m0skVi4a Публикувано 27 Юли 2024 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2024 (Редактирано) Здравейте, имам следният казус с моята кола (A6 Allroad 3.0TDI 245кс) - колата когато е студена или карана до загряване, но примерно в рамките 20км пали нормално. Когато мина голямо разстояние без да спирам, например 300-400км, спра и загася колата и пробвам да я запаля (дори и веднага) все едно стартера затяга и пали много измъчено (все едно акумулатора е много слаб). Ако я оставя да преседи 1 час, няма проблеми и пали без проблем. Но всяко палене след дълго каране, независимо дали си спрял за 10 секудни или 5 минути, пали, но върти много измъчено. От какво би бил проблема и къде да търся решние? Редактирано 27 Юли 2024 от m0skVi4a Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 28 Юли 2024 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2024 Профилактика на стартера и смяна на втулките, като загреят от топлината на двигателя и затягат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m0skVi4a Публикувано 28 Юли 2024 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2024 Има ли ли сте такъв проблем и така ли сте го решили? Колко трудно се стига до стартера, къде могат да го направят в София и колко време би отнело? Вариант ли е просто нов стартер (гледам че такъв на Bosch е към 450лв), ако цената на рециклиране е близка до тази на нов? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 31 Юли 2024 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2024 Вземай нов, няма какво да го мислиш. Сигурно ли е, че е от стартера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m0skVi4a Публикувано 31 Юли 2024 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2024 Не е диагностицирано още, скоро отива за масла и филтри и ще ги накарам да го проверят. Интересното е, че не винаги го прави. Например преди 3 дена изгасих и видях, че не съм паркирал плътно до бордюра и в рамките на няма и 30 секунди едвам едвам запали, а беше карана 4 часа без спиране преди това. Вчера след същото каране, нарочно го пробвах и не го направи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 31 Юли 2024 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2024 Може да има проблем с окабеляване и някъде да нагрява спойка/връзка към купето. 4Ф-ките имаха такъв проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Август 2024 Доклад Share Публикувано 8 Август 2024 Това ми изглежда да е от дюзите, Ако оставиш на място да работи 10-15 минути започва ли да пуши бяло? Маслото увеличава ли се? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m0skVi4a Публикувано 9 Август 2024 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2024 Не пуши бяло, не мирише различно, маслото си е по средата, между минимум и максимум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Август 2024 Доклад Share Публикувано 10 Август 2024 Имай го предвид, че може да е от дюзите, независимо, че други симптоми няма. Ако провериш стартер и пак го прави не остава друго. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 11 Август 2024 Доклад Share Публикувано 11 Август 2024 Възможно е четките на стартера да са към края ,прилягат по слабо към колектора и пада въртящия момент на стартера , съответна при загрял мотор и повишена компресия става все по трудно за стартера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване