Jump to content

Проблем при стартиране на топъл двигател


m0skVi4a

Recommended Posts

Здравейте, имам следният казус с моята кола (A6 Allroad 3.0TDI 245кс) - колата когато е студена или карана до загряване, но примерно в рамките 20км пали нормално. Когато мина голямо разстояние без да спирам, например 300-400км, спра и загася колата и пробвам да я запаля (дори и веднага) все едно стартера затяга и пали много измъчено (все едно акумулатора е много слаб). Ако я оставя да преседи 1 час, няма проблеми и пали без проблем. Но всяко палене след дълго каране, независимо дали си спрял за 10 секудни или 5 минути, пали, но върти много измъчено. От какво би бил проблема и къде да търся решние?

Edited by m0skVi4a
Link to comment
Share on other sites

Профилактика на стартера и смяна на втулките, като загреят от топлината на двигателя и затягат.

Link to comment
Share on other sites

Има ли ли сте такъв проблем и така ли сте го решили? Колко трудно се стига до стартера, къде могат да го направят в София и колко време би отнело? Вариант ли е просто нов стартер (гледам че такъв на Bosch е към 450лв), ако цената на рециклиране е близка до тази на нов?

Link to comment
Share on other sites

Вземай нов, няма какво да го мислиш. Сигурно ли е, че е от стартера?

Link to comment
Share on other sites

Не е диагностицирано още, скоро отива за масла и филтри и ще ги накарам да го проверят. Интересното е, че не винаги го прави. Например преди 3 дена изгасих и видях, че не съм паркирал плътно до бордюра и в рамките на няма и 30 секунди едвам едвам запали, а беше карана 4 часа без спиране преди това. Вчера след същото каране, нарочно го пробвах и не го направи...

Link to comment
Share on other sites

Може да има проблем с окабеляване и някъде да нагрява спойка/връзка към купето. 4Ф-ките имаха такъв проблем.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Това ми изглежда да е от дюзите,

Ако оставиш на място да работи 10-15 минути започва ли да пуши бяло?

Маслото увеличава ли се?

Link to comment
Share on other sites

Имай го предвид, че може да е от дюзите, независимо, че други симптоми няма.

Ако провериш стартер и пак го прави не остава друго.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Възможно е четките на стартера да са към края ,прилягат по слабо към колектора и пада въртящия момент на стартера , съответна при загрял мотор и повишена компресия става все по трудно за стартера.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...