Jump to content

Проблем с температурния датчик


ivailo_73

Recommended Posts

Става въпрос за сивия датчик.Покозва ми по малко,иначе перките ми се включват нормано ама на таблото показва 50градоса.Мисля утре първо да я закача на компа.Поне така ми каза един приятел който има магазин за авто части.Някой имал ли е подобен проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за сивия датчик.Покозва ми по малко,иначе перките ми се включват нормано ама на таблото показва 50градоса.Мисля утре първо да я закача на компа.Поне така ми каза един приятел който има магазин за авто части.Някой имал ли е подобен проблем.

Когато го смениш работите ще се оправят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за сивия датчик.Покозва ми по малко,иначе перките ми се включват нормано ама на таблото показва 50градоса.Мисля утре първо да я закача на компа.Поне така ми каза един приятел който има магазин за авто части.Някой имал ли е подобен проблем.

смени си датчика имах същия проблем на същата кола

но да знаеш като смениш датчика температурата ще ти показва повече от 90 градуса като въртят перките защото датчиците не са уригиналн и имат по малко съпротивление

но това не трябва да те плаши

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смени си датчика имах същия проблем на същата кола

но да знаеш като смениш датчика температурата ще ти показва повече от 90 градуса като въртят перките защото датчиците не са уригиналн и имат по малко съпротивление

но това не трябва да те плаши

[/quote

Да това го знам от колегите във форума, но ми казаха че може да показва така и от грешка на компа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери си някой втора употреба - оригинален и читав.

Поне ще си сигурен, че показва точно.

Тази "процедура" съм я правил.И при мен не отчиташе повече от 50-55 градуса.Взех си датчик от катастрофирал автомобил и сега работи нормално.

Успех !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Намери си някой втора употреба - оригинален и читав.

Поне ще си сигурен, че показва точно.

Тази "процедура" съм я правил.И при мен не отчиташе повече от 50-55 градуса.Взех си датчик от катастрофирал автомобил и сега работи нормално.

Успех !

Мисля че ти си най правия от всички и аз съм на това мнение,но все пак оценявам помоща на всички за което им благодаря. :respekt:

А на каква цена вървят по автоморгите(оригинален втора употреба)просто нямам представа.А ако има пък някой да свирка.За предпочитане е да е от Плевен.

Редактирано от ivailo_73
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го намерих за 10 лв.

Сам си го свалих от катастрофиралата кола.

Обърни внимание и на уплътнителния О-пръстен !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го намерих за 10 лв.

Сам си го свалих от катастрофиралата кола.

Обърни внимание и на уплътнителния О-пръстен !

Нали за сивия датчик говорим.Аз моя го свалях защото си мислех да не е замарсен нещо и да запиша номера.А датчика си изглеждаше все едно вчера сам го купувал(даже и уплатнението)но уви че не е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, точно той.

Изводите му са 3, защото в един корпус са поставени термосъпротивителен датчик, който дава информация на прибора на температурата и термоконтактен датчик, включващ лампа за прегрят двигател (120 грагуса).

Единия извод е общ, а другите са по един за двата датчика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Да, точно той.

Изводите му са 3, защото в един корпус са поставени термосъпротивителен датчик, който дава информация на прибора на температурата и термоконтактен датчик, включващ лампа за прегрят двигател (120 грагуса).

Единия извод е общ, а другите са по един за двата датчика.

Има ли значение кой датчик къде стои,защото при мен са точно обратно.Синия е към двигателя а сивия е до него а на тази снимка която си сложил са обратно.Само че моя мотор е 2.0к.б 115к.с ABK

Редактирано от ivailo_73
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

При мен също са обратно (и мисля, че така е правилно).

А снимката е взета от някакъв руски сайт.

OK Въпроса е решен.Смяна на датчика с оригинален втора употреба,остава само до го намеря.Благодаря много за помоща на всички колеги които си направиха труда да се занимават с моя прословут датчик. :wall::huh::P

Редактирано от ivailo_73
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OK Въпроса е решен.Смяна на датчика с оригинален втора употреба,остава само до го намеря.Благодаря много за помоща на всички колеги които си направиха труда да се занимават с моя прословут датчик. :huh::flipoff::huh:

КОЛЕГА КУПИ СИ НОВ ТОЯ ДАТЧИК Е САМО ЗА ТАБЛОТО

ОБЩО С КОМПА НА ИНЖЕКЦИЯТА ТОЙ ВЗИМА СИГНАЛ ОТ СИНИЯ ДАТЧИК С ДВАТА КРАКА

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОЛЕГА КУПИ СИ НОВ ТОЯ ДАТЧИК Е САМО ЗА ТАБЛОТО

ОБЩО С КОМПА НА ИНЖЕКЦИЯТА ТОЙ ВЗИМА СИГНАЛ ОТ СИНИЯ ДАТЧИК С ДВАТА КРАКА

Е да ама нали показвали повече градоси.А да ти кажа честно обичам всичко да ми е както трябва,и няма да съм спокоен да ми показва 120градуса а всъщност да е 90г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета,стига сте се чудили бе майна .....Нов датчик е решението.Независимо от произхода му си показва нормални стойности.В града малко над 90 (около 95 някъде) извънградско стои на 90 градуса.Датчика струва не повече от 22-25 лева(италиански са).

За колегата с нулевата температура :flipoff: :проблема ти е същия мисля.Не зная на Б3 има ли подобен датчик.Поне при мене симптомите бяха същите-първо стигаше до 50,60 градуса и накрая савсем отказа.Успех. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета,стига сте се чудили бе майна .....Нов датчик е решението.Независимо от произхода му си показва нормални стойности.В града малко над 90 (около 95 някъде) извънградско стои на 90 градуса.Датчика струва не повече от 22-25 лева(италиански са).

За колегата с нулевата температура :stupid: :проблема ти е същия мисля.Не зная на Б3 има ли подобен датчик.Поне при мене симптомите бяха същите-първо стигаше до 50,60 градуса и накрая савсем отказа.Успех. :bia:

дали това е проблемът работата е ,че не марда изобщо стреката с температурата иито 50 нио60 60 не показва седи си в най ниското положение когато си загасил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бади, взеха да те базикат вече.Вариантите са два(според мен) :заминал датчик за отчитане температурата на таблото(сивия)...или термостат за смяна,но ти каза,че двигателя си вдига температура :stupid: ....колко точно е тя,можеш само да гадаеш.Вземи да пробваш да смениш датчика с такъв от друго Ауди на някой познат и ако има ефект купувай нов.

Аааааа,чакай малко.....сега виждам,че пишеш някаква дивотия:

"дали това е проблемът работата е ,че не марда изобщо стреката с температурата иито 50 нио60 60 не показва седи си в най ниското положение когато си загасил"....

Ми като си загасил колата ми се струва,че нищо няма да ти показва ахааам. Е,може часовника да ти работи :bia:

Редактирано от kody
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бади, взеха да те базикат вече.Вариантите са два(според мен) :заминал датчик за отчитане температурата на таблото(сивия)...или термостат за смяна,но ти каза,че двигателя си вдига температура :hilezh: ....колко точно е тя,можеш само да гадаеш.Вземи да пробваш да смениш датчика с такъв от друго Ауди на някой познат и ако има ефект купувай нов.

Аааааа,чакай малко.....сега виждам,че пишеш някаква дивотия:

"дали това е проблемът работата е ,че не марда изобщо стреката с температурата иито 50 нио60 60 не показва седи си в най ниското положение когато си загасил"....

Ми като си загасил колата ми се струва,че нищо няма да ти показва ахааам. Е,може часовника да ти работи :bia:

примера беше да обясня на колегата ,че датчика не отчита нищо не ,че не отчита вярно , възможно е таблото да е онзи ден го разглбвях да разрешавам един прболем с отчитането на киолметри и може да съм развалил нещо като цяло най вероятно нещатата си отиват към купуване на табло с уредите язък само ,че му купувах крушки на скоро за 4.8лв 6по 0.8 едната 3 не светаха но зи взех комплект може би збърках защото новите светят по слабо.

Редактирано от badi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От личен опит съм установил че проблемите идват от таблото а не от датчиците... и аз ги смених, сивия е нов а синия 3 пъти по-нов (т.е на третата закупена бройка спрях щото са едни и същи боклуци и си взех на старо дето показанията му са по каталог).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.........на третата закупена бройка спрях щото са едни и същи боклуци и си взех на старо дето показанията му са по каталог.

И аз се убедих, че така май е най-добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблемите може да са и от уреда който отчита на таблото ,не са много точни, и поради възрастта на колите често дават дефекти :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблемите може да са и от уреда който отчита на таблото ,не са много точни, и поради възрастта на колите често дават дефекти :flipoff:

прав си Емо, аз моите ги почистих с чист бензин и им презапоих ринговете, на които контактуват винтовете и заспаха....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...