ivailo_73 Публикувано 10 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2007 Става въпрос за сивия датчик.Покозва ми по малко,иначе перките ми се включват нормано ама на таблото показва 50градоса.Мисля утре първо да я закача на компа.Поне така ми каза един приятел който има магазин за авто части.Някой имал ли е подобен проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baro Публикувано 10 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2007 Става въпрос за сивия датчик.Покозва ми по малко,иначе перките ми се включват нормано ама на таблото показва 50градоса.Мисля утре първо да я закача на компа.Поне така ми каза един приятел който има магазин за авто части.Някой имал ли е подобен проблем.Когато го смениш работите ще се оправят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi-fen Публикувано 10 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2007 Става въпрос за сивия датчик.Покозва ми по малко,иначе перките ми се включват нормано ама на таблото показва 50градоса.Мисля утре първо да я закача на компа.Поне така ми каза един приятел който има магазин за авто части.Някой имал ли е подобен проблем.смени си датчика имах същия проблем на същата колано да знаеш като смениш датчика температурата ще ти показва повече от 90 градуса като въртят перките защото датчиците не са уригиналн и имат по малко съпротивление но това не трябва да те плаши Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_73 Публикувано 10 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юли 2007 смени си датчика имах същия проблем на същата колано да знаеш като смениш датчика температурата ще ти показва повече от 90 градуса като въртят перките защото датчиците не са уригиналн и имат по малко съпротивление но това не трябва да те плаши[/quoteДа това го знам от колегите във форума, но ми казаха че може да показва така и от грешка на компа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стойчо Точев Публикувано 11 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2007 Намери си някой втора употреба - оригинален и читав.Поне ще си сигурен, че показва точно.Тази "процедура" съм я правил.И при мен не отчиташе повече от 50-55 градуса.Взех си датчик от катастрофирал автомобил и сега работи нормално.Успех ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_73 Публикувано 11 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2007 (Редактирано) Намери си някой втора употреба - оригинален и читав.Поне ще си сигурен, че показва точно.Тази "процедура" съм я правил.И при мен не отчиташе повече от 50-55 градуса.Взех си датчик от катастрофирал автомобил и сега работи нормално.Успех !Мисля че ти си най правия от всички и аз съм на това мнение,но все пак оценявам помоща на всички за което им благодаря. А на каква цена вървят по автоморгите(оригинален втора употреба)просто нямам представа.А ако има пък някой да свирка.За предпочитане е да е от Плевен. Редактирано 11 Юли 2007 от ivailo_73 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стойчо Точев Публикувано 11 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2007 Аз го намерих за 10 лв.Сам си го свалих от катастрофиралата кола.Обърни внимание и на уплътнителния О-пръстен ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_73 Публикувано 11 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2007 Аз го намерих за 10 лв.Сам си го свалих от катастрофиралата кола.Обърни внимание и на уплътнителния О-пръстен !Нали за сивия датчик говорим.Аз моя го свалях защото си мислех да не е замарсен нещо и да запиша номера.А датчика си изглеждаше все едно вчера сам го купувал(даже и уплатнението)но уви че не е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стойчо Точев Публикувано 11 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2007 Да, точно той.Изводите му са 3, защото в един корпус са поставени термосъпротивителен датчик, който дава информация на прибора на температурата и термоконтактен датчик, включващ лампа за прегрят двигател (120 грагуса).Единия извод е общ, а другите са по един за двата датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_73 Публикувано 11 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2007 (Редактирано) Да, точно той.Изводите му са 3, защото в един корпус са поставени термосъпротивителен датчик, който дава информация на прибора на температурата и термоконтактен датчик, включващ лампа за прегрят двигател (120 грагуса).Единия извод е общ, а другите са по един за двата датчика.Има ли значение кой датчик къде стои,защото при мен са точно обратно.Синия е към двигателя а сивия е до него а на тази снимка която си сложил са обратно.Само че моя мотор е 2.0к.б 115к.с ABK Редактирано 11 Юли 2007 от ivailo_73 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стойчо Точев Публикувано 11 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2007 При мен също са обратно (и мисля, че така е правилно).А снимката е взета от някакъв руски сайт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_73 Публикувано 11 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2007 (Редактирано) При мен също са обратно (и мисля, че така е правилно).А снимката е взета от някакъв руски сайт.OK Въпроса е решен.Смяна на датчика с оригинален втора употреба,остава само до го намеря.Благодаря много за помоща на всички колеги които си направиха труда да се занимават с моя прословут датчик. Редактирано 11 Юли 2007 от ivailo_73 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi-fen Публикувано 11 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2007 OK Въпроса е решен.Смяна на датчика с оригинален втора употреба,остава само до го намеря.Благодаря много за помоща на всички колеги които си направиха труда да се занимават с моя прословут датчик. КОЛЕГА КУПИ СИ НОВ ТОЯ ДАТЧИК Е САМО ЗА ТАБЛОТО ОБЩО С КОМПА НА ИНЖЕКЦИЯТА ТОЙ ВЗИМА СИГНАЛ ОТ СИНИЯ ДАТЧИК С ДВАТА КРАКА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_73 Публикувано 11 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2007 КОЛЕГА КУПИ СИ НОВ ТОЯ ДАТЧИК Е САМО ЗА ТАБЛОТО ОБЩО С КОМПА НА ИНЖЕКЦИЯТА ТОЙ ВЗИМА СИГНАЛ ОТ СИНИЯ ДАТЧИК С ДВАТА КРАКАЕ да ама нали показвали повече градоси.А да ти кажа честно обичам всичко да ми е както трябва,и няма да съм спокоен да ми показва 120градуса а всъщност да е 90г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badi Публикувано 12 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2007 аз съм с б3 вчера спя да ми отчита температура седи си срелката на най долкото положение а перката си се вклчва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kody Публикувано 12 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2007 Момчета,стига сте се чудили бе майна .....Нов датчик е решението.Независимо от произхода му си показва нормални стойности.В града малко над 90 (около 95 някъде) извънградско стои на 90 градуса.Датчика струва не повече от 22-25 лева(италиански са). За колегата с нулевата температура :проблема ти е същия мисля.Не зная на Б3 има ли подобен датчик.Поне при мене симптомите бяха същите-първо стигаше до 50,60 градуса и накрая савсем отказа.Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
za6ev Публикувано 12 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2007 Аз имам същият проблем дадоха ми датчик оригинален от Джета 1,8 mi 90k.c. дали ще стане за моита 2000 mi 90k.c. ABT мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badi Публикувано 13 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2007 Момчета,стига сте се чудили бе майна .....Нов датчик е решението.Независимо от произхода му си показва нормални стойности.В града малко над 90 (около 95 някъде) извънградско стои на 90 градуса.Датчика струва не повече от 22-25 лева(италиански са). За колегата с нулевата температура :проблема ти е същия мисля.Не зная на Б3 има ли подобен датчик.Поне при мене симптомите бяха същите-първо стигаше до 50,60 градуса и накрая савсем отказа.Успех. дали това е проблемът работата е ,че не марда изобщо стреката с температурата иито 50 нио60 60 не показва седи си в най ниското положение когато си загасил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 13 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2007 Не бате споко...колата не ти загрява..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kody Публикувано 13 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2007 (Редактирано) Бади, взеха да те базикат вече.Вариантите са два(според мен) :заминал датчик за отчитане температурата на таблото(сивия)...или термостат за смяна,но ти каза,че двигателя си вдига температура ....колко точно е тя,можеш само да гадаеш.Вземи да пробваш да смениш датчика с такъв от друго Ауди на някой познат и ако има ефект купувай нов. Аааааа,чакай малко.....сега виждам,че пишеш някаква дивотия: "дали това е проблемът работата е ,че не марда изобщо стреката с температурата иито 50 нио60 60 не показва седи си в най ниското положение когато си загасил".... Ми като си загасил колата ми се струва,че нищо няма да ти показва ахааам. Е,може часовника да ти работи Редактирано 13 Юли 2007 от kody Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badi Публикувано 13 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2007 (Редактирано) Бади, взеха да те базикат вече.Вариантите са два(според мен) :заминал датчик за отчитане температурата на таблото(сивия)...или термостат за смяна,но ти каза,че двигателя си вдига температура ....колко точно е тя,можеш само да гадаеш.Вземи да пробваш да смениш датчика с такъв от друго Ауди на някой познат и ако има ефект купувай нов. Аааааа,чакай малко.....сега виждам,че пишеш някаква дивотия: "дали това е проблемът работата е ,че не марда изобщо стреката с температурата иито 50 нио60 60 не показва седи си в най ниското положение когато си загасил".... Ми като си загасил колата ми се струва,че нищо няма да ти показва ахааам. Е,може часовника да ти работи примера беше да обясня на колегата ,че датчика не отчита нищо не ,че не отчита вярно , възможно е таблото да е онзи ден го разглбвях да разрешавам един прболем с отчитането на киолметри и може да съм развалил нещо като цяло най вероятно нещатата си отиват към купуване на табло с уредите язък само ,че му купувах крушки на скоро за 4.8лв 6по 0.8 едната 3 не светаха но зи взех комплект може би збърках защото новите светят по слабо. Редактирано 13 Юли 2007 от badi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 16 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2007 От личен опит съм установил че проблемите идват от таблото а не от датчиците... и аз ги смених, сивия е нов а синия 3 пъти по-нов (т.е на третата закупена бройка спрях щото са едни и същи боклуци и си взех на старо дето показанията му са по каталог). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 17 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2007 .........на третата закупена бройка спрях щото са едни и същи боклуци и си взех на старо дето показанията му са по каталог.И аз се убедих, че така май е най-добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emsi_audi Публикувано 17 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2007 проблемите може да са и от уреда който отчита на таблото ,не са много точни, и поради възрастта на колите често дават дефекти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 17 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2007 проблемите може да са и от уреда който отчита на таблото ,не са много точни, и поради възрастта на колите често дават дефекти прав си Емо, аз моите ги почистих с чист бензин и им презапоих ринговете, на които контактуват винтовете и заспаха.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване