Dimitar Atanasov Публикувано 27 Август 2007 Доклад Share Публикувано 27 Август 2007 Здравейте колеги,от няколко дни в главата ми се върти следната идея:маркуча, който между изпарителя и кранчето на газта, който отива към карборатора, е доста дълъг и има възможност да се скъси с около 35-40 см. Ще има ли някаква полза от това или просто ще се изцапам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 27 Август 2007 Доклад Share Публикувано 27 Август 2007 Ще има. Колкото по-къс е този маркуч - толкова по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 27 Август 2007 Доклад Share Публикувано 27 Август 2007 Ще има.Това е излишно дълъг път на газта до карба.Моите маркучи са макс. къси и няма никакви проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Atanasov Публикувано 27 Август 2007 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2007 10xА от коя страна да го скася между изпарителя и кранчето (при мен той е по-дебелия и гумен маркуч) или между кранчето и карборатора ( той е по-тънък) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 27 Август 2007 Доклад Share Публикувано 27 Август 2007 По-тънкия. Не разбрах каква е колата и какъв е карбуратора - едно- или двукамерен? Как е вкарана газта в него. (Питам просто от любопитство, така или иначе си накъси тънкия маркуч.) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Atanasov Публикувано 27 Август 2007 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2007 NE e двигателя 90г. Мисля че карборатора е Кейхин 1.С тънкия ще стане по- трудно.Кранчет ще отиде под капака на въсдушния филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 27 Август 2007 Доклад Share Публикувано 27 Август 2007 Е колкото е възможно все пак. Отрежи тънкия колкото е възможно без това да ти създава проблеми и после отрежи и от дебелия колкото е необходимо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 27 Август 2007 Доклад Share Публикувано 27 Август 2007 Ако ти е пробиван възд.филтър отдолу за подвеждане на тънките маркучи към плочката внимавай да не се пре-чупят на мястото където влизат във корпуса.При мен газаджиите си оставиха ръцете с подвеждането на маркучитекато на моменти колата се чудеше да върви ли или да спира.Проблема си го реших като на местата на пречупванесложих колена от медни тръбички с подходящ диаметър.П.П. Само информативно - при мен дебелия маркуч е около 12-14см.Тънките около 30-35см.Щом си 90год. най-вероятно карба ти е КЕЙХИН-2. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Atanasov Публикувано 28 Август 2007 Автор Доклад Share Публикувано 28 Август 2007 Разглетах ги от къде трябва да минат и общата им дължина ще стане около 30 см. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
raiders Публикувано 28 Август 2007 Доклад Share Публикувано 28 Август 2007 интересно ми е какво ще стане като резултат, и аз съм със същото ауди 80 NE двигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Atanasov Публикувано 29 Август 2007 Автор Доклад Share Публикувано 29 Август 2007 Скъсих ги. 5 см. е дебелия, а около 15-тина тънкия. Не съм я карал още, но като я запалих всичко си беше като преди. И на мен ми е интересно какво ще стане.Поне не ми се мотаят разни маркучи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L&R Публикувано 29 Август 2007 Доклад Share Публикувано 29 Август 2007 (Редактирано) Колкото по-късо, толкова по-малъг лаг при подаване на газ, а и паленето е по-добро.Ето как съм ги направил аз, не е на ауди , но просто за нагледност, маркуча на втора камера съм го удължил нарочно, с тоя сетъп паля кибрит сутрин .Изпарителя също е добре да е близо до карба, че иначе скъсяването няма как да стане. Редактирано 29 Август 2007 от L&R Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 30 Август 2007 Доклад Share Публикувано 30 Август 2007 Колкото по-късо, толкова по-малъг лаг при подаване на газ, а и паленето е по-добро.Дългите маркучи вкарват инертност в системата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evanko Публикувано 31 Август 2007 Доклад Share Публикувано 31 Август 2007 Колкото по-късо, толкова по-малъг лаг при подаване на газ, а и паленето е по-добро.Ето как съм ги направил аз, не е на ауди , но просто за нагледност, маркуча на втора камера съм го удължил нарочно, с тоя сетъп паля кибрит сутрин .Изпарителя също е добре да е близо до карба, че иначе скъсяването няма как да стане.Би ли ми казал, на снимката има ли плочка тази кола или ти пробит карбуратора? И с колко си удължил маркуча за втора камера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L&R Публикувано 7 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2007 Би ли ми казал, на снимката има ли плочка тази кола или ти пробит карбуратора? И с колко си удължил маркуча за втора камера?Има си плочка да върху карбуратора, а маркуча за втора камера при мен е почти два пъти по-дълъг, но защото пътя е наистина малък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване