m0skVi4a Posted July 27 Report Share Posted July 27 (edited) Здравейте, имам следният казус с моята кола (A6 Allroad 3.0TDI 245кс) - колата когато е студена или карана до загряване, но примерно в рамките 20км пали нормално. Когато мина голямо разстояние без да спирам, например 300-400км, спра и загася колата и пробвам да я запаля (дори и веднага) все едно стартера затяга и пали много измъчено (все едно акумулатора е много слаб). Ако я оставя да преседи 1 час, няма проблеми и пали без проблем. Но всяко палене след дълго каране, независимо дали си спрял за 10 секудни или 5 минути, пали, но върти много измъчено. От какво би бил проблема и къде да търся решние? Edited July 27 by m0skVi4a Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Stoykov Posted July 28 Report Share Posted July 28 Профилактика на стартера и смяна на втулките, като загреят от топлината на двигателя и затягат. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m0skVi4a Posted July 28 Author Report Share Posted July 28 Има ли ли сте такъв проблем и така ли сте го решили? Колко трудно се стига до стартера, къде могат да го направят в София и колко време би отнело? Вариант ли е просто нов стартер (гледам че такъв на Bosch е към 450лв), ако цената на рециклиране е близка до тази на нов? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ma3xa Posted July 31 Report Share Posted July 31 Вземай нов, няма какво да го мислиш. Сигурно ли е, че е от стартера? Link to comment Share on other sites More sharing options...
m0skVi4a Posted July 31 Author Report Share Posted July 31 Не е диагностицирано още, скоро отива за масла и филтри и ще ги накарам да го проверят. Интересното е, че не винаги го прави. Например преди 3 дена изгасих и видях, че не съм паркирал плътно до бордюра и в рамките на няма и 30 секунди едвам едвам запали, а беше карана 4 часа без спиране преди това. Вчера след същото каране, нарочно го пробвах и не го направи... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ma3xa Posted July 31 Report Share Posted July 31 Може да има проблем с окабеляване и някъде да нагрява спойка/връзка към купето. 4Ф-ките имаха такъв проблем. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mshbul Posted August 8 Report Share Posted August 8 Това ми изглежда да е от дюзите, Ако оставиш на място да работи 10-15 минути започва ли да пуши бяло? Маслото увеличава ли се? Link to comment Share on other sites More sharing options...
m0skVi4a Posted August 9 Author Report Share Posted August 9 Не пуши бяло, не мирише различно, маслото си е по средата, между минимум и максимум. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mshbul Posted August 10 Report Share Posted August 10 Имай го предвид, че може да е от дюзите, независимо, че други симптоми няма. Ако провериш стартер и пак го прави не остава друго. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
audi+ Posted August 11 Report Share Posted August 11 Възможно е четките на стартера да са към края ,прилягат по слабо към колектора и пада въртящия момент на стартера , съответна при загрял мотор и повишена компресия става все по трудно за стартера. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now