tonic Публикувано 8 Август 2007 Доклад Share Публикувано 8 Август 2007 Ужасен проблем!!!От падналите дъждове и в багажника на моята кола имаше локва. За да е по-интересна картинката, компресорът на централното заключване е изгорял. Та, как да отворя капачката (ламарината), за да стигна до резервоара. Колата няма бензин!!!! Колеги, предварително благодаря за помощта. Без колата съм като с вързани крайници. Колата е B4 Competition. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 8 Август 2007 Доклад Share Публикувано 8 Август 2007 Здравей, отдавна не си се появявала.Капачката се заключва отляво с един шиш който излиза надясно и влиза в едно ухо на капачката. Задачата е да избуташ шиша наляво в купето за да отвориш капачката. Шиша нищо не го държи когато централното не работи.Ти като дама вероятно имаш тънки, остри пинсети с които да бръкнеш в процепа и леко полеко на няколко опита да прибереш шиша наляво.Ако нямаш подходящи пинсети ще стане с ножче като прибуташ шиша пак наляво.Така да давам акъл е лесно но не съм го правил. Все пак трябва да стане.За да увеличиш процепа може да натикаш внимателно отверка в него.Не чупи колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitro Публикувано 8 Август 2007 Доклад Share Публикувано 8 Август 2007 (Редактирано) става и с духане или смукане,..... не бързайте да се смеете,системата работи с вакум,тъй че вадиш маркуча от компресора,който както казваш е изгорял и лапаш,и си ти,пробвал съм на старата ми кола метода действа-----------сега разбирам,че си жена,което ти дава леко предимство...........(шегувам се,дано имаш чувство за хумор) Редактирано 8 Август 2007 от mitro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 8 Август 2007 Доклад Share Публикувано 8 Август 2007 Не драскай колата, а отвори багажника той се отваря с ключа в трето положение и както ключа е вътре се натиска и отключва оттам под тапицерията на багажника намираш машинката която заключва капачката развиваш болчетата които я държат махаш я и си отваряш капака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonic Публикувано 8 Август 2007 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2007 Колеги, супер сте Още утре ще пробвам съветите и ще кажа кой е проработил. Митро - в момента бих опитала почти всичко, само да мога да реша проблема.. Днес вдигнах още един жълт картон на колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 9 Август 2007 Доклад Share Публикувано 9 Август 2007 Какво стана с духането? Кажи къде се намира колата, да дойда да ти я отворя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tenev Публикувано 10 Август 2007 Доклад Share Публикувано 10 Август 2007 През багажника май ще е най-лесно - намери машинката вътре (не вярвам да е много трудно) и издърпай т.нар шиш, за да отключиш капачката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 10 Август 2007 Доклад Share Публикувано 10 Август 2007 (Редактирано) При мен в А6-цата, немците са решили този проблем, има една дебела корда с напръстник накрая, дърпаш и готово.Ама явно им е трябвало време да разберат, че може и да стане неприятно в такава ситуация Редактирано 10 Август 2007 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonic Публикувано 10 Август 2007 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2007 (Редактирано) Проблемът беше благополучно решен. Оказа се, че капачката се отваря много лесно, стига да знаеш от къде Маха се кората в багажника. Бърка се много надясно и нагоре, докато се намери едно метално буталце с гумен пръстен. Прилича малко на спринцовка. Хващате гумения пръстен от двете страни, дърпате го леко и капачката се отваря. Бтв, необходима е плоска отвертка и "мамата" , за да се свалят закопчалките на тапицерията. Ако не ти се е случвало да ги махаш преди, разбира се. Два съвета: никога не минавайте през локви, по-дълбоки от половин гума. И профилактично от време на време махайте корите и преглеждайте къде коя от запушалките на дъното не пропуска водата. В моя случай въпросната тапа беше спомогнала да се наводни целия багажник! Повредата на компресора беше в платката (разбира се). След почистване и смяна на няколко транзистора, централното даже работи. Благодаря още веднъж на всички ви за мненията Супер сте Редактирано 10 Август 2007 от tonic Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts