как да завърти. 
Ако колата е по-нова година, се виждат живи данни и за стартер в engine. Ако е префейс, най-вероятно няма.

Стартерът се сваля отдолу на подемник.

Соленоид струва около 60-70лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора го свалих и го закарах да го замерят с товарна вилка и с елетронен тестер. Колота беше без него повече от час, нямаше промяна след монтирането му. Иначе колата е 2008 с код на мотора ASB.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Соленоид, вкарвай я в сервиз и ги накарай да махнат кората отдолу и дайте контакт и опитайте да запалите, би трябвало да могат да замерят, че не достига ток до стартера, а само до солеоноида, още му викат шалтер мисля.
За 100-120 лв би трябвало да си обратно на пистата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има реле за стартера. Трябва да е под кората пред шофьора.

Вижте за грешки в аксес страт модула, а не в енджине. Аксеса пуска стартера - подава на релето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Добър вечер на всички! Благодаря за бързите отговори. Оказа се проблем в стартер - според майстора стопен четкодържател, диоден блок и заминали втулки. С две думи доста "изпържен" стратер. Вероятна причина слаби връзки, за това всички кабелни връзки (тези на акумулатора и тези в двигателни отсек и към стартера) бяха кримпнати на ново. Имаше хлабави сред тях. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 26.06.2024 г. at 22:17, Muhito23 написа:

 Оказа се проблем в стартер - според майстора стопен четкодържател, диоден блок и заминали втулки. 

Не съм майстор, но съм видял доста разглобени стартери, както и аз съм разглобявал. Диоден блок съм виждал в алтернатор, но никога в стартер. Интересно ми е къде се намира и какво върши?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...